آبپاش ویر

وارد کننده آبپاش ویر 155 اسپانیا

وارد کننده انواع آبپاش های آبیاری تمام دور و تنظیمی از جمله آبپاش ویر 155 اسپانیا که دارای بدنه ای برنجی و کیفیت عالی با یکسال گارانتی برای تمام خریداران عزیز بصورت عمده و خرده پخش می گردد.
آبپاش های ویر یا همان ویرسا یکی از محبوب ترین لوازم آبیاری محسوب می شود که در چندین سال گذشته بیشترین استقبال رو در بین تمام کشاورزان داشته است که همین امر باعث شوده است که تنها وارد کننده مستقیم آبپاش های ویر ساخت کشور اسپانیا که دارای کیفیت درجه یک از نظر پودر کردن آب به مانند آب باران می باشد که کمترین ضرر رو به محصول کشاورزی وارد می کند و شما عزیزان می توانید جهت خرید با وارد کننده به صورت عمده در تماس باشید.

وارد کننده آبپاش ویر 155 اسپانیا

معرفی آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا :

آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا یکی از قطعات رایج و کاربردی سیستم آبیاری تحت فشار بارانی است که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، مورد محبوبیت کشاورزان قرار گرفته است. این دسته از آبپاش های آبیاری از سری دسته مدل های ضربه ای یا زراعی می باشد که گاهی از آن به نام آبپاش چکشی هم یاد می شود. علاوه براین آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا، دارای ویژگی پاشش آب به میزان زیاد و از نوع تمام دور است. از این رو عملکرد قابل اطمینانی دارد و کاربران می توانند از طریق آن با خیال راحت به آبیاری مزارع و محصولات کشاورزی خود بپردازند.

ویژگی آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا :

میزان شعاع پاشش آب این آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا دارای ۲۲ متر الی ۲۵ متر است و از میزان آبدهی 2.2 تا 2.5 لیتر در ثانیه برخوردار می باشد. همه ی این ویژگی های عالی، دارای قابلیت زاویه پاشش به میزان ۳۶۰ درجه است که موجب پخش یکنواخت آب به همه ی مناطق اطراف خود می باشد.
تحمل فشار کاری این محصول به میزان ۶ اتمسفر است. آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا، از مدل های سه نازله است که مدل نازل بزرگ شعاع پاشش زیاد، نازل دوم دارای شعاع پاشش متوسط و نازل سوم از شعاع پاشش کم برخوردار است.

وارد کننده آبپاش ویر 155 اسپانیا

مزایای آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا :

آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا، دارای عملکرد آبیاری باکیفیت است که موجب افزایش رشد عالی و مناسب محصولات می شود. این محصول از قطعات اصلی تشکیل دهنده باکیفیت و مرغوب بهره می برد که در برابر ضربه های فیزیکی، نور اشعه ماوراء بنفش، کود های شیمیایی، درجه حرارت بالای خورشید و غیره دوام عالی و مناسبی دارد. از همین رو طور عمر ماندگاری را تضمین می کند.
نحوه آبیاری این آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا به این گونه است که از رواناب شدن آب بر روی زمین جلوگیری می کند و مانع از رشد علف های هرز و آفات می شود.

مشخصات آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا :

آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا، از ابعاد استاندارد به میزان ارتفاع ۳۰ سانتیمتر، عرض ۴۸ سانتیمتر و میزان وزن ۱۶۷۲ گرم بهره می برد. این محصول برای مناطق وسیع و گسترده اعم از مزارع، گلخانه، فضای سبز پارک ها، باغ و غیره مناسب است.
سایز ورودی این آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا به میزان رزوه ماده 1/2 1 اینچ است. جنس بدنه این آبپاش از برنج و واشر و‌ اورینگ آن از فولاد ضد زنگ می باشد.

وارد کننده آبپاش ویر 155 اسپانیا

وارد کننده آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا :

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا در سراسر کشور وارد کننده آبپاش ویر ۱۵۵ اسپانیا در ارزان ترین قیمت ها می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا