تایمر آبیاری

فروش تایمر آبیاری قطره ای در تهران

فروش تایمر آبیاری قطره ای در تهران با کیفیت استاندارد و ضمانت اصل بودن کالا به صورت عمده و خرده به همکاران و مشتریان با تخفیف ویژه به فروش می رسد.

فروش تایمر آبیاری قطره ای

 انواع تایمر آبیاری قطره ای

تایمر یا کنترلر آبیاری قطره ای برای تعیین میزان زمان آبیاری و تعداد دفعات آبیاری می باشد. یکی از پرفروش ترین تایمرهای آبیاری قطره ای، اوربیت می باشد.

فروش تایمر آبیاری قطره ای به دو صورت اتوماتیک و دستی می باشدکه از آن برای مصارف کشاورزی و خانگی استفاده می شود.

ویژگی های تایمر آبیاری قطره ای

یکی از مهم ترین ویژگی های تایمر آبیاری قطره ای تعیین میزان آب موردنیاز برای گیاهان است بدین معنی که به هنگام بارندگی اگر آب موردنیاز گیاه تامین شود تایمر اتوماتیک آبیاری را متوقف می کند.

فروش تایمر آبیاری قطره ای

در هنگام مسافرت می توایند تایمر را به صورت دوره ای تنظیم کنید که هر چند روز یکبار و همچنین برای آن ساعت مشخصی را تعیین کنید که در چه ساعتی از روز شروع به آبیاری گیاهان کند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””] تایمر آبیاری قطره ای ضدآب می باشد و  می توان آن را در فضای باز قرار داد.[/box]

عوامل موثر در تنظیم تایمر آبیاری قطره ای

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از تایمر آبیاری قطره ای صرفه جویی و میزان کاهش مصرف آب می باشد برای هدر نرفتن آب باید عوامل بسیاری را در هنگام تنظیم آبیاری گیاهان توسط تایمر در نظر گرفت که مهم ترین عوامل آنها به صورت زیر است:

  • میزان زمان تابش نور خورشید در محدوده آبیاری
  • طول فصل و طول روشنایی روز در آن تاثیر گذار است
  • میزان شیب زمین
  • میزان بارش در منطقه بر روی آن تاثیر گذار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا