لوله آبیاری

قیمت لوله آبیاری قطره ای در شیراز

برای دریافت قیمت روز لوله آبیاری قطره ای در شیراز به صورت رولی، متری و کیلویی با ارزان ترین نرخ بازار در سایز های مختلف را می توانید از طریق شماره های درج شده و درگاه های ارتباطی تجهیزات کشاورزی آریا به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است.

قیمت لوله آبیاری قطره ای در شیراز

 

کاربرد لوله آبیاری قطره ای

لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای با مشخصه فنی PELD و PE-H طبق استاندارد DIN8074 در فشارهای 6 تا 16 بار با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار شده است. لوله پلی اتیلن جزو لوله های دریپر دار است که از طریق قطره چکان آب به پای گیاه میرسد و تمامی ریشه گیاه را به خوبی آبرسانی میکند.

قیمت لوله پلی اتیلن برای آبیاری قطره ای

مزایایی لوله پلی اتیلن آبیاری

  • لوله پلی اتیلن در برابر اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش بسیار بالایی دارد.
  • این لوله ها دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و امکان خمیدگی، شکنندگی، خرد شدگی، ترک خوردگی در آها وجود نداشته و مقاومت بالایی نیز در برابر پوسیدگی دارند.
  • در مجاورت کودهای شیمیایی، مواد اسیدی و بازی چون نیترات ها این لوله ها دچار خوردگی نشده و جریان آب به راحتی و بدون اصطکاک در آنها برقرار میباشد. به دلیل سطح صاف درون لوله امکان گرفتگی لجن و رسوب وجود نخواهد داشت.

معرفی بیشتر لوله های آبیاری قطره ای چیست؟

آبیاری قطره ای به فرآیند چکاندن آب بر روی سطح خاک معمولاً با سرعت بسیار کم 2 تا 20 لیتر در ساعت از طریق سیستم لوله های پلی اتیلن قطره ای با قطر کوچک گفته می شود.
به علاوه، این لوله ها دارای خروجی هایی هستند که از آنها به عنوان قطره چکان یا دریپر یاد می شود.
استفاده و رساندن آب به گیاه ها از این لوله ها از نزدیک انجام می شود و معمولاً منطقه نزدیک گیاه تنها بخشی است که ریشه های نزدیک آن خیس می شوند.
بنابراین، با آبیاری بارانی و سطحی که به طور معمول شامل مرطوب کردن کل مشخصات خاک است، متفاوت است.

به عبارتی دیگر با این سیستم ها آب مستقیما به ریشه محصولات منتقل می شود و از فاسد شدن گیاهان جلوگیری می کند.
علاوه بر این، آبیاری قطره ای با استفاده از این لوله های مخصوص حفظ یک سطح ثابت رطوبت خاک را تضمین می کند. این لوله ها در انواع ضخامت، طول و ابعاد متعدد موجود هستند که با متناسب با نیاز کشاورزان سفارش داده می شود.
این لوله ها با انعطاف پذیری خوب، خم شدن خط لوله را آسان می کند و می توان با تغییر جهت خط لوله از موانع در مهندسی عبور کرد.

قیمت لوله آبیاری قطره ای در شیراز

مزایای آبیاری قطره ای:

آبیاری قطره ای، برخلاف سایر روش های پاشش آب مانند آبیاری بارانی، به جای اینکه در کل محل پاشیده و خارج شود، آب را مستقیماً به سطح زمین می رساند.
بنابراین، منجر به روان شدن کودها به محصولات، سموم دفع آفات و کود دامی یا نشت نیتروژن در آب های زیرزمینی نمی شود. در نتیجه، با آبیاری قطره ای، از مواد مغذی و کودها گیاه با بهره وری بالا استفاده می شود.

هنگام استفاده از آبیاری قطره ای، نیاز به نیروی کار کمتر و همچنین هزینه های انرژی کمتری مورد نیاز است. بنابراین از آنجا که عملکرد آبیاری قطره ای در مقایسه با سایر روش های آبیاری به سطح فشار زیادی نیاز ندارد ، در نتیجه مقرون به صرفه بودن آن به عنوان یک روش آبیاری است.

قیمت لوله آبیاری قطره ای در شیراز

قیمت لوله آبیاری قطره ای در شیراز

قیمت لوله آبیاری قطره ای در شیراز در کلاف های 200 و 400 متری به صورت رولی، کیلویی و بسته به نیاز مشتری با بهترین شرایط برای همکار و فروشگاه داران از نرخ پایین تری برخوردار است و شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده در وب سایت خریداری نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا