آبپاش آبیاری

فروش رایزر آبپاش آبیاری بارانی

رایزر آبپاش از محصولات سایت ابزار ایران می باشد.
این آبپاش در آبیاری بارانی کلاسیک کاربرد دارد.
رایزرهای آلومینیومی و پلیمری “آب آرا” به عنوان رابط و انتقال دهنده آب از شیرخودکار به آبپاش، در سیستم های آبیاری بارانی مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش رایزر آبپاش آبیاری بارانی

عملکرد رایزر آب پاش آبیاری بارانی

رایزر آب پاش آبیاری بارانی یکی از قطعات مهم و اصلی سیستم های آبیاری بارانی است. این محصول نگهدانده آب پاش در این سیستم است که آن را بسیار بالاتر از سطح گیاهان و محصولات‌ زراعی نگه می دارد.
این رایزر در انتهای لوله اصلی سیستم نصب و میزان آب مورد نیاز را به آب پاش متصل شده منتقل می کند. این رایزر ها در انواع جنس ها و اندازه های مختلف عرضه می گردد که باتوجه به نوع زمین ها هرکدام را می توانید انتخاب کنید.

به طور کلی هدف اصلی رایزر آب پاش آبیاری بارانی تحویل آب معین از شیر خودکار و ‌سپس به آب پاش می باشد.

رایزر پلیمری آب پاش آبیاری بارانی

رایزر پلیمری آب پاش آبیاری بارانی یکی از محبوب ترین رایزر هایی است که طرافداران زیادی به خود جذب کرده است. چراکه از جنس فوق العاده عالی و مقاوم تشکیل شده است.
این محصولات دارای دو سر رزوه هستند تا به خوبی به دیگر اتصالات متصل شوند. میزان طول و ابعاد کامل این رایزر های پلیمری دارای ۳۰ سانتی متر الی یک متر است که بسته به نوع سیستم مورد استفاده بسیار کاربردی قرار می گیرد.
قابل ذکر است تولید رایزرها از قبل در کارخانه طول آن ها مشخص و رزوه ها طراحی می شوند.

فروش رایزر آبپاش آبیاری بارانی

کاربرد رایزر آب پاش آبیاری بارانی

به طور کلی انواع رایزر ها در سیستم های آبیاری بارانی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین همانطور که گفته شد دارای انواع ابعاد می باشند.
به عنوان مثال رایزر های یک اینچی برای زمین های کشاورزی یا باغ های کوچک قابل استفاده است. همچنین رایزر های بزرگ تر هم برای مناطق وسیع زراعی و کشاورزی کاربرد دارند. چراکه قدرت بیشتری جهت آبیاری یکنواخت و با برد بالا را فراهم می کنند.
به علاوه برای انتخاب قطر ایده آل باید نوع دبی و نوع پمپ استفاده شده در سیستم را مورد بررسی قرار دهید.

به عبارتی دیگر کاربرد رایزر با طول یک متر برای محصولات کشاورزی مانند گندم، نخود، یونجه و جو خواهد بود. همچنین رایزر های دومتری قابل استفاده در زمین های با محصولات کشاورزی آفتاب گردان و ذرت می باشد.
به علاوه رایزر های نیم متری را می توانید برای محصولات مختلف گلخانه ای مانند میوه های ردیفی و غیره نصب و راه اندازی کرد.

فروش رایزر آبپاش آبیاری بارانی

مزایای داشتن رایزر آب پاش آبیاری بارانی

گفتنی است در صورت استفاده نکردن از این رایزرهای آب پاش در سیستم آبیاری بارانی، باعث پراکندگی نامنظم در سطح آبیاری و آبرسانی محصولات می شود. بنابراین وجود این رایزرها برای یک آبیاری یکنواخت و همه جانبه بسیار مؤثر خواهد بود.
همچنین این رایزر ها را باید بسیار محکم نصب کرد تا از به وجود آمدن نشت و جاری شدن آب در قسمت آبرسانی نشود.

به طور کلی همه ی رایزرهای موجود در وب سایت ما در برابر ضرباد فیزیکی و حتی باد های شدید مقاومت خود را از دست نمی دهند. همچنین دارای جنس عالی و باکیفیت برای استفاده در سالیان متمادی می باشد.

فروش رایزر آبپاش آبیاری بارانی

فروش رایزر آب پاش آبیاری بارانی

در فروشگاه آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا انواع و اقسام رایزر آب پاش آبیاری بارانی با ارزان ترین قیمت ها و تخفیف ویژه به فروش می رسد. جهت اطلاعات بیشتر هم اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده ارتباط برقرار کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا