قطره چکان آبیاری

فروش قطره چکان کوزه ای

فروش قطره چکان کوزه ای با بهترین کیفیت و با ارزان ترین قیمت بازار در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت عمده و خرده می توانید خریداری نمایید.

فروش قطره چکان کوزه ای

کاربرد قطره چکان کوزه ای

این نوع قطره چکان نیز در لیتر های مختلفی با بهترین کیفیت از جنس پلی اتیلن نیز تولید شده است. این نوع قطره چکان مانند قطره چکان های دیگر بر روی خط لوله آبیاری پانچ می شود و برای آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد.
شعاع آبرسانی این قطره‌چکان آبیاری بین 5 تا 50 سانتیمتر قابل تنظیم است. ویژگی ممتاز این قطره‌چکان این است که دو خروجی یکسان 8 میلیمتری در دو طرف دارد واین امکان را فراهم می‌آورد که از یک قطره‌چکان برای آبیاری دو گلدان استفاده شود.
معمولاٌ از لوله ۱۶ پلی اتیلن یا همان لوله قطره ای با فاصله بندی تنظیم شده استفاده می شود.به صورت خطی و مستقیم لوله را کشیده و برای هر درختی و یا محصول کشاورزی یک یا چند قطره چکان گذاشته می شود.یا به دور درختان نهال و جوان به صورت دایره ای لوله را اجرا می کنند و دورتادور درخت را قطره چکان گذاشته می شود تا آب بیشتری به محصول داده شود. که از لحاظ اتصالات به دو روش دریپر داخل خط لوله و یا روی خط اجرا می شود.
به لوله های با دریپر داخل خط، لوله های آبیاری دریپر دار نیز می گویند که احتمال انسداد بیشتری را هم دارد اما قطره چکان های روی خط، قابلیت تعویض دارند و رفع انسداد آنها به مراتب راحت تر می باشد.
دریپر یا همان قطره چکان به صورت کوزه ای طراحی شده است که شما می توانید از این محصول به صورت 2 طرفه استفاده نمایید و از طریق آن به گل و گیاهان و انواع درختانی که مد نظرتان است آبیاری یکنواختی بدهید.
قطره چکان یا دریپر کوزه ای از جنس پلی اتیلن می باشد که شما می توانید آن را به لوله های پلی اتیلن نصب نمایید و از طریق آن آبیاری یکنواختی به تمامی محصولات بدهید و یا به دور درختان نهال و جوان به صورت دایره ای لوله را اجرا می کنند و دورتادور درخت را قطره چکان گذاشته می شود تا آب بیشتری به محصول داده شود. که از لحاظ اتصالات به دو روش دریپر داخل خط لوله و یا روی خط اجرا می شود. به لوله های با دریپر داخل خط، لوله های آبیاری دریپر دار نیز می گویند که احتمال انسداد بیشتری را هم دارد اما قطره چکان های روی خط، قابلیت تعویض دارند و رفع انسداد آنها به مراتب راحت تر می باشد

نحوه نگه داری از قطره چکان کوزه ای

  • یکسری روزنه های که بر روی قطره چکان ها نصب و راه اندازی شده بعضی مواقع به دلیل بسته شدن از طریق موجودات مانند: قارچ و جلبک شما می توانید آن را از طریق کلرزنی رفع می گردد.
  • و زمانی که
  •  روزنه ها به خاطر روسوب موجود در لوله ها که برای رفع و کاهش رسوب یکی از اسیدهای فسفریک، کلریدریک و سولفوریک را به آبیاری اضافه کنید البته از اسید کلریدریک به دلیل مسموم شدن گیاه و از اسید فسفریک به دلیل به هم زدن موازنه غذایی گیاه به ندرت استفاده می شود و پیشنهاد نمی گردد بنابراین بهترین گزینه همان اسید سولفوریک می باشد.
  • یکی از مشکلاتی که شاید با آن رو به رو شوید نفوذ نمک به دلیل بارندگی به محیط ریشه می باشد که را حل آسانی برای جلوگیری از این امر دارد و تنها لازم است با شروع بارندگی سیستم را روشن کنید.

مزایایی قطره چکان کوزه ای

  1. صرفه جویی در مصرف آب
  2. کاهش شوری
  3. کم شدن هزینه نیروی کارگری
  4. افزایش راندمان و محصولات
  5. و در نهایت مقاوم بودن در برابر کود و مواد شیمیایی است .

مشخصات فنی

  • ابعاد: 1.5*1.5*5.4 سانتی‌متر
  • وزن: 6.3 گرم
  • مناسب برای: آبیاری قطره ای
  • شعاع آبیاری: 0.05-0.5 متر
  • سایر مشخصات: قطره چکان گلدانی دو طرفه (کوزه ای)
  • میزان آبدهی و شعاع آبیاری: تنظیم شونده

فروش قطره چکان کوزه ای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا