دسته‌بندی نشدهقطره چکان کشاورزییورودریپ

فروش قطره چکان یورودریپ با قیمت ویژه

فروش قطره چکان یورودریپ با قیمت ویژه و بهترین شرایط در دبی های 4 و 8 لیتر در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت عمده و بسته به نیازتان به صورت اینترنتی و حضوری از طریق درگاه های ارتباطی و شماره های درج شده امکان پذیر است.

فروش قطره چکان یورودریپ با قیمت ویژه

کاربرد قطره چکان یورو دریپ

قطره چکان یورو دریپ توسط کشور یونان تولید و روانه بازار شده است. این قطره چکان یورودریپ به خودشوینده معروف است زمانی که آب در داخل آن عبور میکند به صورت آشفته و متلاطم در می آید و باعث از بین رفتن رسوبات میشود. یورودریپ به صورت یک طرفه طراحی و ساخته شده و این امر باعث می شود از برگشت آب و خاک جلوگیری شود.

ویژگی های قطره چکان یورو دریپ

  1. مکانیسم خود شویندگی (Self-flushing) قطره چکان یورودریپ در هر بار راه اندازی باعث شستشوی قطره چکان می شود. مکانیسم خودشویندگی منجر به حصول اطمینان از عملکرد قطره چکان یورودریپ و جلوگیری از گرفتگی آن در طول سال ها استفاده خواهد گردید.
  2. عملکرد مناسب قطره چکان یورودریپ در بازه گسترده ای از فشار آب (فشارهای پایین و بالا، از ۷ الی ۵۸ PSI) با توجه به مکانیسم جبران کننده فشار قطره چکان (Pressure Compensating)
  3. جلوگیری از برگشت آب به دلیل بسته شدن قطره چکان در فشار ۲٫۹ PSI  و باز شدن قطره چکان در فشار ۵٫۸ PSI
  4. قطره چکان یورودریپ از مواد پلیمری با کیفیت ساخته شده است. همچنین دارای یک دیافراگم سیلیکونی می باشد. قطره چکان یورودریپ در مقابل اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی مقاوم است

فروش قطره چکان یورودریپ

فروش قطره چکان یورو دریپ با بهترین کیفیت در لیتر های مختلف با ارزان ترین قیمت بازار در وبسایت آبیاریو به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده با مدیریت مهندس منصوری امکان پذیر می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا