پدرولاپمپ آب

قیمت پمپ آب پدرولا pkm60

پمپ آب پدرولا مدل pkm60 ساخت ایتالیا هستش و این مدل ها تک فاز هستند همچنین به دلیل قیمت مناسب این پمپ انتخاب مناسبی برای استفاده خانگی و کشاورزی می باشد.

پمپ آب پدرولا:

تلمبه یا پمپ آب وسیله ای است مکانیکی برای جابجایی و انتقال انواع مایعات که با افزایش فشار، باعث جابجایی مایعات به ارتفاع بالاتر (با افزایش هد) یا حتی پایین تر (حوضچه و یا مخزن) می شود. پمپ ها در صنایع مختلف کاربردهای مختلف و فراوانی دارند. پمپ ها از منابع انرژی مختلفی استفاده می کنند که شامل پمپ ها با کارکرد دستی، برقی، موتورهای درون سوز و نیروی باد می شود پمپ ها دارای اندازه های مختلفی هستند که از سایز میکروسکوپی برای کارهای پزشکی تا پمپ های بزرگ صنعتی را شامل می شود.
پمپ آب خانگی پدرولو مدل PK ساخت ایتالیا می باشد و در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید می شود همچنین به دلیل مقرون به صرفه بودن گزینه مناسبی جهت استفاده در طیف وسیعی از کاربردها مانند مصارف خانگی و کشاورزی می باشد. برخی از مدل های پدرولو PK در زیر نام برده شده است.
 پمپ آب پدرولا مدل pkm60 این پمپ برای آب تمیز و مایعاتی که از لحاظ شیمیایی به اجزای پمپ آسیب نمی رسانند توصیه می شود. قابل اعتماد، قیمت مناسب و  مناسبدراستفاده از آن مناسب برای مصارف خانگی و صنعتی.  این دستگاه برای فشار کم اب ها برای ابیاری استفاده میشود یعنی فشار اب را زیاد میکند و برای ابیاری باغ ها و صنعت کشاورزی مناسب است و همچنین برخی از مردم ان را برای خانه هایشان استفاده میکنند. پمپ های سری PK گروه صنعتی پدرولا دارای کاربرد های عالی میباشد.
این دستگاه از نس برن هم به ساخت ان اضافه شده است که موجب کاهش مشکلات ناشی از روشن نمودن موتور پس از بدون استفاده بودن طولانی مدت موتور پروانه برنج با تیغه های شعاعی شناور بر روی شفت شفت موتور استنلس استیل(فولاد ضد زنگ).موتور: پمپ به صورت مستقیم به موتور القایی با اندازه مناسب آسنکرون و دارای راندمان بالا پدرولا (PEDROLLO) متصل بوده، که در حالت اجرا بی صدا و ساکت، بسته و دارای تهویه مناسب خارجی است. دارای شکل ساختاری مناسب برای وظایف مستمر مناسب .  کلاس عایق . رله قطع جریان حرارتی (محافظ موتور) در موتور تک فاز گنجانده شده است. موتورهای سه فاز نیازمند یک محافظ خارجی مناسب می باشند حفاظت IP44 طراحی و ساخت منطبق با استاندارد.

کاربرد پمپ آب پدرولا:

  • تحمل بالا در برابر هوای موجود در مایع پمپ
  • ارتفاع بالا در فشار کم موتور
  • دارای موتور المینیومی
  • این پمپ از نظر کیفیت عالی و از نظر قیمت بسیار مناسب میباشد.پمپ اب پدرولا مدل های مختلفی دارد و این مدلی که من معرفی میکنم مدل pkm60 است که همانطور که گفتم برای بالا بردن فشار اب مورد استفاده قرار میگیرد.
  • این دستگاه را میتوانید برای باغ های خود یا زمین کشاورزی و یا حتی برای خانه های خود با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه کنید و همچنین کاربرد های عالی ان باعث شده که این محصول بسیار پر فروش باشد.
  • این پمپ آب میتواند 5 الی 6 متر آب را از داخل لوله مکش کند و با قدرت مناسب آب را به داخل واحد برساند. این پمپ مخصوص یک واحد خانه می باشد ولی میتوان برای دو واحد نیز از آن استفاده نمود اما استفاده از آن برای دو واحد توصیه نمی شود.
  • از پمپ آب نیم اسب میتوان برای خارج کردن آب از استخر نیز استفاده کرد و این یکی از مزیت های آن است که میتوان به جای کفکش نیز مورد استفاده قرار گیرد.
    پمپ اب پدرولا 30 تا 35 متر ارتفاع را پمپاژ می کنند این یعنی میتوان پمپ آب را در پارکینگ نصب کرده و آب را به طبقات بالا به راحتی رساند.
  • سیم پیچ موجود در آن از دو جنس آلومینیوم یا مس ساخته می شود که سیم پیچ مس از قیمت و کیفیت بالاتری برخوردار است. پمپ آب با سیم پیچ مس نسبت به پمپ آب با سیم پیچ آلومینیوم سنگین تر است و این یکی از راه های تشخیص پمپ آب با سیم پیچ مس و آلومینیوم می باشد.
  • پمپ آب بهتر است از سیم پیچ مس ، شفت استیل و پروانه برنجی ساخته شده باشد تا کیفیت و عمر بالاتری داشته باشد.این دستگاه بسیار کاربردی را میتوانید با خبال راحت انلاین سفارش دهید و ان را درب منزل تحویل بگیرید.
  • پمپ آب خانگی Pedrollo با پروانه محیطی یا شعاعی جهت پمپاژ آب تمیز و فاقد ذرات جامد و همچنین سیالاتی که دارای خصوصیت غیر خورندگی باشند، بدین معنا که سبب خوردگی قطعات تشکیل دهنده پمپ نمی شوند، مناسب است.

انواع پمپ آب پدرولا

  • پمپ پروانه محیطی پدرولا PK
  • پمپ پروانه محیطی پدرولا PKS
  • پمپ پروانه محیطی پدرولا PK-Bz
  • پمپ پروانه محیطی پدرولا PK-I

قیمت پمپ آب پدرولا pkm60

قیمت پمپ آب پدرولا pkm60 در وب سایت اینترنتی ما با ارزان ترین نرخ بازار به سراسر ایران از طریق شماره های درج شده در وب سایت ارسال می گردد و شما می توانید این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا