تجهیزات آبیاری بارانی

تجهیزات آبیاری بارانی در شیراز با قیمت ارزان

تجهیزات آبیاری بارانی در شیراز با قیمت ارزان انواع لوازم آبیاری را با بهترین کیفیت به صورت عمده و خرده به تمامی نقاط ایران بدون واسطه از طریق شماره های درج شده در وب سایت روانه بازار می کند.

تجهیزات آبیاری بارانی در شیراز با قیمت ارزان

کاربرد تجهیزات آبیاری بارانی

آب مایه حیاط است و از اهمیت بالایی برای گیاهان، درختان و محصولات کشاورزی برخوردار است. برای آبیاری نیاز به یک سیستم از قبل تعیین شده است که به موقع و سر وقت این آبیاری انجام شود تا محصولات بازده بالایی داشته باشد و مانع رشد علف های هرز شود. تجهیزات آبیاری بارانی برای فضای وسیع، چمن‌ها و غیره انتخاب مناسبی است. با استفاده از هر کدام از سیستم‌های آبیاری، آب در حجم‌های مختلف عرضه می‌شود و می‌تواند بر رشد گیاهان تاثیر بگذارد.

تجهیزات آبیاری بارانی در شیراز با قیمت ارزان

انواع تجهیزات آبیاری بارانی

  • شیر خودکار
  • رایزر ها در جنس های مختلف
  • لوله پلی اتیلن در سایز های مختلف
  • آبپاش
  • پایه آبپاش
  • اتصالات پلی اتیلن
  • پمپ آب
  • فیلتر دیسکی

معرفی شیر خودکار آبیاری :

شیر خودکار آبیاری یکی از محصولات کاربردی است که در دو جنس پلیمری و آلومینیومی عرضه می شود. این دسته شیرالات در سیستم های آبیاری بارانی کلاسیک استفاده های ویژه ای دارند. عملکرد اصلی شیر خودکار به این گونه است که در سیستم آبیاری میزان آب معین شده را در پشت سر خود حفظ می کند و در هنگام قرار گرفتن رایزر و آبپاش مربوطه داخل شیر موجب باز شدن مسیر آب و آبیاری از طریق آبپاش می شود. این ویژگی آبیاری کاملا به صورت خودکار می باشد که مزایای عالی دارد.

تجهیزات آبیاری بارانی در شیراز با قیمت ارزان

ویژگی شیر خودکار آبیاری پلیمری:

شیر خودکار آبیاری پلیمری دارای کاربرد های فراوانی می باشد و به دلیل جنس مرغوبی که دارد جایگزین مناسبی برای شیر خودکار آلومینیومی می باشد.
این محصول در مقابل نور خورشید، نور اشعه ماوراء بنفش و شرایط حرارتی و مکانیکی مقاومت عالی دارد. همچنین دارای ویژگی حداقل افت فشار و مقاومت شیمیایی می باشد.
این شیر خودکار آبیاری بارانی عمر طولانی مدتی را تضمین می کند و از قطعات تشکیل شونده قابل تعویض برخوردار می باشد. گذشته از این ها دارای تاییدیه از معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی می باشد.

تجهیزات آبیاری بارانی در شیراز با قیمت ارزان

معرفی فیلتر دیسکی :

فیلتر دیسکی از سری قطعات اصلی تشکیل دهنده سیستم آبیاری بارانی تحت فشار می باشد که جهت فیلتراسیون و تصفیه آب مربوطه مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول بر روی شیارهای باریک و بسیار نازکی بر روی دیسک های مربوطه دارد که وظیفه به دام انداختن ذرات ریز و معلق دارد. همچنین سپس در موقع عملیات شستشوی معکوس، موجب تمیز شدن ذرات موجود میان شیار های دیسک می شود.
این فیلتر دیسکی آبیاری از قطعات تشکیل دهنده صفحات سرامیکی یا پارچه ای، شاسی اصلی، همزن، سیستم خلأ، سیستم تمیز کننده و کنترل کننده بهره می برد.

تجهیزات آبیاری بارانی در شیراز با قیمت ارزان

ویژگی های فیلتر دیسکی :

فیلتر دیسکی از تجهیزات جانبی پرطرفدار و پراستفاده است که موجب افزایش راندمان عملیات آبیاری می شود. این محصول به سیستم آب ورودی و تخلیه قابلیت اتصال و نصب ساده و بی درد سری دارد.
فیلتر دیسکی آبیاری دارای قابلیت مقاومت بالا در مقابل زنگ زدگی و رطوبت می باشد. همچنین می تواند مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرد و از بازدهی بالایی برخوردار می باشد.
این محصول دارای ساختار و طراحی منحصر به فردی است که مانع از مسدود شدن و انسداد تجهیزات دیگر می شود. با این وجود باعث می شود این قطعات عمر بالایی داشته باشند.

تجهیزات آبیاری بارانی در شیراز با قیمت ارزان

تجهیزات آبیاری بارانی در شیراز

تجهیزات آبیاری بارانی در شیراز انواع این لوازم را در برند های معتبر با ارزان ترین قیمت بازار برای فروشگاه و همکار به صورت اینترنتی و حضوری فقط با یک تماس تلفنی به تمامی نقاط ایران ارسال می نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا