آبپاش آبیاری ضربه ای

خرید اینترنتی انواع آبپاش ضربه ای

خرید اینترنتی انواع مختلف از آبپاش های زراعی ضربه ای در برند های مختلف خارجی و ایرانی با داشتن ضمانت نامه چندین ساله برای تمام کشاورزان و همچنین فروشگاه داران تجهیزات آبیاری موثر شود و شما می توانید خرید خود را انجام بدهید.
آبپاش های کشاورزی یکی از مهمترین نیاز های اساسی برای بحث مودنیزه کردن سیستم های آبیاری بارانی می باشد و استفاده از آبپاش های که دارای کیفیت بالایی باشند بسیار مهم می باشند به همین منظور می توان به آبپاش های ضربه ای از برند های آمبو، ویر و زد ام اشاره نمود که هر کدام دارای بیشترین استفاده رو در بین کشاورزان عزیز دارا می باشند و شما می توانید به صورت مستقیم از مرکز فروش تجهیزات آبیاری خرید خود را انجام بدهید.

خرید اینترنتی انواع آبپاش ضربه ای

معرفی آبپاش آبیاری ضربه ای :

انتخاب یک آبپاش آبیاری مناسب در سیستم های تحت فشار میان این همه انواع کار دشواری است. اگر می خواهید بهینه کامل را در منابع آبی ایجاد کنید و در عین آبیاری فراگیر و مؤثری داشته باشید، پیشنهاد ما آبپاش آبیاری ضربه ای است.
این مدل ها دارای عملکرد باکیفیت است که رضایت کشاورزان را به خود جلب می کند. همچنین در انواع مارک ها و جنس ها ساخته شده است که جنس پلیمری کاربردی ترین آن ها می باشد. به علاوه متناسب با نوع آبپاش‌ آبیاری مربوطه در انواع ورودی های مختلف 1 اینچ، ¾ اینچ و 1/2 اینچ و غیره طراحی می شوند.

خرید اینترنتی انواع آبپاش ضربه ای

طراحی آبپاش آبیاری ضربه ای :

آبپاش آبیاری ضربه ای در مدل های چرخان تولید شده اند. این مدل های چرخان یا روتاری با ساختار ویژه خود قادر به آبرسانی اطراف خود بر روی خاک می باشد.
اما مدل های آبپاش ثابت تنها قادر به پاشش آب روبروی خود می باشند. موقعیت نصب آبپاش های ضربه ای به صورت مستقیم بر روی لوله های ابرسانی فرعی یا پایه آب و یا حتی پایه عمودی قابل انشعاب لوله فرعی می باشد. با این حال بعد از خارج شدن آب از لوله های فرعی، میزان آب معین شده به صورت قطرات ریز و درشت بر روی زمین های زراعی پخش می شود.

خرید اینترنتی انواع آبپاش ضربه ای

مزایای آبپاش آبیاری ضربه ای :

با نصب و تعبیه آبپاش آبیاری ضربه ای نمی گذارد هیچ مقدار آبی هدر شود. برای همین یک مدل مقرون به صرفه می باشد. این محصولات استهلاک پایینی دارند و هزینه تعمیر و نگهداری خیلی کمی دارند. زیرا قطعات تشکیل دهنده آن ها به آسانی در بازار پیدا می شود. نازل مربوطه این آبپاش های آبیاری ضربه ای متناسب با دبی مربوطه به خوبی قابل تعویض می باشند. همچنین این محصولات وزن سبک و ابعاد استانداردی دارند و دارای مقاومت بالا در برابر نور بالای خورشید، پوسیدگی، سایش و زنگ زدگی می باشند.

خرید اینترنتی انواع آبپاش ضربه ای

معرفی آبپاش آبیاری ضربه ای آمبو :

آبپاش آبیاری ضربه ای آمبو از مدل های معروف و محبوب است که دارای شعاع پاشش آب به میزان متوسط می باشد. این محصول به صورت یکنواخت موجب توزیع آب می شود و از رشد علف های هرز و آفات جلوگیری می کند. این سری از ابپاش ابیای ضربه ای زراعی دارای دو عدد ورودی ۱ و ۱/۲ اینچ ماده است و از جنس قطعات تشکیل دهنده آلومینیوم، برنج و پلاستیک مرغوب می باشد.

خرید اینترنتی انواع آبپاش ضربه ای

خرید اینترنتی انواع آبپاش آبیاری ضربه ای :

جهت استعلام  انواع آبپاش آبیاری ضربه ای در پایین ترین قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر، هم اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده در وب سایت ما ارتباط برقرار کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا