شیر فلکه خودکار

قیمت انواع شیر فلکه آب کشویی دنده ای

قیمت انواع شیر فلکه آب کشویی دنده ای در تجهیزات کشاورزی آریا از نرخ پایین تری برخوردار است که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

قیمت انواع شیر فلکه آب

کاربرد شیر فلکه آب کشویی دنده ای

شیر فلکه کشویی دنده ای در سایز های  ۱/۲ اینچ –  ۳/۴ اینچ –  ۱ اینچ –  ۱/۴ ۱ اینچ –  ۱/۲ ۱ اینچ –  ۲ اینچ –  ۱/۲ ۲ اینچ –  ۳ با بهترین کیفیت برنج تولید شده است. این شیر کشویی دنده ای آب بر روی ورودی سیستم آبیاری و آبرسانی نصب و راه اندازی شده که کار باز و بستن کامل سیالات را به عهده دارد.
این شیر ها وقتی که کامل باز می شود از مسیر عبور جریان حذف می شود و هنگامی که شیر کاملا بسته شود، باعث اب بندی یک حلقه مجرا بند می شود. با قرار گرفتن این مجرا بند در داخل حلقه اب بندی، نشتی به کل کاهش می یابد و از بین می رود.

معرفی شیر فلکه آب کشویی دنده ای:

شیر فلکه آب کشویی دنده ای یکی از محصولات پرمصرف است که در انواع سایز و مدل های متنوع طراحی شده است. موقعیت استفاده این شیرآلات در مسیر انتقال مایعات برای کاربرد های کاملاً باز و یا کامل بسته مورد استفاده قرار می گیرد.
محدوده استفاده این محصولات در خطوط آب گرم و سرد تحمل فشار کاری مناسبی دارد و می تواند مدت زمان طولانی کاربرد داشته باشد. گفتنی است بدانید انواع شیر فلکه های آب کشویی دنده ای از نظر نوع کارکرد و عملکرد به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. با این حال کاربران متناسب با نیاز خود هرکدام را انتخاب می کنند.

قیمت انواع شیر فلکه آب کشویی دنده ای

معرفی شیر فلکه آب کشویی دنده ای چدنی:

شیر فلکه آب کشویی دنده ای چدنی، یکی از محصولات کاربردی و محبوب است که ویژگی های ایده آلی دارد. تحمل کاری و دوام این دسته از شیرآلات در تاسیسات لوله کشی آب گرم به میزان ۸۰ درجه سانتی گراد بالای صفر می باشد.
برای همین گزینه مناسبی برای انتقال آب گرم و سرد انواع پروژه های فشار قوی، موتور خانه ها، نیروگاه ها، صنایع نفت و غیره می باشد.
به علاوه این شیر فلکه آب کشویی دنده ای چدنی، در لوله کشی های آبرسانی آشامیدنی و بهداشتی شهری و روستایی سیالات غیر خورنده کاربرد گشترده ای دارد. این دسته از شیرآلات دارای قابلیت اطمینان بالایی هستند به گونه ای که در موقعیت کاملاً بسته از عبور جریان ها به خوبی جلوگیری می کنند‌.

قیمت انواع شیر فلکه آب کشویی دنده ای

معرفی شیر فلکه آب کشویی دنده ای مدل 50B :

شیر فلکه آب کشویی دنده ای مدل 50B، مطابق با استاندارد های جهانی تولید شده است و از عملرد باکیفیت و قدرتمند بهره می برد. این محصول دارای کارکرد سریع و نصب و راه اندازی ساده ای است.
این شیرآلات دارای کاربرد های متعددی است و در زمینه های کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.
از دیگر کاربرد های این محصول در پروژه های، انتقال بخار اشباع، سیستم های بهداشتی و گرمایشی، لوله کشی مناطق مسکونی، شبکه های نفت، گازوئیل و مایعات غیر خورنده و غیره می باشد.

قیمت انواع شیر فلکه آب کشویی دنده ای

قیمت انواع شیر فلکه آب

برای دریافت قیمت روز انواع شیر فلکه آب می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت از این محصول به صورت آنلاین مطلع شوید و آن را با ارزان ترین قیمت بازار خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا