فیلتر دیسکی

قیمت فیلتر توری آبیاری قطره ای

برای دریافت قیمت روز فیلتر توری آبیاری قطره ای می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا از این محصول به صورت آنلاین مطلع شوید.

قیمت فیلتر توری آبیاری قطره ای

کاربرد فیلتر توری آبیاری قطره ای

یکی از محصول پر کاربردی که به محصولات کشاورزی مرغوبیت و کیفیت می بخشد فیلتر توری آبیاری قطره ای می باشد. فیلتر توری برای ناخالصی آب ها در سیستم های آبیاری کشاورزی شده و زمانی که جلب ک ها در آب راکد می شوند و آب کثیفی وجود دارد فیلتر توری برای جداسازی ذرات معلق در آب، از انواع توری ها استفاده می ‌کردند. توری هایی که گاهاً فلزی بودند و جدا از خانه های درشتی که داشتند و نمی توانستند به خوبی ذرات معلق را جدا سازند و به سرعت در مسیر فرسایش قرار می ‌گرفتند
فیلتر آبیاری با ساختار دیسکی، از آنچنان کارآیی برخوردار است که به جهت کارکرد مطلوب انواع سیستم های آبرسانی، پمپ های آب، کولینگ تاور ها، سیستم های آب شیرین کن و… مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت فیلتر توری آبیاری قطره ای

قیمت فیلتر توری آبیاری قطره ای در بازار از نرخ بالاتری برخوردار است و لی در تجهیزات کشاورزی آریا از قیمت پایین تری برخوردار است که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا