نوار تفلون

فروش نوار تفلون به صورت عمده در تهران

فروش نوار تفلون به صورت عمده در تهران با نازلترین قیمت از همین اکنون آغاز شد. نوار های تفلون برای آب بندی های ساختمانی و جلوگیری از هرگونه نشت آب و مایعات در شبکه های آبرسانی ساختمانی مورد استفاده قرار  میگیرند.

فروش نوار تفلون به صورت عمده در تهران

نوار تفلون چه کاربردی دارد؟

نوار تفلون یا همان نوار آب بندی یکی از ملزومات در بخش های لوله کشی و مخصوصا گاز کشی است. این محصول با داشتن قابلیت تغییر حجم باعث میشوند تا فضای که دارد بین دنده های اتصالات دنده ای وجود دارد. نوار آب‌بندی که در انگلیسی با واژه PTFE شناخته می‌شود، نواری کم ضخامت (حدود ۷۰ تا ۱۰۰ میکرون) از جنس پلی تترافلوئورو اتیلن می‌باشد.
نوار اب بندی یا همان نوار تفلون یکی از محصولات پر کاربرد در میان مردم می باشد که شما می توانید نشتی شیرآب یا هر گونه اتصالات لوله کشی آب شاید برای هرکسی بیش آمده باشد  دراین گونه اتصالات هرچقدرشیرآب را سفت و محکم کنید باز هم بدون آب بندی با نوار تفلون امکان پذیر نمی باشد نوار تفلون چیست نوار تفلون ازلایه نازکی ساخته شده است از جنس پلی تترافلوئور و اتیلن که بسیار نازک در ضخامت 70 تا100 میکرون تولید وعرضه میگردد.

فروش نوار تفلون به صورت عمده در تهران

ویژگی های نوار تفلون

  • نوار های تفلون اکثرا در ساختمان های اداری، مسکونی و غیره در جهت آب بندی سیستم های لوله کشی و سیستم های آبرسانی کاربرد دارد.
  • و علاوه بر این برای آب بندی سیستم های انتقال دهنده و مسائل تاسیساتی مربوط به موتور خانه و پروژه های بزرگ پتروشیمی که با موادی مانند: نفت، گاز و مواد سمی و بسیار خورنده نیز مورد استفاده قرار میگیرند.
  • بعنوان مثال نوار تفلون تهران که میتواند در دمای ۱۷۰ درجه زیر صفر تا ۳۰۰ درجه بالای صفر بهترین کاربرد را از خود نشان بدهد.
  • از این محصول درکار آب بندی اتصالات و لوله کشیهای آب ساختمانی و تاسیسات آب رسانی ساختمان و هر نوع آب رسانی استفاده دارد در آب بندیهای رزوه ای و پلیمری برای جلوگیری از نفوذ و نشت آب در ساختمان استفاده می کنند.
  • ابتدا قبل از اتصال به دور محل رزوه شده انتهای لوله نوار را چند دور به حالت کشیده بپیچانید سپس اتصال را انجام دهید سعی کنید از محکم بودن نوار با دور لوله اطمینان داشته باشید زیرا ممکن است با فشردن دوسرلوله درحین اتصال نوارجمع شده و نتواند به خوبی کار آب بندی را انجام دهد با کیفیت ترین نوار تفلون است.

انواع نوار تفلون

  • نوار تفلون تهران (زرد،قرمز،سبز،ابی)
  • آسیا طلایی (که رنگ زرد و صورتی ان نوع پر فروش ان ها میباشند)
  • دنا ( ابی و بنفش )

فروش نوار تفلون به صورت عمده در تهران

فروش نوار تفلون به صورت عمده در تهران

فروش نوار تفلون به صورت عمده و خرده هم اکنون در تهران آغار شد و شما میتوانید این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری بسته به نیاز خود سفارش و تهیه فرمایید. از شناخته‌شده‌ ترین مارک های نوار تفلون در ایران می‌توان به تولیدات ایرانی تهران (با کیفیت‌ ترین محصول ایرانی موجود در بازار)، دنا، تاب، و تولیدات چینی سیتکو sitco، دنیکس denix، ان وی N.V و دی ان D.N اشار نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا