نوار تفلون

قیمت نوار تفلون نسوز بدون واسطه

قیمت نوار تفلون نسوز بدون واسطه در تجهیزات کشاورزی آریا از نرخ پایین تری برخوردار است که شما می توانید این محصول را به صورت عمده و خرده از طریق شماره های درج شده در وب سایت خریداری نمایید.

قیمت نوار تفلون نسوز بدون واسطه

کاربرد نوار تفلون نسوز

نوار تفلون نسوز یا (Expanded PTFE Tape) با مرغوب ترین کیفیت با الیاف شیشه تولید و روانه بازار شده است. نوار تفلون نسوز با استحکام بالایی در برابر حرارت تولید شده و جریان برق و مواد شیمیایی که دارد در بلند مدت هم خواص خود را دارد و بیشترین کاربرد را در زمینه های صنایع قالب سازی، چاپ، پوشاک، صنایع غذایی و بسته بندی و تجهیزات دفتری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت نوار تفلون نسوز بدون واسطه

ویژگی های نوار تفلون نسوز

  • نوار تفلون به صورت سطحی ساخته شده و شما می توانید آن را به راحتی تمیز نمایید.
  • ضریب اصطکاک نوار تفلون نسوز بسیار کم است.
  • مقاومت در برابر حرارت بالا (از -۱۷۰ ° C تا + ۲۴۰ ° C) و غیر قابل احتراق
  • مقاومت قوی برابر بسیاری از مواد شیمیایی را داراست.
  • نوار تفلون نسوز قدرت بسیار بالا، عایق الکتریکی خیلی خوب و مقاومت قوی برای قوس الکتریکی دارد.
  • مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، مادون قرمز، مایکروویو و  فرکانس رادیویی را دارد.

معرفی نوار تفلون نسوز:

نوار تفلون نسوز از‌مواد اولیه تشکیل دهنده تفلون و الیاف شیشه ای بهره وی برد که آن را ماده ای مقاوم در برابر فشار ها و عایق بندی عالی تبدیل کرده است.
این محصول تنها نوار تفلونی است که کاملا ضد آتش است و در مقابل حرارت های بسیار بالا هم استحکام خود را از دست نمی دهد. این نوار تفلون ها دارای انواع مدل های نچسب و چسب دار می باشد.
نوع نسوز آن که به سادگی پاکیزه می شود از مدل نوار تفلون نسوز می باشد. پایین بودن ضریب اصطکاک، به مزایای اصلی این نوار تفلون افزوده شده است. به علاوه این محصول برای انسان کاملا بی خطر است.
زیرا عاری از هرگونه مواد شیمیایی خطر ناک می باشد. به دلیل ساختار کاملا ضد حریق این نوار ها می تواند مدل مناسبی برای ساخت ابزارهای آتش سوزی یا آتش نشانی باشد.

قیمت نوار تفلون نسوز بدون واسطه

مزایای‌ نوار تفلون نسوز:

نوار تفلون نسوز در مقابل اسید ها و انواع باز ها مقاومت خود را از دست نمی دهد زیرا دارای ساختار تشکیل دهنده فوق العاده مقاوم و مرغوب می باشد.
برای همین دلیل مدل مناسبی برای ساخت در انواع قالب سازی های صنایع می باشد.
این نوار تفلون های ضد حریق می تواند مقاومت خود را در برابر امواج رادیویی قدرتمند هم حفظ کند. در نتیجه عمر طولانی و ماندگار این محصول بسیار قابل توجه می باشد.

دیگر مشخصات نوار تفلون نسوز:

این نوار تفلون عاری از هرگونه مواد اولیه آزبست است و از این رو ضرر و زیانی برای محیط زیست ندارد. خاصیت این نوار تفلون ها در مقاومت عالی در برابر جریان های برق می باشد. همانطور که گفته شد این نوار تفلون های نسوز از الیاف شیشه ای ساخته شده است. در نتیجه کشش و انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد و در عین حال مقاومت خود را از دست نمی دهد.

قیمت نوار تفلون نسوز بدون واسطه

قیمت نوار تفلون نسوز

برای دریافت قیمت روز نوار تفلون نسوز می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا از این محصول به صورت آنلاین و حضوری خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا