لوله آبیاری

فروش لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای کیفیت بالا

فروش لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای کیفیت بالا را می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی ما این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

فروش لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای

کاربرد لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای با بهترین کیفیت نیز تولید شده است. لوله پلی اتیلن 16 میلیمتری نیز برای انتقال و جابه جایی آب در سیستم آبیاری قطره ای بیشترین کاربرد و استفاده را دارد.
بر روی این لوله پلی اتیلن 16 میلیمتری آبیاری قطره ای یکسری قطره چکان نصب و راه اندازی می گردد که از طریق آن آبیاری یکنواختی بدون هدر رفت آب به محصولاتتان می دهد.

معرفی لوله پلی اتیلن ۱۶ میلی متر آبیاری قطره ای

لوله پلی اتیلن ۱۶ میلی متر آبیاری قطره ای یکی از محصولات پرمصرف و کاربردی است که مورد استقبال بیشتر کشاورزان قرار گرفته است.
این محصول از اجزای اصلی سیستم آبیاری نوین قطره ای به حساب می آید که عملکرد آبیاری را در بهترین نحو ممکن با توزیع آب به صورت فراگیر را ارائه می دهد. هدف اصلی این لوله های مخصوص انتقال آب از پمپ یا منبع به دریپر ها و قطره چکان های مربوطه است.
طریقه نصب و تعبیه قطره چکان به این لوله های پلی اتیلن فوق العاده ساده است چراکه از ساختار نرم و انعطاف پذیری بهره می برد.

فروش لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای کیفیت بالا

کاربرد لوله پلی اتیلن ۱۶ میلی متر آبیاری قطره ای

لوله پلی اتیلن ۱۶ میلی متر آبیاری قطره ای دارای کاربرد های گسترده ای است. از این رو برای آبرسانی درختان و نهال ها در سیستم های آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد.
این لوله ها در زمین های با دارا بودن محصولات یک ردیفه جهت آبیاری قطره ای کاربرد دارد. علاوه بر آن برای محصولات با کشت دو ردیفه استفاده می شود.
همچنین در آبیاری های با آرایش حلقه ای یا لوپ کاربرد دارد. به علاوه در انواع گلخانه ها، باغ ها، پارک، فضای سبز و چمن و غیره مورد استفاده های زیاد و مؤثری قرار می‌ گیرد.

فروش لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای کیفیت بالا

ویژگی های لوله پلی اتیلن ۱۶ میلی متر آبیاری قطره ای

نصب لوله پلی اتیلن ۱۶ میلی متر آبیاری قطره ای به منظور جلوگیری از مصرف بی رویه آب در سیستم های آبرسانی مزارع فوق العاده مناسب است.

به طور کلی لوله های پلی اتیلن در سایز های ۱۶ الی ۴۰ میلی متری تولید می شوند و از کلاف های ۴۰۰ الی ۵۰۰ متری موجود می باشند. طول عمر ماندگار این لوله ها باعث شده تا زمان های طولانی از آن ها استفاده شود. اما بارز ترین و کاربرد ترین این لوله ها که برای هرنوع زمینی مناسب ابعاد ۱۶ میلی متری آن می باشد.
چراکه با ایجاد شیوه درست و صحیح آبیاری، نه تنها موجب رشد قابل توجهی از محصولات می شود، بلکه مانع رشد علف های هرز می شود. این لوله ها دارای ویژگی برتر عدم رسوب بر روی دیواره لوله ها است. همچنین مقاومت بالایی در برابر هر نوع شرایط جغرافیایی دارد.

فروش لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای کیفیت بالا

مزایایی لوله پلی اتیلن 16 میلیمتری آبیاری قطره ای

  • لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای با بهترین کیفیت تولید شده است و مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماورای بنفش، ساییدگی، پوسیدگی و فشار را دارد.
  • مانع هدر رفت آب می شود.
  • کاهش هزینه های کارگری
  • نصب و راه اندازی آسان

فروش لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای کیفیت بالا

فروش لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای

فروش لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای با بهترین کیفیت و با ارزان ترین قیمت بازار در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت عمده و خرده می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا