آزودفیلتر دیسکی

نمایندگی فروش فیلتر های دیسکی آزود

نمایندگی فروش فیلتر های دیسکی آزود با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در سایز های ۱ اینچ- ۲ اینچ- ۳ اینچ- ۴ اینچ- ۴ اینچ دوبل در شرکت تجهیزات آریا به صورت اینترنتی و حضوری به فروش میرسد. که جنس بدنه آن پلی آمید و جنس دیسک آن پلی پروپیلن فیلتر دیسکی آزود AZUD است.

کاربرد فیلتر دیسکی آزود

فیلتر دیسکی یک نوع فیلتری دیکسی است که برای ازبین بردن آلودگی های معلق و ذرات درشت ناخالصی برای عدم ورود به دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس یا RO یا سیستم دستگاه تصفیه آب صنعتی استفاده میکنند. فیلتر دیکسی بهترین جایگزین برای فیلترهای جامبو پیش تصفیه است و همچنین قابل شستشو و تمیز کردن میباشند. همچنین قابل استفاد برای اب های شور دریا یا اب های لب شور نیز می باشد.

فیلتر دیسکی (Disc Filter) از واشرهای پهن و حلقه مانند که بر روی همدیگر بصورت فشرده قرار دارند، تشکیل شده است که دیسک های هم رنگ دارای روزنه های هم اندازه می باشند.فیلتر دیسکی  آزود اسپانیا جهت تصفیه فیزیکی و جداسازي ناخالصي هاي معلق و مواد بیولوژیکی موجود در آب با درجات مش مختلف در سایزهای 5، 20، 50، 100 ،130 و 150 ميكرون مورد استفاده قرار مي‌گيرد. شایان ذکر است با افزایش مش فیلتر، قدرت تصفیه کنندگی آن نیز بالاتر می رود.

نمایندگی فروش فیلتر های دیسکی آزود

تفاوت فیلتر دیسکی با فیلتر توری آزود

  • برتری فیلترهای دیسکی از لحاظ مقاومت، ظرفیت بیشتر و شستشو و حفظ و نگهداری نسبت به فیلترهای توری
  • عمر مفید و طولانی فیلترهای دیسکی نسبت به فیلترهای توری
  • بالاترین سطح جداسازی و قابل اطمینان فیلترهای دیسکی
  • سرعت و قدرت بالا در تصفیه کنندگی در فیلتر دیسکی
  • قابل استفاده برای آب با کیفیت های مختلف

نمایندگی فروش فیلتر های دیسکی آزود

ویژگی های فیلتر دیسکی آزود

  • سطح فیلتراسیون بالا
  • نیاز به نگهداری کمتر
  • مجهز به نگهدارنده رزوه ای برای کم یا زیاد کردن تعداد دیسکها
  • جابجایی و شستشوی دیسکها
  • تغییر فشار
  • تنظیم فشار و یا اتصال به گیج فشار
  • مجهز به اتصال جانبی جهت تخلیه
  • نصب و عملکرد ساده و مقاوم در برابر محصولات شیمیایی

انواع فیلتر دیسکی آزود :

فیلتر دیسکی آزود در انواع مدل های متعدد تشکیل می شوند که متناسب با نیاز کاربران سفارش داده می شوند. این محصولات دارای انواع مدل های فیلتر دیسکی آزود مدولار (ماژولار)، فیلتر دیسکی آزود مدولار 2 اینچ پلاستیکی مدل سوپر (2SR)، فیلتر دیسکی آزود هلیکس، فیلتر دیسکی آزود میکس (فیلتر با جریان کم) و فیلتر دیسکی آزود AGL هستند. همچنین این فیلتر های دیسکی از لحاظ شستشوی داخلی به دو قسمت اصلی فیلتر دیسکی آزود با شستشوی اتوماتیک (به صورت خودکار) و فیلتر دیسکی آزود با شستشوی دستی (اختلاف فشار دو عدد مانومتر در ابتدا و انتهای فیلتر دیسکی) تقسیم می شود.

نمایندگی فروش فیلتر های دیسکی آزود

مزایای فیلتر های دیسکی آزود :

قسمت بدنه و کلاهک فیلتر های دیسکی آزود با اورینگ محکم شده است. قطعات تشکیل دهنده این فیلتر های دیسکی بسیار مقاوم می باشد و از جنس‌پلی پروپیلن می باشد. به گونه ای که در مقابل اشعه ماوراء بنفش و درجه حرارت بالای خورشید دوام بسیار بالایی دارد. با دارا بودن قطر فیلتراسیون مناسب در مقایسه با سایر فیلتر ها، از امنیت بسیار بالاتری برخوردار است. این محصولات دارای کاربرد های زیادی از جمله نصب در سیستم های آبیاری تحت فشار قطره ای و بارانی کشاورزی، تصفیه آب روستایی و غیره می باشد.

نمایندگی فروش فیلتر های دیسکی آزود

مشخصات دیگر فیلتر دیسکی آزود :

فیلتر دیسکی آزود دارای طراحی ارگونومیک و وزن مناسب است که فضای زیادی را اشغال نمی کند. همچنین دارای نصب و راه اندازی ساده ای هستند و از پایین ترین قیمت نگهداری برخوردار می باشند.

نمایندگی فروش فیلتر های دیسکی آزود :

در وب سایت ما می توانید انواع فیلتر های دیسکی آزود در سایز های متعدد و مدل های گوناگون را با نازلترین قیمت ها پیدا کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش عمده و خرده این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا