شیر فشار شکن

قیمت شیر فشار شکن 2 اینچ ایتالیایی در بازار

قیمت شیر فشار شکن 2 اینچ ایتالیایی در وب سایت اینترنتی ما از نرخ پایین تری برخوردار است که شما می توانید از طریق شماره های درج شده این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

قیمت شیر فشار شکن 2 اینچ ایتالیایی در بازار

کاربرد شیر فشار شکن 2 اینچ ایتالیایی

شیر فشار 2 اینچ ایتالیایی با بهترین کیفیت تولید شده است. این شیر فشار کن بطور اتوماتیک فشار زیاد و متغیر ورودی را به فشار کم و ثابت خروجی تبدیل می کند. فشار خروجی شیر های فشار شکن قابل تنظیم می باشد.
شیر فشار شکن در شبکه های آبیاری و گازرسانی بیشترین کاربرد و استفاده را دارد این شیرهای فشار شکن بطور اتوماتیک فشار زیاد و متغیر ورودی را به فشار کم و ثابت خروجی تبدیل می کند.

معرفی بیشتر شیر فشار شکن ۲ اینچ ایتالیایی

فشار های زیاد و متغیر ورودی در تأسیسات و پروژه های لوله کشی فشار های استاتیک مضری را ایجاد می کند. با این حال برای جلوگیری از آن و تبدیل فشار زیاد به فشار کم و ثابت شیر فشار شکن ۲ اینچ ایتالیایی گزینه مؤثری خواهد بود.
این شیرآلات به صورت خودکار جریان فشار را قطع می کند. با این حال ایمنی و سلامتی دیگر قطعات لوله کشی را با این عملکرد باکیفیت تضمین می کند.
به عبارتی دیگیر همانطور که از نام این محصول پیداست جهت شکستن فشار در سیستم کنترل فشار مدار یک جریان استفاده زیادی می شود.

قیمت شیر فشار شکن 2 اینچ ایتالیایی در بازار

ویژگی های شیر فشار شکن ۲ اینچ ایتالیایی

موقعیت نصب شیر فشار شکن ۲ اینچ ایتالیایی بعد از انشعاب لوله مربوطه آبرسانی شهری تا به ثابت نگه داشتن جریان و فشار زیاد آب کمک کند. همچنین با نصب آن در مسیرهای لوله کشی به صورت افقی یا عمودی نصب و تعبیه می گردد.
این شیرآلات فشار شکن ۲ اینچ مدل یوریک دارای محدوده عملکرد دمایی صفر تا ۸۰ درجه سانتی گراد می باشد. از دیگر ویژگی های بارز این محصول، فشار خروجی تنظیم شده توسط کارخانه به میزان ۳ بار می باشد. بدنه این شیر فشار شکن از برنج نیکل اندود شده تشکیل شده است.

مزایای شیر فشار شکن ۲ اینچ ایتالیایی

  • شیر فشار شکن ۲ اینچ ایتالیایی دارای جنس مرغوب است که در برابر عوامل و شرایط دوام می آورد.
  • این شیر های فشار شکن دارنده گواهینامه ISO228 است که از قابلیت اطمینان بالا بهره می برد.
  • این شیر آلات کاربرد های فراوانی در شبکه ها و پروژه های تأسیسات خانگی، تهویه گیاهان و سیستم گرمایش دارد.
  • به طور کلی خاصیت این محصول در جلوگیری از هدر رفتن آب می باشد.

قیمت شیر فشار شکن 2 اینچ ایتالیایی در بازار

انواع شیر فشار شکن ۲ اینچ ایتالیایی

شیر فشار شکن ۲ اینچ ایتالیایی در انواع مختلف سایز های 1/2 اینچ ، 3/4 اینچ ، 1 اینچ ، 1/4 1 اینچ ، 1/2 1 اینچ ، 2 اینچ ، 1/2 2 اینچ ، 3 اینچ ، 4 اینچ عرضه و ارائه می شوند که با توجه به نیاز کاربران انتخاب می شوند.

قیمت شیر فشار شکن 2 اینچ

برای دریافت قیمت روز شیر فشار شکن 2 اینچ می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا از این محصول مطلع شوید و آن را با ارزان ترین قیمت بازار به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا