تایمر آبیاری

قیمت تایمر آبیاری هوشمند در بازار

قیمت تایمر آبیاری هوشمند در فروشگاه آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا از نرخ پایین تری برخوردار است که شما می توانید این محصول را به صورت عمده و خرده از طریق شماره های درج شده در وب سایت خریداری نمایید.

فروشگاه تایمر آبیاری هوشمند

کاربرد تایمر آبیاری هوشمند

تایمر آبیاری هوشمند در برند های مختلفی به صورت تک خروجی و دو خروجی تولید شده است. امروزه به دلیل کاهش سطح آب های زیر زمینی و کمبود آب و هزینه های گزاف کارگری کارشناسان آمده اند.

یکسری تایمر آبیاری به مدل های: آکوا، آمیکو و اوربیت و ….. تولید کرده اند.
این تایمر آبیاری هوشمند به ورودی لوله های آب نصب و راه اندازی می گردد که به وسیله آن آبیاری یکنواختی به تمامی گل و گیاهان می دهد و شما می توانید به صورت روزانه، ماهانه و هفتگی این تایمر را تنظیم نمایید و آبیاری یکنواختی مانند قطرات باران به باغچه، گلخانه و گل و گیاهانتان بدهید.

به طور کلی سیستم های آبیاری هوشمند در باغبانی و کشت گیاهان کاربردهای گسترده ای دارند.

از سیستم های آبیاری خودکار خواسته می شود تا پارک ها و چمن ها سبزتر و از زیبایی بیشتری برخوردار شود و همچنین برای انجام عملیات آبیاری مورد نیاز در هنگام رشد گیاهان بدون پرسنل رشد‌ بی رویه ای را به ارمغان می آورد.

قیمت تایمر آبیاری هوشمند در بازار

معرفی بیشتر تایمر آبیاری هوشمند:

ای تایمرهای آبیاری هوشمند به از اهمیت بالایی در عملیات آبیاری خودکار برخوردار هستند، با نام شیر برقی در بخش تعریف می شوند.
تایمرها می توانند از نوع طراحی الکتریکی یا باتری باشند. همچنین انتخاب تایمر به منظور انجام آبیاری اتوماتیک در باغ کاملاً بدون هزینه اضافی و در حد نیازها و امکانات بسیار مهم است. توسط تایمرهای آبیاری جریان آب را در منطقه مورد نظر کنترل می کنند.
همچنین به لطف لوله اصلی و مواد اضافی نصب شده بر روی این دریچه ها، جریان لازم برای آبیاری رخ می دهد.

مزایای استفاده از تایمر آبیاری هوشمند:

آبیاری خودکار از طریق تایمر آبیاری هوشمند با گذشت هر روز اهمیت بیشتری پیدا می کند و تقاضا برای این سیستم ها افزایش می یابد. یکی از بزرگترین مزایای این سیستم های منحصر بفرد، کاهش نیروی کار است.
دستگاه آبیاری مجبور نیست دائماً پیشرفت یک عملیات آبیاری را کنترل کند و به دستگاه آبیاری این امکان را می دهد که بدون نیروی کار وظیفه خود را انجام دهد.
به همین دلیل، سیستم های آبیاری اتوماتیک از طریق این تایمر ها مزایای بسیار خوبی را به همراه دارند زیرا به هیچ زحمتی نیاز ندارند.
به عبارتی دیگر، بدون نیاز به هیچ پرسنلی در نگهداری باغ، فرایندهای تأمین آب مورد نیاز گیاهان در سطح ایده آل به لطف سیستم های آبیاری اتوماتیک به روش عملی انجام می شود.
در این عملیات که بدون نیاز به شیلنگ آبیاری و نیروی کار انجام می شود و تخصص حرفه ای مورد نیاز نیست. زیرا به صورت خودکار انجام می شود و برای دادن آب در زمان های مورد نظر و به میزان دلخواه تنها به پشتیبانی این تایمرها نیاز است.

قیمت تایمر آبیاری هوشمند در بازار

ویژگی های دیگر تایمر آبیاری هوشمند:

بسیاری از سیستم های تایمر آبیاری هوشمند برای تأمین نیاز آبیاری مناطق بزرگتر و کوچک و‌متوسط با استفاده از کانالهای بزرگ ساخته شده اند.
به همین دلیل، مزیت آبیاری سریع و عملی را فراهم می کند و حتی در مناطق بسیار وسیع نیز در نتیجه گیری در کوتاه ترین زمان سودمند است.

همچنین تایمرهای آبیاری برای سیستم های الکترونیکی خود بسیار مناسب هستند تا در فشار آب از 0 تا 6 اتمسفر کار کنند.

قیمت تایمر آبیاری هوشمند در بازار

قیمت تایمر آبیاری هوشمند

برای دریافت قیمت روز تایمر آبیاری هوشمند می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا از این محصول مطلع شوید و آن را با ارزان ترین قیمت بازار خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا