پدرولاپمپ آب

لیست قیمت پمپ آب خانگی پدرولا به صورت عمده

لیست قیمت پمپ آب خانگی پدرولا به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت به روز شده است. برای مشاوره و خرید می توانید با مدیر شرکت آریا در تماس باشید. انواع پمپ آب پدرولا سری PK، سری CP، سری CP2 و سری JWS با نازلترین قیمت به شما عرضه می شود.

معرفی برند پدرولا

بیش از 30 سال است برند ایتالیایی پدرولا مشغول به کار است. این کمپانی در حوزه صنعت بسیار خوش آوازه است. پدرولا کار خود را از تولید پمپ آب آغاز کرد. این کمپانی اکنون با کیفیت ترین پمپ آب های خود را روانه بازار ایران نیز کرده است.

 پمپ آب خانگی پدرولا در انواع مختلف

  • سری PK
  • سری CP
  • سری CP2
  • سری JWS

 پمپ آب خانگی پدرولا

سری PK پمپ آب خانگی پدرولا

سری PK  پمپ های توربینی است. کاملا استیل هستند. بدنه چدنی داشته و دارای پروانه برنجی است. مناسب برای محیط های آب کم خانگی.

سری CP پمپ آب خانگی پدرولا

سری CP  دارای یک پروانه سانتریفیوژ دار است. جنس پروانه استیل و بدنه آن چدنی است. از این نیز برای ساختمان های کوچک استفاده می شود.

لیست قیمت پمپ آب خانگی پدرولا به صورت عمده

سری CP2 پمپ آب خانگی پدرولا

سری CP2  پرکاربرد ترین پمپ آب خانگی است. این پمپ دارای پروانه استیلی است. از این پمپ در ساختمان های  بزرگ و ساختمان های صنعتی کوچک نیز می توان استفاده کرد.

سری JWS پمپ آب خانگی پدرولا

سری JWS خود مکش است. پروانه برنجی و بدنه چدنی آن بسیار با کیفیت است. این پمپ را در دسته پمپ های مخروطی یا جتی قرار می دهند. این پمپ نیز می تواند هم کاربرد خانگی داشته باشد و هم کاربرد صنعتی.

معرفی پمپ آب پدرولا pkm60 :

پمپ آب پدرولا pkm60 از سری مدل های محبوب و پرفروش است که این الکتروپمپ توسط این کمپانی شناخته شده ایتالیایی ساخته و پرداخته شده است. این محصول یکی از مدل پمپ آب های خانگی باکیفیت است که از قدرت موتور نیم اسب بخار تشکیل شده است.
همچنین دارای حداکثر آبدهی به میزان ۲.۴ متر مکعب و پشتیبانی از حداکثر ارتفاع ۵ متری می باشد. کاربرد این پمپ آب پدرولا pkm60 برای انتقال و افزایش آب های تمیز و غیر خورنده است که از عملکرد قابل اعتمادی برخوردار می باشد.

لیست قیمت پمپ آب خانگی پدرولا به صورت عمده

ویژگی‌ های دیگر پمپ آب پدرولا pkm60 :

پمپ آب پدرولا pkm60 ، از حداقل آبدهی به میزان ۰.۳ متر مکعب و ارتفاع ۳۵ متری بهره می برد. موقعیت نصب و اجرای این محصول به صورت افقی و در ساده ترین شکل ممکن می باشد.
جنس پروانه این پمپ از برنج و شافت استنلس استیل است که مقاومت بالایی در مقابل خوردگی و فشار دارد. همچنین دارای ابعاد استاندارد به میزان ۱۵*۱۲*۲۱ سانتی ‌متر و وزن مناسب است. این پمپ آب به خصوص برای مناطق مسکونی اعم از خانه های ویلایی و آپارتمان ها طراحی شده است که مشکل کم آبی را در بهترین نحو برطرف خواهد کرد.

سایر خصوصیات پمپ آب پدرولا pkm60 :

پمپ آب پدرولا pkm60، دارای عملکرد کم صدا و کاملاً ضد لرزش است که از ساختار ویژه ای بهره می برد. تحمل کارکرد دمایی در این مدل از پمپ آب خانگی پدرولا به میزان  -10 الی 60+ درجه سانتی گراد است و از طول عمر ماندگاری برخوردار می باشد.
همچنین این محصول از قطر لوله خروجی یک اینج و از مدل های تک فاز است که مصرف انرژی مقرون به صرفه ای دارد. حداکثر فشار آب این پمپ ۳ و ‌حداکثر سرعت گردش آن ۲۹۰۰ است. به علاوه دارای ولتاژ ۲۳۰ ولتی می باشد.

لیست قیمت پمپ آب خانگی پدرولا به صورت عمده

قیمت عمده پمپ آب خانگی پدرولا

به علت نوسانات قیمت، لیست انواع پمپ آب خانگی پدرولا به روز رسانی می شوند. اگر به انواع محصولات کشاورزی و پمپ آب های ارزان و باکیفیت نیاز دارید، برای گرفتن لیست قیمت و سفارش محصول با مهندس ارشد شرکت آریا در تماس باشید. از کانال تلگرامی ما نیز دیدن فرمایید و با انواع محصولات ما بیشتر آشنا شوید.

جهت خريد و فروش محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مهندس منصوري
راه هاي ارتباطي:
شماره موبایل: 09186495246
شماره تلفن ثابت: 08736212638
کانال تلگرام: keshavrziAriya@
پاسخگویی تلگرام: KhadmatAriya@

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا