دسته‌بندی نشده

قیمت شیر برقی کشاورزی هانتر

قیمت شیر برقی کشاورزی هانتر با بهترین کیفیت در تعداد بالا برای همکار و کشاورزان به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده در وب سایت با مدیریت مهندس منصوری امکان پذیر است.

قیمت شیر برقی کشاورزی هانتر

کاربرد شیر برقی کشاورزی هانتر

امروزه به دلایل کمبود منابع آبی و کاهش سطح آب های زیر زمینی کارشناسان یک سیستم هوشمند برای آبیاری طراحی کرده اند.
شیر برقی هانتر برای هوشمند سازی سیستم های و برای محیط های کوچک و نسبتا بزرگ بسیار پر کاربرد است.
شیر برقی با اتصال به یک دستگاه کنترلر می تواند هر برنامه ای که برای آبیاری مد نظر دارید بر روی آن اجرا کنید. برای آبیاری باغ، مزرعه، گلخانه یا حیاط بزرگ از شیر برقی استفاده می شود.

قیمت شیر برقی کشاورزی هانتر

ویژگی های شیربرقی هانتر

  • دبی خروج بین 75 الی 450 لیتر بر دقیقه
  • فشار کارکرد توصیه شده 1.5 الی 10 اتمسفر
  • حداکثر دما توصیه شده 66 درجه سانتی گراد
  • برق مناسب برای شیربرقی، ولتاژ 24 ولت AC با جریان 370 میلی آمپر
  • جنس پلیمری و مستحکم
  • قابلیت باز و بسته شدن دستی یا Manual

معرفی شیر برقی کشاورزی هانتر

شیر برقی کشاورزی هانتر یکی از محصولات پراستفاده کمپانی معتبر آمریکایی است. همانطور که می دانید وظیف و هدف اصلی این شیر باز و بسته کردن سریع جریان ها می باشد.

جنس بدنه این شیربرقی از پلاستیک مرغوب ساخته شده که سالیان زیادی عمر می کند. به علاوه در انواع مختلف خروجی و ورودی زاویه دار و یک جهت می باشند.
کاربرد این  شیر برقی کشاورزی هانتر در بیشتر آبیاری های تحت فشار مانند آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی قابل استفاده می باشد. در این محصول قابلیت عوض کردن بوبین فراهم است و همچنین دیافراگم و فنر آن هم تعویض می شود. قابل ذکر است بوبین این شیر کابل کشی آن است که از خاصیت مغناطیسی زیاد بهره می برد.
به طور کلی این شیر ها روند سریعی دارند و سهولت نصب و راه اندازی یک‌‌ ‌سیستم آبیاری کشاورزی را فراهم می کند. در نتیجه به عنوان یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در صنعت باغبانی و کشاورزی می باشد. این محصول همانطور که از نامش پیداست به وسیله جریان برقی کار می کند.

قیمت شیر برقی کشاورزی هانتر

مزایای شیر برقی کشاورزی هانتر

شیر برقی کشاورزی هانتر سرعت کار بسیار بالایی را برای کاربران خود ارائه می دهد. به عبارتی دیگر کشاورزان در مدت زمان بسیار کوتاه به هدف مورد نظر خود در جهت قطع و وصل جریان می رسند.
از همین رو این یک محصول با استاندارد و قابلیت اطمینان بسیار بالا است. به علاوه استفاده از جریان برقی این شیر برقی کشاورزی هانتر بسیار مقرون به صرفه می باشد و از هزینه های گزاف جلوگیری می کند.
عمر ماندگار و میزان سرویس دهی بسیار بالا‌ از دیگر مزیت های بارز این تجهیزات کشاورزی می باشد. قابل ذکر است بدانید تعمیر و نگهداری این شیر ها بسیار ساده و مقرون به صرفه است. راندمان باکیفیت و حفظ دبی کم از دیگر ویژگی های این شیر محبوب می باشد.

قیمت شیر برقی کشاورزی هانتر

قیمت شیر برقی کشاورزی

برای دریافت قیمت روز شیر برقی هانتر با بهترین کیفیت می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی از این محصول اطلاع پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا