آبپاش آبیاری مخفی شوندهآبپاش هانتر

قیمت آبپاش pgp هانتر مخفی شونده

قیمت آبپاش pgp هانتر مخفی شونده با ارزان ترین نرخ بازار و بهترین شرایط برای همکار، فروشگاه داران و نمایندگی ها به صورت عمده و بسته به نیازتان به تمامی نقاط ایران به وسیله درگاه های ارتباطی و شماره های درج شده در وب سایت امکان پذیر است.

قیمت آبپاش pgp

کاربرد آبپاش pgp هانتر مخفی شونده

این آبپاش هانتر مخفی شونده سری pgp یکی از آبپاش های حرفه ای که از نوع چرخشی بوده و با زاویه پاشش 40 تا 360 درجه از طریق آچرهای مخصوص تنظیم می شود. آبپاش هانتر دارای 12 نازل مختلف است که دبی و شعاع آن قابل تنظیم می باشد. قطر ورودی آبپاش PGP هانتر “4/3 و دبی خروجی بین 1.7 تا 52 لیتر بر دقیقه قابل تنظیم است.

قیمت آبپاش pgp هانتر مخفی شونده

ویژگی های آبپاش مخفی شونده هانتر

  • برای تنظیم زاویه پاشش آبپاش PGP هانتر کافیست تا قسمت پلاستیکی انتهای آچار را در حفره مخصوص تعبیه شده بالای آبپاش قرار دهید و در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.
  • هر چه به سمت عقربه های ساعت بچرخید زاویه پاشش بیشتر میشود تا به 360 درجه برسد.
  • اگر اینکار را خلاف جهت عقربه های ساعت انجام دهید زاویه پاشش کم میشود تا به 40 درجه برسد.
  • آبپاش PGP هانتر از نوع آبپاش‌های Rotor (روتری) یا چرخشی بوده و به صورت مخفی شونده می‌باشد.
    این آبپاش دارای قابلیت تنظیم کمان پاشش، تنظیم شعاع پاشش با تعویض نازل ها (۱۲ نازل) می‌باشد.

معرفی آبپاش pgp هانتر مخفی شونده :

آبپاش pgp هانتر مخفی شونده دارای طراحی منحصر به فرد است که عنوان پرفروش ترین ابپاش های روتاری جهان را به خود کسب کرده است. این آبپاش با نازل های مختلفی که دارد، موجب پخش یکنواخت آب بر روی زمین های کشاورزی می شود.
یکی از آپشن های ویژه این دسته از آبپاش ها دارا بودن پوشش لاستیکی باکیفیت در قسمت بیرونی است. این ویژگی منجر می شود تا با کنار زدن خاک، مانع از ریزش آن شود. نازل های این محصول به سادگی قابل تعویض می باشد.

قیمت آبپاش pgp هانتر مخفی شونده

عملکرد آبپاش pgp هانتر مخفی شونده :

آبپاش pgp هانتر مخفی شونده دارای یک صفحه فیلتر بزرگ است که به ارزش های آن افزوده است. چراکه مانع از گرفتگی و رسوب نازل های این محصول می شود. نحوه عملکرد این آبپاش هانتر به گونه ای است که در هنگام رسیدن فشار به حد معین، رایزر مربوطه به سمت بالا حرکت کرده و آبپاش را بالا آورده تا قابلیت پاشش آب را به صورت یکنواخت توزیع کند. از سوی دیگر بعد از اینکه فشار قطع شد، آبپاش به سطح خاک برمی گردد. برای همین موقعیت نصب این مدل از آبپاش ها همتراز با هم سطح زمین می باشد.

مزایای آبپاش pgp هانتر مخفی شونده :

آبپاش pgp هانتر مخفی شونده، به دلیل قابلیت تعبیه در سطح زمین، از آسیب های فیزیکی احتمالی، برخورد افراد و اشیاء و حتی دزدی در امان می باشند. به علاوه با ویژگی مخفی بودن در خاک این آبپاش های هانتر به نمای طبیعت شما آسیبی وارد نمی کند.
به دلیل دارا بودن انواع نازل های گوناگون، این ابپاش دارای قابلیت پخش مناسب آب می باشد. آبپاش pgp هانتر مخفی شونده، از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است و از بهترین مواد اولیه نیز تشکیل شده است.

قیمت آبپاش pgp هانتر مخفی شونده

طراحی آبپاش pgp هانتر مخفی شونده :

آبپاش pgp هانتر مخفی شونده، به طور کلی از دو قسمت تشکیل شده است که قسمتی از آن در زیر خاک قایم شده و قسمت دیگر آن متحرک است و با رسیدن فشار از سطح زمین بیرون می آید. نصب و راه اندازی این سری از ابپاش ها ساده و بی درد سر است.
همچنین دارای طراحی و ساختار زیبا و بی نظیر می باشد. با تنظیم شعاع پاشش و دبی این ابپاش های ابیاری هانتر می توانید متناسب با نیازهای خود، نوع زمین و محصولات کشاورزی آبیاری مورد نیاز را تنظیم کنید.

قیمت آبپاش pgp هانتر مخفی شونده

قیمت آبپاش pgp

برای دریافت قیمت روز آبپاش pgp با بهترین کیفیت در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده در وب سایت امکان پذیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا