شیر آبیاری قطره ای

مرکز پخش شیرآلات آبیاری قطره ای

مرکز پخش شیرآلات آبیاری قطره ای در نازلترین قیمت ها از طریق فروشگاه آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا می باشد. این محصولات از لوازم ضروری خطوط انتقال آب به صورت قطره ای در زمین های کشاورزی می باشد که از باکیفیت ترین مواد اولیه هم ساخته شده اند.

مرکز پخش شیرآلات آبیاری قطره ای

معرفی شیرآلات آبیاری قطره ای

برای اینکه عمل آبرسانی فوق العاده عالی در خطوط آبیاری قطره ای داشته باشید به شیرآلات آبیاری قطره ای هم نیاز خواهید داشت.
ازهمین رو فروشگاه آنلاین ما مرکز خرید ارزان قیمت انواع سایز و اندازه های متنوع ۱۲ میلی متر، ۱۶ میلی متر و ۲۰ میلی متر می باشد.
این شیرآلات دارای جهت باز شدن نیم دور به راست و نیم دور به چپ جریان بسته می شود.
قابل ذکر است این شیرآلات در مدل های مختلف تیپ به 16 میلیمتری، تیپ به تیپ، 16 میلیمتر به 2/1 اینچ رزوه ای، شیر بست اولیه به 16 میلی متر, شیر ۱۶ میلیمتر و غیره موجود می باشند.

مزایای  شیرآلات آبیاری قطره ای

  •  شیرآلات آبیاری قطره ای دارای عملکرد سریع و اسان هستند.
  • از بهترین مواد مقاوم در برابر درجه گرما و اشعه ماورا بنفش ساخته شده اند.
  • دارای آب بندی کامل.
  • ضد نشت می باشند.
  • شیر آلات آبیاری قطره ای با بهترین کیفیت تولید شده و و شما می توانید از این محصول سالیان زیادی استفاده نمایید و با کیفیت بالایی که دارد شما می توانید با خیال راحت بدون تعویض کالا از این شیر آلات آبیاری قطره ای استفاده نمایید.
  • شیر آلات آبیاری مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار خوردگی ساییدگی و عوامل زیست محیطی را دار د و با تهیه و نصب و راه اندازی آسان این محصول می توانید از آن استفاده نمایید.
  • این محصول نسبت انواع اجناس دیگر از جنس مرغوب تری برخوردار است و با استفاده از این شیر آلات آبیاری قطره ای از هزینه های گزاف آبیاری در امان باسید و آبیاری مقرون و به صرفه ای را برای شما به ارمغان می آورد.

محاسن دیگر شیرآلات آبیاری قطره ای

شیر آلات آبیاری قطره ای با تأثیرات خود در کاهش استفاده از منابع طبیعی، تأثیر بسیار بالایی بر عملکرد و کیفیت محصولات دارد و درنتیجه محیط خاک، درآمد و معیشت بهتری برای کشاورزان ایجاد می کند.
انواع مختلف این شیر آلات از دقت ساخت بسیار بالایی بهره برده اند که در شرایط درجه حرارت شدید به کار طراحی شده است. این محصولات مدیریت عملکرد قطع و وصل شدن آب را به صورت مورد نیاز‌ کابران فراهم می کند.
نصب و راه اندازی این شیرآلات بسیار سریع و آسان است.
همچنین کیفیت و بهره وری محصولات کشاورزی را برای سالیان متمادی فراهم می کند.

دوام و ماندگاری این شیرآلات آبیاری قطره ای بسیار ماندگار است و می تواند سالیان زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. این محصولات دارای ساخت با استاندارد های روز دنیا است که از انواع و اقسام اشکال و سایزهای متنوع تشکیل شده است.

کشاورزان می توانند هر کدام را بسته به نیاز های خود در هر کجا که بخواهند استفاده کنند.

ساخت این نوع شیر آلات آبیاری قطره ای به صورت تک ضرب است که کاربرد های فراوان و در عین حال آسانی دارد. ‌از همین رو فروش بالا و مزایای‌ زیادی نسبت به دیگر محصولات به خود اختصاص داده است.

کاربرد شیرآلات آبیاری قطره ای

شیرآلات آبیاری قطره ای در اول خطوط، میان خطوط و حتی می تواند به عنوان قطره چکان مورد در‌ کنار محصولات قرار بگیرد.

این شیرآلات آبیاری قطره ای با انواع لوله های قطره ای، نوار های قطره ای، لوله های دریپ دار و درز دار و حتی نوار های پلاک دار سازگار است. در نتیجه می تواند در انواع زمین های کشاورزی، باغ ها، نهالستان، گلخانه ها و غیره استفاده شود.

این محصولات می توانند به آسانی در فضاهای سبز و پارک و چمن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز پخش شیرآلات آبیاری قطره ای

مرکز پخش شیرآلات آبیاری قطره ای

مرکز پخش انواع شیرآلات آبیاری قطره ای را در تنوع مدل ها و سایزبندی ها از طریق وب سایت ما با بهترین کیفیت و  با ارزان  قیمت می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را تهیه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا