رایزر پلیمری

قیمت رایزر پلیمری سایز 1/5

قیمت رایزر پلیمری سایز 1/5‌ را به صورت خیلی پایین تنها از نمایندگی های فروش تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید‌. این محصول دارای جنس عالی و درجه یک است همچنین یکی از لوازم اساسی در آبیاری های مختلف است که کاربردهای فراوانی دارد.

قیمت رایزر پلیمری سایز 1/5

معرفی رایزر پلیمری سایز 1/5

رایزر در جنس ها و سایز های مختلف بسته به نیاز مردم و کشاورزان نیز تولید  عرضه بازار می گردد امروز ما به معرفی رایزر پلیمری 1/5 اینچ می پردازیم. رایزر پلیمری یکی از تجهیزات پر کاربرد در سیستم آبیاری کشاورزی و گلخانه ها می باشد و اگر این رایزر نباشد آبیاری بارانی هم امکان پذیر نیست.
رایزر پلیمری 1/5 اینچ بر روی لوله های پلی اتیلنی نصب و راه اندازی می گردد و وقتی که لوله ها را نصب می کتید این رایز هم بر روی آن نصب و راه اندازی می کنید و و از این آباش های آبیاری که در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد را بر روی این رایزر نصب و راه اندازی می کنیم. و این محصول نیز قابلیت آب رسانی را به محصولات زراعی فراهم می کند و همچنین انشعاب آب را از لوله های اصلی در زیر خاک ارائه می دهد.
شما می توانید در آبیاری های معمولی و یا بارانی از این رایزر استفاده کنید. رایزر پلیمری دارای انواع سایزهای متفاوت است و در طول های 40 سانتی متر، 50 سانتی متر و 60 سانتی متر و غیره تولید می شوند.
در سیستم آبیاری بارانی که محصولات بوسیله ی یک آبپاش و بصورت باران، آبیاری میشوند، رایزر بسیار میتواند کمک کند. گاهی خیلی وقت ها لوله های اصلی در زیر خاک پنهان میشوند تا در معرض آسیب قرار نگیرند. در اینجا برای نصب آبپاش به لوله اصلی از رایزر استفاده میکنند. بصورت یک انشعاب از لوله اصلی جدا میشود و سر آن آبپاش یا همان اسپرینکلر قرار میگیرد و زمین را آبیاری میکند.

کاربرد رایزر در آبیاری بارانی کلاسیک ثابت

همانطور که میدانید در آبیاری بارانی کلاسیک ثابت، زمین زراعی به قسمت های مشخصی تقسیم میشود و در هر قسمت برای راحتی کار، شیرخودکار تعبیه میشود. شیرخودکار در واقع یک شیر اتصال سریع است و ای موضوع به کاهش هزینه ، افزایش سرعت آبیاری و کاهش نیاز به نیروی انسانی کمک میکند. رایزر این توانایی را دارد که بخوبی روی شیرخودکار نصب شود، آبیاری را انجام دهد و سپس جدا شده و به قسمت بعدی برای آبیاری برود. این کار بدلیل اینکه از یک آبپاش و یک رایزر برای آبیاری محوطه های زیادی استفاده میشود هزینه ها را بشدت کاهش میدهد.

قیمت رایزر پلیمری سایز 1/5

مشخصات رایزر پلیمری سایز 1/5

رایزر پلیمری سایز 1/5 اولین و تنها مقرون به صرفه ترین راه حل یکپارچه است که برای بیش از نیازهای خاص بازار آبیاری چمن مصنوعی، زمین کشاورزی و غیره طراحی شده است.
این محصول با حفظ کامل سطح، قابل پخش و ایمن نگه داشتن، با دسترسی کامل به تمام اجزای آبیاری، عمل آب رسانی‌ را به سطح زمین ها فراهم می کند.

ویژگی های رایزر آبیاری

  1. در سیستم آبیاری ثقلی فاصله رایزرها بسته به فاصله جویهای آبیاری، بین ۶۰ تا ۸۰ متر نصب می گردد.
  2. رایزر هایی که در سیستم آبیاری بارانی کلاسیک ویل موو استفاده می شود دارای در پوش های مخصوص به نام هیدرانت می باشند که روی کلیه رایزرها نصب شده و در زمان استفاده از این رایزرها، شیرهای هیدرانت مخصوص عملیات باز و بسته کردن هیدرانت برای سیستم آبیاری بارانی می باشند.
  3. در آبیاری بارانی کلاسیک ثابت که لوله های فرعی در زیر خاک مدفون هستند رایزرهای یک و یا دو اینچ در فاصله ۲۰ یا ۲۵ متری نصب می گردند که سطح بالایی آنها متصل به شیرهای خودکار یک و یا دو اینچ می باشند.

 

قیمت رایزر پلیمری سایز 1/5

کاربرد رایزر آبیاری

رایزر آبیاری پلی اتیلن در خطوط لوله کشی آبیاری کشاورزی تحت فشار قطره ای و بارانی مورد استفاده زیادی قرار می گیرد. این رایزرها همانند انشعاب به لوله اصلی جدا می شود و‌سرانجام موجب آبرسانی به سطح خاک و محصولات زراعی می شود.

این رایزر ها در مواقعی که گیاهان یا هر محصول زراعی بلند می شود، آبیاری مؤثر را ایجاد می کند و د نهایت موجب رشد همه جانبه این گیاهان می شود.

از همین رو مدل مناسبی برای محصولات کشاورزی، گلخانه ای ردیفی و کشتی از جمله گندم، جو، یونجه، چغندر، سبزیجات، گل و گیاهان می شود.

قیمت رایزر پلیمری سایز 1/5

مزایای رایزر پلی اتیلن آبیاری

  • رایزر پلی اتیلن آبیاری ضمن اینکه دارای وزن بسیار سبک هستند، از دوام و مقاومت بسیار بالایی بهره می برد.
  • این رایزر ها دارای قابلیت باز و بسته کردن اسان است و به راحتی قابل استفاده است.
  • این محصولات در برابر عوامل و شرایط جغرافیایی ناسازگار بسیار مقاوم هستند.
  • این رایزر ها دارای عملکرد آبیاری عالی و مؤثر می باشند.
  • دارای طول عمر بالایی هستند و سالیان متمادی زیادی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • به دلیل استحکام بالا جایگزین رایزر های فلزی می شوند.
  • در برابر مواد شیمیایی و فیزیکی مقاومت خود را از دست نمی دهد.

قیمت رایزر پلیمری سایز 1/5

کاربران می توانند انواع سایز و طول های مختلف رایزر پلیمری را به صورت عمده و خرده با قیمتی پایین از طریق وب سایت ما خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا