دریپر آبیاریقطره چکان آبیاری

قیمت روز دریپر نتافیم آبیاری قطره ای

قیمت دریپر نتافیم آبیاری قطره ای بستگی به  انواع مختلف آن یعنی  4 لیتر و 8 لیتر دارد. دریپر نتافیم آبیاری که قابلیت نصب روی لوله های پلی اتیلنی را دارد یکی از محبوبترین و پرمصرف ترین دریپرهای بازار به حسای می آید .

دریپر آبیاری قطره ای چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

دریپر نتافیم آبیاری از نوع قطره ای قابلیت جبران کنندگی فشار و آبدهی دقیق و مساوی هر قطره چکان نتافیم دربازه زیاد ۱۰۰ درصد یکنواختی در توزیع آب و مواد مغذی در طول لوله آبیاری فرعی و دارایی خودشویندگی مداوم به معنای انجام عملیات شستشو در طول انجام آبیاری جهت مطمین شدن قطره چکان و جهت بالا رفتن عمر مفید این قطره چکان است.

انواع دریپر نتافیم آبیاری قطره ای

انواع دریپر نتافیم آبیاری قطره ای

نتافیم آبیاری قطره ای به دو دسته بر اساس لیتر تقسیم می شود: قطره چکان ها معمولا دارای دبی های مختلفی ( ۲-۴-۸-۲۴-۳۲ لیتر بر ساعت) می باشند. معمول ترین نوع قطره چکان یا دریپر، قطره چکان ۸ لیتر بر ساعت می باشد.

2. قطره چکان با دبی ثابت:

در این نوع دریپر اکثرا از یک لایه پلاستیکی دیافراگمی داخلی استفاده شده.این دریپر باعث یکنواختگی توزیع آب در فشار های مختلف متنوع است. در آبیاری که فشار آب زیاد است . دبی خروج آب آن از ابتدای خط که فشار آب زیاد است با انتهای جریان آب در انتهای خط یکسان است.  معمولا در این سطح قطره چکان ازمحصولات خارجی مانند نتافیم یا رین برد استفاده می شود که دارای استاندارد بالایی می باشند.

قیمت روز دریپر نتافیم آبیاری قطره ای

3. قطره چکان تنظیمی:

در این نوع دریپر دبی خاصی برای خروج در نظر گرفته نشده است . و به طور معمولی در این نوع قطره چکان ها از ۲ لیتر تا ۳۲ لیتر بر ساعت قابلیت تنظیم در آبدهی را دارا می باشند. برای کارهای ریز و خورد این قطره چکان ها بسیار مناسب می باشند اما برای کارهای بزرگ که  قابلیت تنظیم تک تک قطره چکان ها در هر دوره آبیاری کارایی خاصی ندارند. در بین این قطره چکان ها معمولا مدل های چینی سبز رنگ دارای کارایی بهتری نسبت به مدل های مشابه می باشند.

انواع دریپر نتافیم آبیاری قطره ای

ویژگی قطره چکان نتافیم آبیاری قطره ای :

قطره چکان نتافیم آبیاری قطره ای یکی از تجهیزات کاربردی و ویژه است که با عملکرد باکیفیتی که دارد، مورد استقبال همگان قرار گرفته است. این دسته از دریپر ها خاصیت تنظیم فشار دارند که متناسب با نوع محصولات و گیاهان فشار مربوطه را می توانید اعمال کنید.
این امر به صرفه جویی در منابع آبی کمک بسزایی می کند و رشد عالی ریشه گیاهان را فراهم می کند. نوع فیلتراسیون و تصفیه این قطره چکان های نتافیم به میزان ۱۲۰ مش است. این محصولات در سه مدل اصلی قطره چکان نتافیم PCJ، قطره چکان نتافیم LCNL و قطره چکان نتافیم HCNL ارائه می شود.

قیمت روز دریپر نتافیم آبیاری قطره ای

مزایای قطره چکان نتافیم آبیاری قطره ای :

قطره چکان نتافیم آبیاری قطره ای، از پخش و توزیع یکنواختی صد در صد آب و سایر کود و مواد مغذی بهره می برد که در سیراب کردن کامل گیاهان و محصولات بسیار مؤثر خواهد بود. همچنین دارای عملکرد مداوم آبیاری است و با خاصیت خود شویندگی که دارند از مسدود شدن و گرفتگی داخلی توسط املاح موجود در آب جلوگیری می کند. از دیگر مزایای قطره چکان نتافیم آبیاری قطره ای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، اشعه ماورا بنفش، ضربه ها و فشار ها و غیره می باشد.

قیمت روز دریپر نتافیم آبیاری قطره ای

لیست قیمت دریپر نتافیم آبیاری قطره ای

نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا مرکز فروش ارزان قیمت انواع دریپر های آبیاری قطره ای در هر برند خاص و هر ویژگی منحصر به فرد است. جهت کسب اطلاعات ببشتر و سفارش آنلاین و حضوری عمده و خرده این قطره چکان ها هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]همکاران و خریداران گرامی به دلیل نوسانات بازار از قرار دادن قیمت ها معذوریم . لطفا تماس بگیرید.[/box]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا