نوار تفلون

فروش نوار تفلون آسیا طلایی

فروش نوار تفلون آسیا طلایی با برترین قیمت و کیفیت عالی به صورت عمده بدون واسطه توسط فروشگاه تجهیزات کشاورزی آریا صورت می پذیرد. این محصولات روش آب بندی فوری را برای حل مشکلات لوله کشی ها فراهم می کند.

فروش نوار تفلون آسیا طلایی

توضیح نوار تفلون آسیا طلایی

نوار تفلون آسیا طلایی، در کارتن ها و اعداد مختلف موجود می باشند که جزء پرکاربردترین لوازم در لوله کشی های مختلف می باشد. این محصولات برای اتصال قسمت های گوناگون لوله های فلزی و لوله کشی و خطوط سوخت استفاده می شوند تا خطر نشت را به حداقل برساند. همچنین تعمیر فوری را ارائه دهد.
نشتی شیرآب یا هر گونه اتصالات لوله کشی آب شاید برای هرکسی بیش آمده باشد  دراین گونه اتصالات هرچقدرشیرآب را سفت و محکم کنید باز هم بدون آب بندی با نوار تفلون امکان پذیر نمی باشد.
نوار تفلون چیست نوار تفلون ازلایه نازکی ساخته شده است از جنس پلی تترافلوئور و اتیلن که بسیار نازک در ضخامت 70 تا100 میکرون تولید وعرضه میگردد از این محصول درکار آب بندی اتصالات و لوله کشیهای آب ساختمانی و تاسیسات آب رسانی ساختمان و هر نوع آب رسانی استفاده دارد در آب بندیهای رزوه ای و پلیمری برای جلوگیری از نفوذ و نشت آب در ساختمان استفاده می کنند.
بزرگترین تولید کنندگان این محصول نوار را با نام تجاری تفلون تولید وعرضه میکنند تفلون نام ماده ایست که درتولیدات ظروف تفلون برای جلوگیری از چسبیدن غذا به داخل ظروف به کار میبرند امروزه تولید کنندگان چسب این نوارها را دراندازه و رنگهای مختلف تولید وعرضه میکنند اندازه های رایج آنها از 5 تا 10 مترمیباشند.
نوار آبندی یا نوارتفلون (PTFE) یکی از لوازم مورد نیاز در لوله کشی ساختمان بشمار می رود.نوارتفلون غالبآ به رنگ سفید می باشد ولی در رنگها برندهای مختلف در بازار موجود می باشد.نوار آبندی یا نوار تفلن دارای ضخامت کم ، از جنس پلی تترفلوئورواتیلن می باشد که برای آبندی محل اتصال لوله و اتصالات از آن استفاده می شود.
نوار تفلون آسیا زرد دارای عایق حرارتی می باشد. که باعث میشود در برابر آب، اسیدها ،بازها مقاوم باشد. همچنین از نفوذ آب به داخل رزوه ها جلوگیری می کند و در سیستم های حرارتی مرکزی شوفازخانه ها،سیستم های آب و تجهیزات فشرده سازی هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش نوار تفلون آسیا طلایی

مزیت های نوار تفلون آسیا طلایی

  • نوار تفلون آسیا طلایی چسبندگی مطلوبی به یک سطح صاف و تمیز دارد.
    این محصولات دارای مقاومت عالی در برابر مواد شیمیایی و دمای بالا هستند و خاصیت عایق بندی بالا دارد.
  • نوار تفلون آسیا طلایی مهم نیست که در چه منطقه ای از لوله ها استفاده می شوند، بلکه آنها از هر لحاظ قدرت، کیفیت و عملکرد خوب خود را نشان می دهند.
  • نوار تفلون آسیا طلایی با هرسطوحی اعم از سخت، خراشیده، آسیب دیده از نظر ساختاری یا حفره دار سازگار است.
  • نوار آببندی یا نوارتفلون (PTFE) یکی از لوازم مورد نیاز در لوله کشی ساختمان بشمار می رود. نوارتفلون غالبآ به رنگ سفید می باشد ولی در رنگها برندهای مختلف در بازار موجود می باشد.
  • نوار آبندی یا نوار تفلن دارای ضخامت کم، از جنس پلی تترفلوئورواتیلن می باشد که برای آبندی محل اتصال لوله اتصالات از آن استفاده می شود.
  • نوار تفلون برای آبندی انواع لوله و اتصالات و شیرآلات تاسیساتی، تجهیزات ساختمانی، لوله کشی ساختمان، خطوط انتقال آب مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش نوار تفلون آسیا طلایی

شما می توانید تعداد دلخواهی را از این نوار تفلون آسیا طلایی با قیمت بسیار مناسب و کیفیت ماندگار از طریق شماره های درج شده در وب سایت ما به صورت حضوری یا غیر حضوری سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا