آبپاش آبیاری مخفی شونده

آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر به قیمت کارخانه

آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر به قیمت کارخانه با بهترین کیفیت به صورت اینترنتی و حضوری میتوانید خریداری کنید. آبپاش مخفی شونده هانتر Hunter در سه نوع با شعاع پاشش کم، با شعاع پاشش متوسط و با شعاع پاشش زیاد به مشتریان ارائه می گردد.

آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر به قیمت کارخانه

کاربرد آبپاش مخفی شونده فضای سبز

آبپاش های مخفی شونده PS مدلی از آبپاش های طراحی شده توسط شرکت هانتر آمریکا میباشند که برای فضا های سبز کوچک طراحی و تنظیم شده اند. از ویژگی های مهم این مدل از آبپاش قابلیت تنظیم شدن شعاع پاشش آنهاست. برای مثال در قسمت شما میتوانید مشخص کنید که آبپاش چه زاویه ای را آبیاری کند. 45 درجه، 90 درجه، 180 درجه یا 360 درجه! تنظیم درجه ی پاشش بوسیله آچار مخصوص محصولات هانتر انجام میشود.
آبپاش های PS یا PS Ultra در مدل های مختلفی به نام های A17 , A15 , A12 , A10 , A8 , A6 دسته بندی میشوند. این اسامی با توجه به شعاع پاشش آنها گذاشته است و عدد روبری هرکدام به معنای شعاع پاشش نازل آنها بر حسب فوت است.( توجه کنید که هر فوت برابر 30 سانتی متر میباشد) برای مثال نازل A12 این قابلیت را دارد که آب را تا شعاع نزدیک به 4 متر پخش کند. هر کدام از این نازل ها با رنگ مشخصی از دیگری شناخته میشود.

آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر به قیمت کارخانه

مزیت آبپاش هانتر

  1. مخفی شدن پس از آبیاری
  2. یکنواختی پاشش
  3. طراحی زیبا و چشم نواز
  4. تنظیم شعاع و دبی پاشش

مشخصات فنی آبپاش هانتر Ps Ultra

  • امکان تنظیم قطاع پاشش از 1 تا 360 درجه
  • دارای دو مدل مخفی شونده و ثابت
  • امکان تغییر شعاع پاشش با استفاده از 4 نوع نازل
  • شعاع پاشش: از 3 تا 5.8 متر
  • دارای فیلتر در ورودی به منظور جلوگیری از ورود ناخالصی ها به داخل سیستم
  • میزان آبدهی از 0.05 تا 1.2 متر مکعب در ساعت
  • فشار کارکردتوصیه شده: از 1.4 تا 2.8 بار
  • محل اتصال ½ اینچ ماده
  • موارد استفاده: برای فضاهای چمن با وسعت کم و اشکال نامنظم

نحوه ی کارکرد آبپاش مخفی شونده

آبپاش مخفی شونده از دو قسمت مجزا تشکیل شده است. قسمت اول ثابت است و درون خاک قرار میگرد. قسمت دوم متحرک بوده و هنگام آبیاری از سطح خاک بیرون میاید. نحوه عملکرد آبپاش مخفی شونده خیلی ساده است. به این صورت که هنگامی که شیر آب باز میشود و آب در لوله ها جریان پیدا میکند، بوسیله ی فشار آب، قسمت متحرک آبپاش مخفی شونده از سطح خاک بیرون می آید و شروع به آبیاری میکند. بعد از تمام شدن آبیاری و قطع شدن جریان آب، آبپاش مخفی شونده بوسیله ی فنر آن جمع میشود و دوباره به سطح خاک برمیگردد. به این ترتیب شما میتوانید همیشه از زیبایی های فضای سبزتان لذت ببرید.

آبپاش مخفی شونده فضای سبز هانتر به قیمت کارخانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا