شیر فلکه خودکار

فروش شیر فلکه خودکار به قیمت عمده

فروش شیر فلکه خودکار به قیمت عمده و خرده از سایت معتبر آبیاریو با بهترین کیفیت به صورت اینترنتی و حضوری میتوانید ابن محصول را سفارش دهید. شیر کنترل یا کنترل ولوها یکی از شیرآلات صنعتی بسیار مهم در صنایعی همچون نفت و گاز و پتروشیمی است، در واقع شیر فلکه های خودکار جز تجهیزات ابزار دقیق به حساب می آیند و بیشتر کنترل جریان و کنترل فشار و دمای سیال را بر عهده دارد.

فروش شیر فلکه خودکار به قیمت عمده

کاربرد شیر فلکه خودکار

شیر فلکه خودکار یا کنترل ولو به محصولاتی گفته میشوند که جهت کنترل جریان سیال در مسیر آن قرار می گیرند. این شیر فلکه به طور اتوماتیک و معمولا با فشار هوا کار می کنند (در مواقع ضروری می توان آن را با دست بازو بسته نمود) و دیگر در آن حالت اسم این شیر فلکه، شیر کنترل نیست و فقط یه شیر فلکه معمولی است.
این محصول با توجه به موقعیت محل و اینکه چه سیالی را باید کنترل کنند به طور اتوماتیک باز و بسته و  نیمه بسته می شوند و در واقع با توجه به عامل دیگری که می بایست کنترل شود و مدام با شیر کنترل یا کنترل ولو در رابطه است، محل شیر فلکه صورت می گیرد. به طور مثال اگر قرار باشد شیر کنترل فشار سیال را کنترل کند، از محل دیگری که فشار مورد نظر است به طور مداوم با شیر ارتباط برقرار است و با تغییر فشار آن محل شیر باز تر یا بسته تر می شود تا فشار لازم در آن محل ثابت بماند.

فروش شیر فلکه خودکار به قیمت عمده

ساختار شیر فلکه

ساختار شیرآلات صنعتی خودکار می تواند از شیر فلکه کروی یا شیر فلکه پروانه ایی باشد، هرکدام از اینها خصوصیاتی دارند که بسته به نوع مصرف جهت استفاده از شیر فلکه خودکار  از نوعی از این شیر فلکه های  صنعتی برای ساخت شیر خودکار استفاده می شود. مثلا هنگامی کنترل دقیق و مناسب جریان سیالات، به صورت اتوماتیک می توان از شیر کروی استفاده کرد. صرف نظر از نوع شیر فلکه که با توجه به شرایط باید انتخاب شود برای اینکه این شیر فلکه تبدیل به یک شیر فلکه اتوماتیک یا خودکار شود نیازمند یک عملگر( Actuator)  می باشد.

فروش شیر فلکه خودکار به قیمت عمده

نحوه تنظیم شیر فلکه

برای تنظیم موقعیت شیر فلکه و تسریع در فرمان کنترلی در شیر کنترلی از وسیله ایی به نام مستقر کننده ( Positioner ) استفاده می شود که با نصب این ابزار سیال عبوری از داخل شیر فلکه سریع تر و دقیق تر توسط شیر خودکار کنترل می شود. ابزار دیگری نیز در این شیر فلکه ها استفاده می شوند که از آن جمله می توان به مبدل I/PP می توان اشاره کرد. این ابزار در واقع مبدل سیگنال های الکتریکی و کنترلی به سیگنال پنوماتیکی می باشد. این شیر فلکه های خودکار جریان سیال عبوری را با دریافت سیگنال 4-20 میلی آمپری خطی و پیوسته کنترل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا