نوار تفلون

خرید نوار تفلون آسیا طلایی

خرید نوار تفلون آسیا طلایی‌ به صورت عمده و خرده با قیمت پایین و تخفیف استثنایی را تنها از طریق فروشگاه آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا انجام دهید. این محصول فروش بسیار بالایی دارد چراکه یک راه حل عملی و مؤثر جهت آب بندی قسمت های مختلف لوله کشی است.

خرید نوار تفلون آسیا طلایی

معرفی نوار تفلون آسیا طلایی

نوار آب‌بندی، نواری کم ضخامت از جنس پلی تترافلوئورواتیلن (که بزرگترین تولیدکننده‌اش آن را با نام تفلون تولید می‌کند. ن.ار تفلون یا همان نوار آب بندی بیشترین کاربرد را در خدمات آبرسانی لوله های را دارد و از نشتی آب جلوگیری می نمایید. و در ساخت ظروف نچسب هم به کار می‌رود) می‌باشد که برای آب‌بندی محل اتصال لوله‌های حدیده شده از آن استفاده می‌شود. در حال حاضر ماده مناسب جهت آب بندی محل اتصال دو قطعه دنده دار همین تفلون می باشد.
نوار تفلون آسیا طلایی در مواقع مختلف و مصارف گوناگون به آب بندی مقاوم را برای شکاف ها، سوراخ ها و اتصالات انواع لوله کشی ها می پردازد. همچنین در رول های مختلف طراحی شده است و روشی انعطاف پذیر برای انجام سریع و راحت کار می باشد.
به عبارتی دیگر برای آب بندی اتصالات رزوه ای پلی اتیلن جهت مهر و موم قابل اعتماد و مستحکم مفید می باشد. با ساختاری که دارد به خصوص قوی و کشدار است و از کیفیت بالا بهره می برد.
نواری با ضخامت تقریبی 70 تا 100 میکرون است که ماده به کار رفته در تولید آن تترافلوئورو اتیلن می‌باشد. بزرگ ترین برند سازنده تترافلوئورو اتیلن این ماده صنعتی را با نام تفلون در بازار به فروش می رساند. از این ماده در تولید ظروف نچسب آشپزخانه نیز استفاده می شود. کارخانه نوار تفلون با استفاده از تجهیزات ویژه و دستگاه های به روز انواع این محصولات را تولید می کند.
شاید به همین دلیل است که به نوار آب بندی اتصالات و لوله های صنعتی، نوار تفلون نیز می گویند. از مزایای این نوارها، استحکام بسیار بالا، مقاومت بسیار خوب در برابر گرما، رطوبت و انواع مختلف اسیدها است. این نوارها همچنین مقاومت بسیار مناسبی در مقابل انواع ضربه های وارده بر اتصالات دارا می باشند.

مزایای نوار تفلون آسیا طلایی

  • برای تاسیسات لوله کشی آب شهری آشامیدنی، اتصالات آبیاری کشاورزی و لوله کشی های گاز استفاده می شود.
  • این نوار تفلون ها مقاوم در برابر مواد شیمیایی هستند بنابراین می توان تقریباً در تمام محیط ها استفاده کرد.
  • مقاوم در برابر حداکثر فشار.
  • نوار را می توان با قیچی یا با دست پاره کرد.
  • تغییر شکل نمی دهد و به راحتی در اندازه مناسب برش می خورد.

مشخصات نوار تفلون آسیا طلایی

  1. نوار تفلون آسیا طلایی دارای ضخامت ۰٫۰۷۵ میلی متر است که برای کارهایی نظیر آب بندی مناسب هستند. پهنای این تفلون ۱۲ میلی متر و طول آن ۱۰ متر است.
  2. در هنگام لوله کشی باید قسمت هایی که رزوه دارد و بر روی هم بسته می شوند توسط نوار تفلون آب بندی شوند. در واقع از این محصول برای آب بندی و جلوگیری از نشتی قسمت های رزوه دار (دندانه ای) استفاده می شود.
  3. هدف استفاده کردن از نوار آب بندی در لوله کشی ها، ایجاد یک اتصال محکم بین بخش های متصل شده می باشد.
  4. از ویژگی های بارز نوار تفلون آسیا طلایی می توان به عدم حساسیت به رطوبت، مقاومت شیمیایی بالا و خاصیت نچسب بودن آن اشاره کرد که از موارد بسیار مهمی است

خرید نوار تفلون آسیا طلایی

نوار تفلون آسیار طلایی را در کمترین قیمت های ممکن به صورت عمده با کیفیت عالی از طریق وب سایت ما خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا