رایزر پلیمری

تولید کننده رایزر پلیمری و آلومینیومی در سقز

خدمات کشاورزی آریا تولید کننده رایزر پلیمری و آلومینیومی در استان کردستان می باشد. پخش و فروش انواع رایزر با کیفیت بالا به صورت عمده و خرده به سراسر کشور.

تولید کننده رایزر پلیمری

رایزر پلیمری چه کاربردی دارد؟

 

در آبیاری بارانی از سیستم لوله کشی برای انتقال آب و آبیاری استفاده می شود که آب از طریق آبپاش ها خارج می شود و عمل آبرسانی برای گیاهان را انجام می دهد. برای برای اتصال آبپاش به لوله از رایزر استفاده می شود.

رایزر پلیمری چیست؟

رایزرها لوله های عمودی هستند که شیر خودکار بر سر آنها نصب می شود تا بتوان آبپاش ها را روی آن قرار داد تا بتوان عمل آبرسانی و تغذیه خاک و گیاهان را انجام دهد.

آبپاش آبیاری بارانی قسمت متحرک تجهیزات آبیاری بارانی می باشد که آب را به صورت باران مصنوعی به گیاهان می رساند و عمل آبیاری را انجام می دهد.

تولید کننده رایزر پلیمری

انواع رایزر

رایزرها در چندین نوع مختلف از قبیل پلیمری،آلومینیومی، پلاستیکی، پلی اتلین و PVC  و رایزر پلیمری دو سر دنده در قطرها و اندازه های متفاوتی در بازار موجود می باشد. که در تصاویر زیر چند مدل رایزر را مشاهده می کنید.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]بسته به اینکه اتصال دو طرف رایزر از چه نوعی باشد، رایزر به صورت رزوه ای یا فلنچی تولید و انتخاب میگردد.[/box]

تولید کننده رایزر پلیمری و آلومینیومی

خدمات کشاورزی آریا تولید کننده رایزر پلیمری و آلومینیومی در غرب کشور می باشد. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با شماره های موجود تماس حصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا