پدرولاپمپ آب

مرکز فروش پمپ آب پدرولا

مرکز فروش پمپ آب پدرولا به عرضه انواع مدل های مختلف و سایزهای متعدد با قیمت بسیار ارزان در سراسر کشور می پردازد. این محصولات با توجه به مدل های خود دارای کاربرد های فراوانی در بخش کشاورزی، خانگی، صنعتی و غیره می باشد.

مرکز فروش پمپ آب پدرولا

معرفی پمپ آب پدرولا

پمپ آب پدرولا از زیر مجموعه‌های پمپ‌های دینامیکی است و در اندازه و مدل‌های متنوعی با توجه به نیاز مشتری تولید می‌شود. یکی از پمپ های گریز از مرکز است که بازدهی بالایی را به کاربر خود ارائه می‌دهد و برای مصارف گوناگون بسیار پرکاربرد می‌باشد. جهت انتخاب پمپ گریز از مرکز با استفاده از فشار و دبی مورد نظر، این برند مدلی متناسب برای شما است.
این پمپ مصارف خیلی زیادی دارد از جمله این مصارف می‌توان به تجاری، مسکونی، صنعتی، خانگی، آتش نشانی و سایر موارد مصرفی اشاره کرد. اجزای تشکیل دهنده این پمپ شامل موارد هوزینگ، موتور، سیل، بلبرینگ، شافت و پروانه می‌باشد. در قطعات آن از موادی همچون استیل، چدن، برنج، برنز، پلاستیک، باکالیت، نوریل و سایر مواد مصرفی استفاده می‌شود.
پمپ آب پدرولا از اجزای باکیفیتی تشکیل شده است و در انواع مدل های پمپ شناور پدرولا، پمپ بشقابی پدرولا، پمپ کف کش، پمو خانگی، پمپ سانتریفیوژ می باشد. پمپ آب خانگی Pedrollo با پروانه محیطی یا شعاعی جهت پمپاژ آب تمیز و فاقد ذرات جامد و همچنین سیالاتی که دارای خصوصیت غیر خورندگی باشند، بدین معنا که سبب خوردگی قطعات تشکیل دهنده پمپ نمی شوند، مناسب است.
به عبارتی دیگر، پمپ انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی مانند موتور گرفته و به سیال مایعی که در حال عبور از آن است منتقل می کند. در نتیجه انرژی سیال پس از خارج شدن از پمپ افزایش می یابد. از پمپ ها برای انتقال و یا جابجایی سیال از یک نقطه به نقطه دیگر در یک سیستم لوله کشی و یا هیدرولیک استفاده می شود پمپ ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد خاصی دارند.
تلمبه یا پمپ آب وسیله ای است مکانیکی برای جابجایی و انتقال انواع مایعات که با افزایش فشار، باعث جابجایی مایعات به ارتفاع بالاتر (با افزایش هد) یا حتی پایین تر (حوضچه و یا مخزن) می شود. پمپ ها در صنایع مختلف کاربردهای مختلف و فراوانی دارند. پمپ ها از منابع انرژی مختلفی استفاده می کنند که شامل پمپ ها با کارکرد دستی، برقی، موتورهای درون سوز و نیروی باد می شود پمپ ها دارای اندازه های مختلفی هستند که از سایز میکروسکوپی برای کارهای پزشکی تا پمپ های بزرگ صنعتی را شامل می شود.

 ویژگی های پمپ شناور پدرولا

  1. موتور پمپ شناور پدرولا در مجاورت بدنه پمپ نصب شده است. از آنجا که پمپ شناور در تماس مستقیم با مایع است، موتور آن مطابق برخی استاندارد ها می باشد.
  2. یکی از این ویژگی های فنی آن، قابلیت ضد آب آن است. همچنین با روغنی پر شده است که از آن در برابر آسیب محافظت می کند. به به لطف روغن پمپ شناور، از نشت مایع جلوگیری شده و از خطرات احتمالی تا حد زیادی جلوگیری می شود.
  3. نقاط اتصال به گونه ای طراحی شده اند که در برابر رطوبت مقاوم می باشند.
  4. پمپ آب پدرولا مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی، فشار و عوامل زیست محیطی را دارد که شما می توانید از این محصول سالیان زیادی که در هر کجا هستید استفاده نمایید.

مشخصات فنی پمپ آب پدرولا

  1. حداکثر ارتفاع (هد): 100 متر
  2. حداکثر آبدهی (دبی): 5.4 متر مکعب بر ساعت
  3. حداکثر ساکشن مونومتریک: 8 متر
  4. دمای سیال: 10- تا 60+ درجه سانتیگراد
  5. دمای محیط: 40+ درجه سانتیگراد
  6. حداکثر فشار کاری: 6.5 بار برای مدل های PK80-PK70-PK65-PK60
  7. حداکثر فشار کاری: 10 بار برای مدل های pk300-pk200-pk100-pk90

انواع پمپ آب پدرولا

  • پمپ آب پدرولو PKm60
  • پمپ آب پدرولو PKm65,
  • پمپ آب پدرولا PKm70
  • پمپ آب خانگی پدرولا PKm80
  • پمپ آب خانگی پدرولا Pkm90
  • پمپ آب خانگی پدرولا Pkm100
  • پمپ آب pedrollo PKm200

ما می توانیم مناطق استفاده از پمپ های زیر را به شرح زیر لیست کنیم:

  • مناطقی که نیاز به تأمین آب دارد
  • سیستم های آبیاری و بارانی (مناطق کشاورزی)
  • کنترل و شناسایی سطح آب زیرزمینی
  • استخرها و فواره های آبیاری

مرکز فروش پمپ آب پدرولا

مرکز فروش پمپ آب پدرولا عرضه کننده انواع پمپ آب پدرولا ساخت ایتالیا  می باشد که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت آنلاین با پست سریع و کمترین هزینه ارسال نیز خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا