قطره چکان نتافیم

فروش قطره چکان نتافیم پلاستیکی اصل آمریکا

فروش قطره چکان نتافیم پلاستیکی اصل آمریکا با کیفیت درجه 1 و کمترین قیمت بازار. قطره چکان نتافیم پلاستیکی به صورت خودکار با فشار آب تنظیم می شود و در صنعت کشاورزی بسیار پرکاربرد است.

فروش قطره چکان نتافیم

قطره چکان نتافیم چه کاربردی دارد؟

به دلیل کمبود آب و صرفه جویی در مصرف آب امروز آبیاری قطره ای بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. تجهیزات آبیاری قطره ای بسیاری در بازار موجود است، که قطره چکان ها یا دریپر یکی از تجهیزات کاربردی و مهم در آبیاری قطره ای می باشد.

فروش قطره چکان نتافیم

 

 

در آبیاری قطره ای تعداد زیادی قطره چکان استفاده می شود که آب به وسیله ی قطره چکان به گیاه می رسد که در بین قطره چکان های موجود در بازار، فروش قطره چکان نتافیم پلاستیکی اصل آمریکا به دلیل کیفیت و طول عمر بالا بیشتر از بقیه می باشد.

مشخصات قطره چکان نتافیم پلاستیکی

قطره چان نتافیم اصل آمریکا از جنس پلاستیک مقاوم در برابر نور خورشید می باشد و دارای فیلتری می باشد که با کم شدن فشار آب توری های داخل آن را شسته تا گل و سنگ ریزه باعث گرفتگی آن نشود. و با توجه به فشار آب اتوماتیک تنطیم می شود.

انواع قطره چکان نتافیم:

فرش قطره چکان نتافیم نسبت به حجم آب برای درختان و محصولات کشاورزی ارائه می شود. در جدول زیر به انواع قطره چکان نتافیم اصل آمریکا اشاره می کنیم:

فروش قطره چکان نتافیم

ویژگی های قطره چکان نتافیم

  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • خودشویندگی مداوم جهت جلوگیری از گرفتگی قطره چکان
  • مقاوم در برابر کودهای شیمیایی
  • عمر طولانی نسبت به مدل های دیگر
  • حذف اثر زهکشی و برگشت آب و … .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا