شیر فشار شکن

شیر فشار شکن آبیاری 2 اینچ به قیمت عمده

شیر فشار شکن آبیاری 2 اینچ به قیمت عمده در برند های مختلف به صورت اینترنتی و حضوری در تجهیزات کشاورزی آریا موجود میباشد. شیر فشار شکن به صورت اتوماتیک فشار زیاد و متغیر ورودی را به فشار کم و ثابت خروجی تبدیل می کند.

شیر فشار شکن آبیاری 2 اینچ به قیمت عمده

شیر فشار شکن چه کاربردی دارد؟

شیر فشار شکن قطعه ای که ظاهری شبیه به شیر دارد و از جنس چدن یا برنج است و به منظور کاهش فشار جریان در خطوط لوله استفاده میشود. چنانچه در شبکه بعد از شیر فشار شکن مصرف آب وجود نداشته باشد برای جلوگیری از انباشته شدن فشار استاتیک شیر فشار شکن به طور اتوماتیک جریان را قطع می کند. این دستگاه فشار سیال عبوری از آن را کم می کند و هم چنین برای ثابت نگه داشتن فشار در خروجی شیر استفاده می شود و در نتیجه فشار خروجی سیال از فشار ورودی آن کمتر می باشد. شیرهای فشار شکن به طور خاص جهت کاهش فشار آب ورودی به شبکه طراحی شده اند. به طور معمول فشار آب خروجی از مخازن بسیار بالا بوده و جهت ورود به سیستم لوله کشی آب مصرفی خانگی مناسب نیست.

شیر فشار شکن آبیاری 2 اینچ به قیمت عمده

انواع شیر فشار شکن

  • این شیر ها از نظر نوع عملکرد به دو دسته عملکرد مستقیم و عملکرد پایلوت دار می باشند.
  • و از نظر سیال کاربری به دو دسته هیدرولیکی و پنوماتیک تقسیم می شوند.

شیر فشار شکن چه مزیتی دارد؟

شیر فشار شکن  سهولت بهره برداری از شبکه و خطوط انتقال حذف هزینه های هنگفت خرید زمین و ساخت مخازن فشار شکن را در بردارد و نیز با کاهش فشارهای نا خواسته در شبکه ها و خطوط انتقال به مقدار زیادی از هدر رفتن سیال جلوگیری می کند.

معرفی شیر فشار شکن :

شیر فشار شکن از سری دسته های کاربردی و محبوب است که از ساختار منحصر به فردی بهره می برد. وظیفه اصلی این محصول این است که فشار ورود لوله ها را کاهش و در خروجی این فشار سیال را مدیریت و کنترل می کند.
با این حال شیر فشار شکن فشار خروجی را پایین تر از فشار ورودی فراهم می کند. این دسته از شیرالات مواقعی عمل می کنند که فشار سیال در خطوط بالا رود. این کار هنگامی ایجاد می شود که دیسک شیر فشار شکن نیز باز می شود، و در نتیجه به صورت تدریجی این فشار اضافی را تخلیه می کند.

شیر فشار شکن آبیاری 2 اینچ به قیمت عمده

انواع شیر فشار شکن از نظر عملکرد:

  • شیر فشارشکن مستقیم
  • شیر فشارشکن پایلوت دار دیافراگمی
  • شیر فشارشکن پایلوت دار پیستونی
  • شیر فشارشکن پایلوت دار

عملکرد اصلی شیر فشار شکن :

شیر فشار شکن با ایجاد نیرو در قسمت اصلی آن موجب بالا بردن فنر می شود و سپس با بالا بردن نیروی فنر، باعث می شود فنر به سمت پایین منتقل شود. بنابراین موجب خنثی شدن این دو نیرو می شود و این کار فشار پایین را در قسمت خروجی خطوط فراهم می کند. این شیرالات فشار شکن آبیاری دارای طراحی و ساختار ساده و درعین حال کاربردی است.

ویژگی شیر فشار شکن آبیاری :

این دسته از شیر های فشار شکن آبیاری دارای هزینه مقرون به صرفه و نگهداری و تعمیر ارزان قیمت است. این محصول نصب و تعبیه ساده و آسانی دارد. همچنین با عملکرد کاربردی که دارد باعث می شود نشتی در مسیر سیال کاهش یابد. به علاوه برای عملکرد نیروی خارجی را نیاز ندارد. از دیگر مزایای این شیر فشار شکن آبیاری کاملاً بدون اصطکاک است و در بهترین شیوه ممکن جوابگوی نیاز های مختلف کاربران می باشد.

شیر فشار شکن آبیاری 2 اینچ به قیمت عمده

شیر فشار شکن آبیاری

در وب سایت ما انواع شیر فشار شکن در ویژگی ها و سایزهای مختلف در پایین ترین قیمت ها به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری یا غیر حضوری این شیرالات به صورت عمده یا خرده هم اکنون با شماره های درج شده با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط برقرار کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا