قطره چکان کشاورزییورودریپ

قیمت قطره چکان کشاورزی یورودریپ 24 لیتر در ساعت

قیمت قطره چکان کشاورزی یورودریپ 24 لیتر در ساعت در وب سایت اینترنتی ما از نرخ پایین تری برخوردار است و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را خریداری نمایید.

قیمت قطره چکان یورو دریپ

کاربرد قطره چکان کشاورزی یورودریپ 24 لیتر در ساعت

قطره چکان یورودریپ کشاورزی با بهترین کیفیت به صورت 24 لیتر نیز تولید شده است. این قطره چکان بیشترین کاربرد و استفاده را در سیستم آبیاری قطره ای را دارد و بر روی لوله های پلی اتیلن نصب و راه اندازی می گردد.
از این قطره چکان جهت آبیاری قطره ای باغها و برای درختان با سن بالا که مصرف آب بیشتری دارند، از آن استفاده می شود. قطره چکان 24 لیتری یورودریپ قابلیت نصب بر روی خط لوله 16 و20 میلیمتر پلی اتیلن را دارد و دارای تاییدیه از جهاد کشاورزی می باشد.
قطره چکان کشاورزی که به نام دریپر نیز شناخته می شود، یکی از پرکاربردترین تجهیزات مورد استفاده در آبیاری قطره ای بوده که باعث صرفه جویی در مصرف آب، کاهش هزینه ها و بالا رفتن میزان بازدهی در آبیاری می گردد.
انواع قطره چکان ها شامل قطره چکان دبی ثابت (pc) و قطره چکان دبی متغیر می باشند، که به طور معمول قیمت قطره چکان دبی ثابت از نوع دبی متغیر بیشتر می باشد. همچنین از نظر فشار کاری قطره چکان در انواع 2، 4 و 8 لیتر در ساعت در بازار موجود می باشند.

مزایایی قطره چکان کشاورزی یورودریپ 24 لیتر در ساعت

  • قطره چکان یورودریپ 24 لیتر در ساعت از نوع تنظیم فشار و خودشوینده می باشد، این نوع قطره چکان ها بیشتر در مناطقی که آب از EC بالاتری برخوردار می باشد، توصیه می گردد.
  • همچنین در مواردی که شما دور درختان خود تشتک ایجاد می کنید به جای استفاده از بابلر 30، 75 لیتر در ساعت گزینه مناسبتری می باشد، و نسبت به بابلر صرفه اقتصادی و کارایی خیلی بهتری دارند.
  • این نوع قطره چکان ها در سطوح شیبدار و غیر همسطح قابل استفاده می باشد.
  • با توجه به یکنواختی توزیع آب بهترین و مناسب ترین قطره چکان برای سیستم آبیاری تحت فشار می باشند.
  • قابلیت خودشویندگی نیز ویژگی دیگر این قطره چکان ها می باشد. (ذرات ریزی که از فیلتر عبور میکند توسط سیلیکونی که داخل قطره چکان قرار دارد به بیرون هدایت میشوند)
  • به علت تنظیم فشار بودن در فشارهای متفاوت از 1 الی 3 اتمسفر دارای آبدهی کاملا یکسان می باشند. (مثلا دریپر 4 لیتر در ساعت در این رنج فشاری آبدهی 4 لیتر در ساعت را دارد)
  • در درختان میوه، حتما سطح خیس شده دور درخت باید زیاد باشد و توسعه ریشه به همه اطراف درخت وجود داشته باشد. این امر باعث جذب بهتر عناصر مغذی از خاک شده و همچنین به استحکام درختان در هنگام بار دهی زیاد و همچنین ایستادگی درخت در مقابل وزش باد های شدید کمک می نماید.
  • پلاستیک با کیفیت بالا با روکش سیلیکونی عملکرد قابل ملاحظه ای را در سخت ترین شرایط UV و شیمیایی ارائه می دهد.
  • عملکرد بسیار عالی و محدوده جبران فشار گسترده (۷-۵۸ PSI) انتشار سازگار و یکنواخت را موجب می شود.
  • مکانیزم خودشویندگی با شستشوی مسیر جریان در داخل قطره چکان در هر نوبت آبیاری، موجب کاربرد قابل اطمینان آن طی سال ها بهره برداری می گردد.
  • دارا بودن سطح مقطع زیاد مسیر جریان آب و متلاطم بودن جریان، خصوصیت بی همتای مقاومت بالا در برابر گرفتگی، حتی در شرایط کاربرد آبها با کیفیت نامناسب را به این قطره چکان می بخشد.
  • دیافراگم سیلیکونی این قطره چکان از مقاوم ترین مواد در مقابل اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی ساخته شده است.

قیمت قطره چکان کشاورزی

برای دریافت قیمت روز قطره چکان کشاورزی می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا از این محصول مطلع شوید و آن را با ارزان ترین قیمت بازار به صورت عمده و خرده بدون و اسطه می توانید خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا