نوار تفلون

قیمت نوار تفلون آسیا طلایی

یکی از تجهیزات اساسی و مورد نیاز در مشاغل مانند لوله کشی، گاز کشی، آبیاری های مختلف و غیره نوار تفلون می باشد. ازهمین رو نوار تفلون آسیا طلایی دارای ساخت داخلی می باشند که دارای قدرت و عملکرد طولانی مدت جهت آب بندی های لوله کشی های ساختمانی و مسکونی هستند.

قیمت نوار تفلون آسیا طلایی

کارایی نوار تفلون آسیا طلایی

تفلون مایع یک مایع با غلظت مناسب برای آب بندی اتصالات لوله کشی است , راحتی و کیفیت مناسب به گونه ای است که برای مصرف کننده عادی هم کار را راحت کرده است و با زدن کمی تفلون مایع به صورت طولی به اتصال در هنگام آچارکشی بین کلیه سطوح پخش شده و عمل آب بندی انحام میشود . عدم مقاومت اتصال در استفاده از تفلون مایع باعث میشود که در بسیاری از موارد حتی بدون آچار لوله کشی هم بتوانید عمل آب بندی اتصال را انجام دهید .
نوار تفلون با استفاده از نوار تفلون آسیا طلایی می توانید به سرعت و به راحتی یک نازل آب چکه کننده، برای‌ شوفاژ ها، یک لوله نشتی یا یک لوله برقی آسیب دیده را تعمیر کنید. همچنین به دلیل کیفیت عالی که این نوار تفلون های آب بندی دارند، در برخی موارد، نه تنها یک راه حل موقت بلکه یک راه حل دائمی هستند.

ویژگی های نوار تفلون آسیا طلایی

  • طراحی بدنه از جنس عالی پلی تترافلوئورو اتیلن PTFE
  • کارتن های کوچک به ۱۲ عدد نوار و کارتن های بزرگ هم به ۶۰۰ عدد مجهز است
  • دارای طول ده متری این نوار ها
  • ضد آب و بادوام

کاربرد استفاده در نصب بر روی چکه کننده های شوفاژ، لوله های آبیاری زمین های مختلف، لوله کشی های مسکونی، موتور خانه و غیره.

قیمت نوار تفلون آسیا طلایی

معرفی نوار تفلون آسیا طلایی

نوار تفلون آسیا طلایی یکی از محصولات پرکاربرد است که از نوارهای ضخامت پایین می باشد. این نوارها آب بندی کاملی را در لوله ها و اتصالات رزوه ای در بهترین شیوه ممکن فراهم می کند.
به گونه ای که با پیچیدن این لایه های ضخامت کم بر روی هم به پرشدن محل مورد نظر می پردازد. با این حال موقعیت نصب را به خوبی و به روانی اعمال می کند. برای همین این مدل از نوار تفلون های آسیا طلایی یکی از لوازم مهم و ضروری تأسیسات لوله کشی می باشد که عملکرد یسیار سریعی نیز دارد.
کاربرد این دو نیز با مالیدن مقداری خمیر به روی دنده و سپس پیچیدن کنف روی آن و دو مرتبه مالیدن خمیر روی لایه های کنف میباشد. در سایزهای بالا به خصوص در لوله کشی موتورخانه ها برخی از همکاران تاسیسات کار مقداری نوار تفلون دور کنف میپیچند.

مشخصات کلی نوار تفلون آسیا طلایی

نوار تفلون آسیا طلایی از جنس مواد اولیه باکیفیت و مرغوب پلی تترافلوئورواتیلن تشکیل شده است. این ماده پوششی مقاوم و عایق الکتریسیته در محل اتصالات فراهم می کند.
این محصول از تأییدیه استاندارد سازمان کشور بهره می برد تا آب بندی مقاوم و قابل اطمینانی را ارائه می دهد. ۱۲ عدد نوار تفلون آسیا طلایی در هر کارتن وجود دارد که هر کارتن هم شامل ۵۰ عدد می باشد.
همچنین وزن این نوار تفلون ها به میزان ۲.۵ گرم می باشد. طول آن ها هم نیز ۱۰ سانتی متر و در ابعاد اصلی 0.075 میلی متر و12 میلی متر طراحی شده اند.

قیمت نوار تفلون آسیا طلایی

ویژگی های نوار تفلون آسیا طلایی

  1. عدم خوردگی در طی زمان به سبب استحکام بالا
  2. قابل استفاده در محیطهای اسیدی، قلیایی، حلال ها و گازهای مختلف .
  3. مقاومت در برابر فشار بالا تا 3000 PSI
  4. دامنه وسیع دما از منفی 240 درجه  تا حرارت 260 درجه سانتی گراد
  5. آب بندی خوب در سطوح ناهموار یا دچار خوردگی
  6. آلوده نکردن آب در جریان و بهداشتی بودن آن .
  7. قابل استفاده از شرایط اسید و بازی PH  1-14
  8. استفاده از 100 درصد پی تی اف ای، بی اثر و مقاوم در برابر مواد شیمیایی

مزایای نوار تفلون آسیا طلایی

نوار تفلون آسیا طلایی از مزایای متعددی بهره می برد برای همین رضایت کاربران خویش را به خود جذب کرده است.
یکی از مشخصات عالی این محصولات این است که در مواقع اضطراری و موقت این نوار ها سرعت و عکس العملی فوری را برای آب بندی ها با مهر و موم مستحکم در اتصالات متعدد نیز فراهم می کند. این نوار تفلون های آسیا طلایی مقاومت و ماندگاری خوبی در مقابل اسید ها، باز ها و دیگر مواد شیمیایی فراهم می کنند.
همچنین با اصطکاک بالایی که دارند از ویژگی و خاصیت بدون چسبندگی نیز بهره می برد. به علاوه به دلیل اینکه دارای کاربرد های زیادی در مسیر لوله کشی های انتقال هستند، از ویژگی عدم حساسیت به آب بهره می برند تا عمر زیادی داشته باشند.

قیمت نوار تفلون آسیا طلایی

قیمت نوار تفلون آسیا طلایی

شما می توانید این نوار تفلون آسیا طلایی را با قیمت ارزان از طریق شماره های درج شده در وب سایت به صورت عمده و خرده از طریق شماره های درج شده در وب سایت به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا