تجهیزات آبیاری قطره ای

لیست قیمت تجهیزات آبیاری قطره ای تحت فشار

خدمات کشاورزی آریا آماده ارائه کلیه تجهیزات آبیاری قطره ای و جدیدترین لیست قیمت تجهیزات آبیاری قطره ای تحت فشار با تخفیف ویژه برای همکاران و مشتریان به صورت عمده و خرده با کیفیتی عالی و ساخته شده از مواد اولیه درجه 1 به سراسر ایران ارسال می باشد.

لیست قیمت تجهیزات آبیاری قطره ای تحت فشار

تجهیزات آبیاری قطره ای تحت فشار

تجهیزات مورد نیاز موارد اصلی تشکیل دهنده برای منابع آبیاری قطره ای با کیفیت است. ما انتخاب گسترده ای از محصولات ایده آل برای باغبانان منازل، چمن زارها، فضای سبز، کشاورزان و هر کسی که علاقه مند به صرفه جویی در مصرف آب هنگام پرورش باغ خود است را ارائه می دهیم.

هنگام خرید در اینجا، می توانید از بین انواع مختلف سیستم ها و قطعات آبیاری قطره ای کامل، یکی را انتخاب کنید. مجموعه تجهیزات سیستم قطره ای ما هر آنچه را که نیاز دارید به شما ارائه می دهند. به عنوان نمونه اگر ترجیح می دهید سیستم آبیاری قطره ای خود را ایجاد کنید ،
ما تمام اجزای مورد نیاز را نیز ارائه می دهیم. این موارد شامل لوله مخصوص، اتصالات و نوار قطره ای و همچنین تایمر، فیلتر دیسک، شیرآلات، رایزر آبیاری و هر چیز دیگری برای نصب آبیاری قطره ای در حیاط ، گلخانه یا زمین های مزارع شما است.

قطره چکان ها:

قطره چکان ها از لوله اصلی آب را به گیاهان شما می ریزند. این دریپر ها می توانند مستقیماً به خط اصلی متصل شوند یا در انتهای لوله های 4/1 “برای گیاهانی که نزدیک به خط اصلی نیستند وارد شوند. این عملی ترین روش برای انتشار آب به گیاهان شما در صورت عدم وجود است.

ما مجموعه زیادی از قطره چکان ها  و آبپاش آبیاری را برای آبیاری قطره ای گرد هم آورده ایم. این امر یافتن موارد مناسب متناسب با برنامه و بودجه شما را آسان می کند. قطره چکان های اساسی ما محصولات اقتصادی هستند که بسیار مورد توجه مشتریان ما هستند.
اینها دارای جریان های مختلف هستند. بدین معنی که با فشار کمتری جریان کمتری خواهید داشت و در جریان کمی بالاتر فشار بیشتری خواهید داشت.
این قطره چکان های قابل جبران فشار هر بار مقدار دقیق آب را تحویل می دهند ، حتی اگر تغییراتی در فشار وجود داشته باشد. به ویژه برای ردیف های طولانی یا زمین های مختلف بسیار مفید هستند.

نوار قطره ای:

نوار های قطره ای سالها محصول مورد علاقه کشاورزان و باغبان حیاط خانه بوده است. برای آبیاری محصولات طولانی و ردیف مستقیم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.
می توانید از نوار قطره ای روی سطح زمین، یا زیر خاک دفن شده استفاده کنید. فروشگاه ما سبک های مختلفی از نوار قطره ای را ارائه می دهد تا نیازهای متنوع مشتریان ما را برآورده کند.
ضخامت های متغیر مواد از 6 میل تا 15 میل را پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد محصولی را انتخاب کنید که با پروژه و بودجه شما مطابقت داشته باشد. از نوارهایی با دبی کم ، متوسط ​​یا زیاد استفاده کنید. ما رول های مختلفی از 100 متر تا 4000 متر داریم که به راحتی با پروژه های شما سازگاری می شود.

لیست قیمت تجهیزات آبیاری قطره ای تحت فشار

اتصالات قطره ای:

اگر از سیستم آبیاری قطره ای برای صرفه جویی در مصرف آب و بهره مندی از گیاهان خود استفاده یا نصب می کنید ، به اتصالات مناسب برای اتصال خطوط قطره ای ، لوله و سایر تجهیزات به یکدیگر و منبع آب خود نیاز خواهید داشت.
نمایندگی های فروش ما دارای یک انتخاب برجسته از اتصالات آبیاری قطره ای، مانند شیرآلات، زانو، بست، سه راه و غیره است که به شما امکان می دهد سیستم خود را به راحتی و ایمن متصل کنید.
همچنین طیف گسترده ای از اندازه ها و سبک ها را متناسب با شرایط خود در اینجا خواهید یافت. این محصولات متداول ترین و آسان ترین اتصالات آبیاری قطره ای برای استفاده هستند.

لیست کامل تجهیزات آبیاری قطره ای

در اینجا لیستی از ابزارهایی که برای استفاده از سیستم آبیاری قطره ای تحت فشار لازم است ارائه می شود. برای مشاهده تصاویر بیشتر و اطلاع از سایر محصولات به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید.

لیست قیمت تجهیزات آبیاری قطره ای تحت فشار

لیست قیمت تجهیزات آبیاری قطره ای

برای اطلاع از جدیدترین لیست قیمت تجهیزات و لوازم آبیاری قطره ای تحت فشار با بخش فروش تماس فرمائید.

مزایای استفاده از آبیاری قطره ای

  • صرفه جویی در مصرف آب
  • امکان و استفاده از برخی سموم و کود هنگام آبیاری
  • رشد نکردن علف هرز در اطراف گیاهان
  • چون آب مستقیم به ریشه گیاه می رسد آب تبخیر نمی شود و …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا