خمیرینوار تفلون

قیمت انواع نوار تفلون خمیری سیتکو

قیمت انواع نوار تفلون خمیری سیتکو در تجهیزات کشاورزی آریا از نرخ پایین تری برخوردار است که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

قیمت انواع نوار تفلون خمیری سیتکو

کاربرد نوار تفلون خمیری سیتکو

نوار تفلون خمیری با بهترین کیفیت طبق استاندارد های روز دنیا نیز تولید شده است. این محصول به صورت خمیری طراحی شده که بافتی نرم و کرم مانند دارد و برای دور دنده های و رزوه های اتصالات دنده ای محصولات گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با توجه به کارایی و طراحی جدید و ویژگی های برتر نسبت به نوار تفلون ها از استقبال خوبی در بازار برخوردار گشته است.
نوار تفلون خمیری جایگزین مناسبی برای نوار تفلون و خمیر کنف در سیستم لوله کشی می باشد . تفلون مایع به چسب تفلون مایع نیز شهرت دارد .
از تفلون مایع می توان جهت آب بندی تمام اتصالات آب و اتصالات فلزی گالوانیزه کروم دنده ای استفاده کرد. از این محصول بدون هیچ گونه محدودیتی می توان برای مواد مختلفی چون روغن، هوا، گاز، مایعات و مواد شیمیایی بهره گرفت.

 

معرفی نوار تفلون خمیری سیتکو:

نوار تفلون خمیری سیتکو، یکی از تجهیزات مهم و کاربردی برای پاسخگویی به متصل کردن قطعات تأسیسات لوله کشی می باشد. همچنین توسط کارخانه سیتکو به صورت بسیار ویژه و مستحکم ساخته شده است که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.
این نوار تفلون های خمیری سیتکو به دلیل خاصبت های ضد چسبندگی و مرغوبی که دار محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
سیتکو نوار تفلون های خود را در انواع رنگ بندی های متفاوت و مدل های متعدد تولید کرده است که کاربران با توجه به نیاز های خود هرکدام را نیز سفارش می دهند. موقعیت نصب این نوار تفلون های خمیری در پرکردن مابین رزوه ها به اتصال مقاوم و مرغوب می‌پردازد.

قیمت انواع نوار تفلون خمیری سیتکو

ویژگی های نوار تفلون خمیری سیتکو:

نوار تفلون خمیری سیتکو، موقیت محدودی برای نصب ندارد. به گونه ای که می تواند برای هر کدام از پروژه ها و مسیرهای آب، گاز، هوا، روغن، نفت و غیره مورد استفاده قرار گیرد.
با کاربرد این نوار تفلون خمیری بر روی انواع اتصالات رزوه ای پایین تر از ۲ اینچ نصب ساده و حتی باز شدن آسان دوباره را هم فراهم می کنند.
زمانی که برای نصب این محصول در انواع سطوح لازم است میان ۱۵ الی ۴۵ دقیقه می باشد. به طور کلی این نوار تفلون های خمیری سیتکو در انواع ابعاد استاندارد پهنا: ۱۲ میلی متر، ضخامت: ۰.۰۷۵ میلی متر و طول: ۱۰ متر طراحی شده اند.
آب بندی کامل در صنایع غذایی، سیستم های گرمایشی و حتی تجهیزات پزشکی و دارویی از دیگر کاربرد های این نوار تفلون های خمیری سیتکو می باشند.

قیمت انواع نوار تفلون خمیری سیتکو

مزایای نوار تفلون خمیری سیتکو:

نوار تفلون خمیری سیتکو دارای مزایای گسترده ای می باشد. برای نمونه این محصولات کاملا غیر قابل اشتعال و پوششی نچسب در مسیر های اتصالات لوله کشی ایجاد می کند.
این نوار تفلون های خمیری عایق الکتریسیته می باشند و در برابر درجه حرارت های مختلف هم مستحکم و مرغوب هستند.
برای همین خاطر عمر طولانی دارند و موقعیت نصب بسیار تمیزی دارد. از دیگر مزایای این محصولات خاصیت شیمیایی مقاوم دارند و در برابر اسید ها و بازهای مختلف هم دوام می آورند.
گذشته از این ها نوار تفلون خمیری سیتکو در برابر کشیدگی و ساییدگی و خوردگی دوام زیادی دارند. از اصطکاک زیاد و ویژگی غیر سمی نیز بهره می برند.

قیمت انواع نوار تفلون خمیری سیتکو

قیمت انواع نوار تفلون

برای دریافت قیمت روز انواع نوار تفلون می توانید از طریق شماره های درج شده دو کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا از این محصول به صورت آنلاین نیز مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا