پمپ آب

خرید پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

خرید پمپ آب ایتالیایی پنتاکس را درنرخ بسیار پایین و تخفیف استثنایی به صورت عمده و تکی تنها از فروشگاه تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید. این پمپ های آب دارای طراحی منحصر بفردی هستند و از کیفیت عالی و کاربردی بهره می برند.

خرید پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

مشخصات پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

پمپ آب ایتالیایی پنتاکس یکی از برند های محبوب جهانی است که از انواع متعددی تشکیل شده است و هرکدام از آن ها یکی از نیازهای کاربران را تأمین می کنند.
این محصول دارای قطعات فنی بسیار مرغوب و درجه یک است تا عملکرد افزایش آب را در مناطق کم آب به بهترین نحو ممکن فراهم می کند.
همچنین این پمپ پنتاکس به وسیله مواد تشکیل دهنده عالی که دارد، می تواند سالیان زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. به علاوه یکی از تجهیزات کاربردی در زمینه های کشاورزی، گلخانه ای، ساختمانی و غیره می باشد.

مدل های مختلف پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

  • پمپ آب خانگی ایتالیایی پنتاکس
  • پمپ آب صنعتی ایتالیایی پنتاکس
  • پمپ لنجکش ایتالیایی پنتاکس
  • پمپ کفکش ایتالیایی پنتاکس
  • پمپ شناور ایتالیایی پنتاکس
  • پمپ آب طبقاتی ایتالیایی پنتاکس
  • بوستر پمپ پنتاکس

خرید پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

معرفی بیشتر پمپ شناور ایتالیایی پنتاکس

به طور کلی شناور نامی است که به انواع پمپ گفته می شود که کاملاً در مایع یا آب محیط کار خود غوطه ور وی شوند.
در این پمپ های زیر آب، موتور در مجاورت بدنه پمپ کوپله می شود. محفظه ضد آب اطراف موتور معمولاً با روغن پر می شود تا با جلوگیری از ورود مایعات به داخل، باعث مقاومت بالا از آن در برابر آسیب شود. این اتصالات و قطعات فنی پمپ شناور عایق بندی شده و ضد آب بوده و از نفوذ ناپذیری اطمینان حاصل می شود.

مزیت پمپ های زیر آب این است که آنها بدون قرار گرفتن در معرض عوامل خارجی کار می کنند. به عبارتی دیگر ی از ویژگی های برجسته پمپ شناور این است که برای عملکرد کاملاً غوطه ور طراحی شده است.
مهم است که تمام پمپ های زیر آب کاملاً غوطه ور شوند، مگر اینکه به طور خاص برای کار در هوا طراحی شده باشند. این پمپ های شناور به دو قسمت پمپ لجن کش و پمپ کف کش تقسیم می شوند‌.

خرید پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

پمپ شناور چگونه کار می کند؟

در پمپ های شناور موتور مهر و موم شده یک پروانه واقع در محفظه پمپ را می چرخاند. پمپ ممکن است شامل یک صفحه ورودی باشد که هر چیز بزرگی را برای پمپ کردن فیلتر می کند.
با چرخش پروانه، فشار رسانه را به داخل ورودی پمپ هل می دهد و پروانه مایع را تسریع می کند و آن را به داخل خط تخلیه مجبور می کند.
مهم است که پمپ های زیر آب کاملاً غوطه ور شوند مگر اینکه برای کار در هوا طراحی شده باشند.
وقتی پمپ زیر آب می رود، نیازی به پرایم پمپ را از بین می برد و از ایجاد حفره جلوگیری می کند. در ضمن پمپ های شناور را نباید با پمپ های جت اشتباه گرفت ، که در کاربردهای چاه نیز استفاده می شود.
پمپ های جت پمپ های گریز از مرکز هستند که به خروجی تخلیه متصل می شوند. بر این اساس آنها با استفاده از انقباض برای کاهش فشار و مکش کار می کنند.

خرید پمپ آب ایتالیایی پنتاکس

کاربرد پمپ های شناور ایتالیایی

پمپ های شناور معمولاً برای تحت فشار قرار دادن آب تمیز یا کمی آلوده در سیستم های آبرسانی، آبیاری و بارانی، کنترل سطح آب زیرزمینی و کاربردهای پمپ حرارتی استفاده می شوند.

همچنین مکش آب استخرها و آبنماهای زینتی نیز مناطقی هستند که می توان از این پمپ ها استفاده کرد.

خرید پمپ آب ایتالیایی

کاربران می توانند به فروشگاه تجهیزات کشاورزی آریا سری بزنند و هرکدام از انواع پمپ آب پنتاکس ایتالیایی را با قیمت پایین و تخفیف ویژه به صورت حضوری یا آنلاین سفارش دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا