تایمر آبیاری

تولیدانواع تایمر آبیاری تایوانی

تایمر آبیاری تایوانی کارکر با دو عدد باطری قلمیدارای دو خروجی با زمان بندی متفاوت میباشد.
داشتن یک ورودی و دو خروجی مجزا با کارکرد در زمان واحد
عمر مفید باطری حدود ۶ ماه کارکرد
دارای دو نشانر تنظیمی
دارای ورودی ۳/۴ اینچ جهت اتصال به شیر آب
خروجی ۳/۴ اینچ و تیدیل به ۱/۲ اینچ شلنگی جهت اتصال به لوله آبیاری قطره ای
دارای کارکردی آسان و قیمتی ارزان
منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

تولیدانواع تایمر آبیاری تایوانی

کارکرد تایمر آبیاری تایوانی

به لطف استفاده از فن آوری های مدرن و نوآوری ها در زمینه فناوری های کشاورزی، مراقبت از گیاهان راحت تر و کارآمدتر شده است.
اول از همه، این امکان پس از توسعه تایمرهای آبیاری فراهم شد. یکی از برترین محصولات تایمر آبیاری تایوانی است که قادر است نه تنها مقدار و جریان آب را برای نوع خاصی از گیاهان کنترل کند، بلکه همچنین آبیاری قطره ای و پاشش مایع را مطابق با تنظیمات برنامه انجام دهد.

اکثر کشاورزان و باغبانان با استفاده از تایمر آبیاری تایوانی سعی در کاهش زمان صرف شده برای آبیاری و آبرسانی محصولات کشاورزی و گیاهان دارند.
برای حل این مشکل می توانید این مدل تایمر آبیاری بسیار کارآمد انتخاب کنید که نه تنها با از بین بردن نیاز به استفاده از سطل و شیلنگ روند آبیاری را ساده می کند، بلکه میزان رطوبت و کود بهینه برای بهترین عملکرد را برای گیاهان فراهم کند.

برای کارکرد کامل این دسته از تایمر آبیاری تایوانی، لازم است که با استفاده از اتصالات رزوه ای، یک انتهای تایمر را به سیستم تأمین آب متمرکز یا به یک جمع کننده جاذبه و دیگری را به مدار آبیاری متصل کنید.

به علاوه، بسته با توجه به طراحی و تنظیمات آن مکانیسم دستگاه دریچه توپی را با فرکانس مشخصی باز و بسته می کند یا در شیر برقی کشیده می شود، در نتیجه تأمین آب گیاهان در یک بازه از پیش تعیین شده فراهم می شود.

به طور کلی استفاده از چنین سیستم هایی می توانید مزایای زیر را بدست آورید:

استفاده بهینه و کارآمد از منابع آب ؛

سیستم آبیاری کاملاً خودکار با استفاده از تایمرهای الکترونیکی با کنترل برنامه ریزی شده.

کنترل رطوبت خاک برای محافظت از سیستم ریشه گیاهان از رطوبت بیش از حد ؛

طیف گسترده ای از گزینه ها برای سفارشی کردن برنامه آبیاری برای انواع خاصی از گیاهان و محصولات زراعی؛

قابلیت اطمینان واحدهای عملکردی آبیاری قطره ای.

انواع تایمر آبیاری تایوانی آنها بسیار قابل اعتماد، کم هزینه هستند و نیازی به منبع تغذیه برق ندارد. چراکه دارای دو عدد باتری قلمی می باشد.

ویژگی های دیگر تایمر آبیاری تایوانی

  • تایمر آبیاری تایوانی به شما امکان می دهد تا با تنظیم دستگاه برای 7 روز کار با حداکثر مدت زمان 120 دقیقه تأمین آب، این فرایند آب رسانی را کاملاً خودکار کنید.
  • تایمر آبیاری تایوانی به شما امکان می دهد نه تنها زمان کار سیستم آبیاری را تنظیم کنید بلکه فشار کاری تا ۳ بار را تحمل می کند.
  • تایمر آبیاری تایوانی به شما این امکان را می دهد تا برای مدت طولانی تأمین آب را به طور کامل خودکار کنید که به شما امکان می دهد نه تنها از منابع آب به طور منطقی استفاده کنید، بلکه می توانید آب و هوای مطلوب را برای گیاهان از هر نوع فراهم کنید.

تولیدانواع تایمر آبیاری تایوانی

کاربرد های مختلف تایمر آبیاری تایوانی

بر اساس سالها تجربه در استفاده از چنین سیستم های مانند تایمر آبیاری تایوانی برای آبیاری گیاهان، سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها، می توان گفت که این دستگاه ها از جنبه مثبت اثبات شده اند‌.
زیرا نه تنها به کاهش مشارکت انسان در آبیاری محصولات کمک می کنند ، بلکه همچنین باعث بهبود کیفیت محصول 45 درصد بیشتر و به لطف استفاده از دستگاه های مدرن قابل برنامه ریزی، این فرآیند کاملاً خودکار شده است.
همچنین که به شما امکان می دهد سود خوبی بدست آورید و مقیاس تجارت کشاورزی را افزایش دهید.

خرید انواع تایمر آبیاری تایوانی

جهت تمایل به خرید ارزان قیمت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تایمر آبیاری تایوانی هم اکنون با شماره های درج شده با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط برقرار کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا