اتصالات پلی اتیلن

فروش پلی اتیلن پیچی پلی ران

فروش پلی اتیلن پیچی پلی ران با بهترین کیفیت و با ارزان ترین قیمت بازار در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت عمده و خرده می توانید خریداری نمایید.

قیمت پلی اتیلن پیچی پلی ران

کاربرد پلی اتیلن پیچی پلی ران

اتصالات پلی اتیلن پیچی پلی ران نیز با بهترین کیفیت از جنس پلی اتیلن طراحی شده است و بیشترین کاربرد را در سیستم های آبیاری و آبرسانی های شهری و روستایی را دارد.
اتصالات پیچی بر روی لوله های پلی اتیلنی نصب و راه اندازی می گردد و برای تغییر زاویه و قطر و مسیر لوله های پلی اتیلن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
پلی اتیلن پیچی مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماواری بنفش، خوردگی، فشار، پوسیدگی و عوامل زیست محیطی را دارد  و سالیان زیادی می توانید از این محصول استفاده نمایید.

معرفی بیشتر اتصالات پیچی پلی اتیلن

اتصالات پیچی پلی اتیلن یکی از محبوب ترین اتصالات است که نیازی به جوشکاری ندارد. بلکه از طریق مادگی لوله ها را به همدیگر متصل می کند.
این اتصالات که به اتصالات رزوه ای مشهور است دارای نصب و تعبیه بسیار ساده ای است. طریقه ساخت و تولید این مدل از اتصالات به صورت تزریقی با استفاده از مواد اولیه فوق العاده باکیفیت می باشد که سالیان متمادی مورد استفاده قرار می گیرد.
اتصالات پیچی پلی اتیلن در شرایط کاری ۱۰ اتمسفر تحمل می کنند و همچنین دارای بالاترین استاندارد های جهانی هستند. لازم به ذکر است بدانید گرید تولید شده این اتصالات پیچی‌ در گرید مواد PE 100، PE 80 می باشد.

فروش پلی اتیلن پیچی پلی ران

مزایای اتصالات پیچی پلی اتیلن

اتصالات پیچی پلی اتیلن با سرعت بسیار بالایی نصب می شوند که نیازی به دستگاه ها و ابزارالات سنگین جوشکاری ندارد. همچنین نه تنها این اتصالات تعویض بسیار ساده ای دارند، بلکه می توانند بارها دوباره مورد استفاده های بعدی قرار بگیرند.
در این مدل از اتصالات هیچ گونه نشت و سوراخی در سیستم های لوله کشی به وجود نمی آید زیرا مطابق استاندارد ها طراحی شده اند. به علاوه دارای هزینه های خرید و نصب بسیار مقرون به صرفه ای هستند. این اتصالات پیچی پلی اتیلن در مقابل مواد شیمیایی، ترک خوردگی، زنگ زدگی، فشار و ضربه، لرزه و درجه حرارت دوام می آورند.

 

فروش پلی اتیلن پیچی پلی ران

کاربرد اتصالات پیچی پلی اتیلن

کاربرد اتصالات پیچی پلی اتیلن در سیستم های لوله کشی و پروژه های متوسط به پایین می باشد. همچنین مدل مناسبی برای نصب در سیستم های آبیاری تحت فشار می باشد.
این اتصالات، برای متصل کردن لوله ها در پروژه های آبیاری کشاورزی، باغ ها، گلخانه ها و غیره می باشد. همچنین در لوله کشی های آبرسانی آشامیدنی شهری و روستایی، آبیاری غیر شرب فضای سبز و غیره قابل استفاده می باشند.

انواع مدل های اتصالات پیچی پلی اتیلن

  • زانو مساوی پیچی پلی اتیلن
  • زانو نر پیچی پلی اتیلن
  • سه راه تبدیل پیچی پلی اتیلن
  • سه راه مساوی پیچی پلی اتیلن
  • سه راه ماده پیچی پلی اتیلن
  • کمربند پیچی پلی اتیلن
  • مغزی پیچی پلی اتیلن
  • اتصال نر پیچی پلی اتیلن
  • درپوش انتهایی پیچی پلی اتیلن
  • رابط تبدیل پیچی پلی اتیلن
  • زانو ماده پیچی پلی اتیلن
  • اتصال فلنچ دار

فروش پلی اتیلن پیچی پلی ران

فروش پلی اتیلن پیچی پلی ران

فروش پلی اتیلن پیچی پلی ران با بهترین کیفیت و با تخفیف ویژه پاییزه از طریق شماره های درج شده در وب سایت به صورت عمده و خرده نیز می توانید این محصول را بدون و اسطه در هر کجای ایران هستید خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا