پمپ آب

مرکز خرید پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

مرکز خرید پمپ آب ایتالیایی پنتاکس در فروشگاه تجهیزات کشاورزی آریا می باشد که از محصولات مقرون به صرفه ای بهره مند است. این پمپ ها از انواع مختلف موجود می باشد و دارای ساختار مواد اولیه با اصالات و درعین حال ساکت و کاربردی می باشد.

مرکز خرید پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

معرفی پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

پمپ آب ایتالیایی پنتاکس یکی از دستگاه های خودکاری می باشد که برای انتقال مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی دیگر این محصولات فشار کم آب را به فشار بیشتر تبدیل می کنند‌.

پمپ آب خانگی پنتاکس شامل پمپ بشقابی و جتیو پمپ خانگی PM45,PM80می باشد که هرکدام از تیپ های مذکور دارای کارکد و ویژگی های متفاوتی نسبت با سایر پمپ دارندهمچنین به وسیله مکانیزم هایی نیروهای مکانیکی را با خواص بالابرنده قدرتمند تحت فشار تحت فشار قرار می دهند. این پمپ آب ها ساخت کشور ایتالیا می باشند و در جاها و مناطق مختلف دارای کاربردهای عالی می باشد.

مرکز خرید پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

نمونه ای از لیست موجودی انواع پمپ های آب ایتالیایی پنتاکس

  • پمپ آب خانگی پنتاکس مدل های PM، CAM، CB، AP، CM، CAB، MD و INOX
  • پمپ کف کش پنتاکس پروپیلن مدل DP و پمپ کف کش بدنه استیل پنتاکس 5PES
  • پمپ لجن کش پنتاکس مدل های DX، DH، DV، DV4، DM، DM4، DC160-310، DC410-1000، DTR150-300، DTR400-1000 و DG
  • پمپ شناور پنتاکس مدل 4S
  • بوستر پمپ پنتاکس مدل های 2CM و 2CB

پمپ آب گریز از مرکز پنتاکس

پمپ آب گریز از مرکز پنتاکس پمپ است که بر اساس یک اصل کار ساده طراحی شده است.
این پمپ ها که طراحی ساده ای دارند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند، اغلب در محدوده بسیار وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین این پمپ های گریز از مرکز به طور کلی از یک سری پره های چرخشی به نام پروانه تشکیل شده اند.
تیغه های دوار معمولاً در محفظه ای محصور شده اند و برای حرکت سیال با نیروی گریز از مرکز استفاده می شوند.

پمپ دارای دو قسمت اصلی است: عنصر چرخشی حاوی پروانه و شفت

اصل کار پمپ های گریز از مرکز را می توان به عنوان انتقال سیال با استفاده از انرژی جنبشی با استفاده از پروانه و بدنه مدور خلاصه کرد.

توسط یک محور محرک به منبع تغذیه (موتور الکتریکی) متصل می شود و هنگامی که موتور شروع به انتقال نیرو می کند، چرخ ها با سرعت زیاد شروع به چرخش می کنند.
به این ترتیب، حرکت به سیال داده می شود و انرژی جنبشی تولید می شود.

به طور کلی این پمپ ها به دو گروه افقی و عمودی تقسیم می شوند.

محدوده استفاده از پمپ های گریز از مرکز بسیار گسترده است و تقریباً در همه انتقال سیالات قابل استفاده است. با این حال ، آنها از انواع پمپ های با کارایی بالا و طول عمر بالا هستند.

مرکز خرید پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

معرفی پمپ آب شناور پنتاکس

پمپ آب شناور پنتاکس نامی است که به انواع پمپ هایی گفته می شود که به طور کامل در مایع یا محیط مورد پردازش کار می کنند.
در پمپ های شناور ، موتور در مجاورت بدنه پمپ نصب شده است. محفظه ضد آب اطراف موتور معمولاً با روغن پر می شود تا با جلوگیری از ورود مایعات به داخل که باعث ایجاد اتصال کوتاه می شود، از آسیب در امان بماند.
این اتصالات عایق بندی شده و ضد آب و ضد نفوذپذیری هستند.

مزیت پمپ های شناور این است که آنها بدون قرار گرفتن در معرض عوامل خارجی کار می کنند.

پمپاژ سیال به قسمت موتور توسط سیستم های آب بندی مکانیکی جلوگیری می شود. پمپ می تواند به عنوان یک لوله مستقیم، لوله انعطاف پذیر یا متصل به نصب عمل کند.
پمپ های شناور تک مرحله ای با انواع مختلف. مورد استفاده در زهکشی ، فاضلاب و برنامه های صنعتی. پمپ های شناور چند مرحله ای اغلب در حفاری عمیق و چاه استفاده می شود.

پمپ های شناور پنتاکس به طور کلی برای تحت فشار قرار دادن آب تمیز یا کمی آلوده در تامین آب، سیستم های آبیاری و آب پاش کشاورزی، کنترل سطح آب زیرزمینی و برنامه های پمپ حرارتی استفاده می شوند.
استخرها و چشمه های زینتی نیز مناطقی هستند که می توان از این پمپ ها استفاده کرد. این مدل از پمپ های شناور را می توان بدون هیچ گونه آماده سازی قبلی استفاده کرد زیرا نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند و تنها پس از غوطه ور شدن در مایع می توان از آنها استفاده کرد.
از آنجا که آنها کاملاً در سیال کار می کنند ، باعث ایجاد سر و صدا و ارتعاش نمی شوند.
علاوه بر این از آنجا که پمپ و موتور در شرایطی هستند که کاربر نمی تواند مداخله کند، احتمال خرابی در اثر خطاها بسیار کم است.

مرکز خرید پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

مرکز خرید پمپ آب ایتالیایی

مرکز خرید پمپ آب ایتالیایی انواع این محصول را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بازار  کاربران می توانند جهت اطلاع از قیمت ارزان انواع پمپ آب ایتالیایی پنتاکس هم اکنون با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا