نوار تیپ

مرکز خرید نوار تیپ ارزان قیمت

مرکز خرید نوار تیپ ارزان قیمت به ارائه عمده و تکی این محصولات در سراسر کشور ایران می پردازد. این نوارها در انواع مختلف نوارهای تیپ آبیاری قطره ای، درز دار، پلاک دار و غیره موجود می‌باشند که به بهینه مصرف آب و حتی کود جلوگیری می کند‌.

مرکز خرید نوار تیپ ارزان قیمت

 

معرفی نوار تیپ ارزان

نوار تیپ موجود در وب سایت ما یکی از ارزان ترین و ساده ترین نحوه و نوع آبیاری در مزارع، زمین های کشاورزی، گلخانه ها و غیره می باشد.
همچنین با استفاده از انواع این نوارها، آب، در یک توازن مساوی تقسیم می شود. با نصب آبیاری بارانی یا قطره ای می توانید به راه حل های بهینه برسید. به علاوه به کاهش هزینه های کار کمک می کند و تا 20٪ – 40٪ ذخیره آب صرفه جویی می کند.
این نوارها از جنس پلی اتیلن مرغوب ساخته شده اند که آن ها در هر خاکی به افزایش تولید گیاه و محصولات کشاورزی کمک می کند.
یکی از روش های ساده آبیاری نوع پلیمری می باشد که این روش برای آبیاری کشاورزی بیشترین استفاده را دارد و برای کشت محصولات به صورتی ردیفی و مرتبط و منظم مورد استفاده قرار می گیرد از این رو این نوار تیپ از نوع پلیمر نیز تولید شده است که شما می توانید  این محصول با بهترین کیفیت و با ارزان ترین نرخ بازار نسبت به لوله های آبیاری تهیه نمایید.
نوار آبیاری تیپ از جنس پلی اتیلن می باشد و بر خلاف لوله پلی اتیلن سخت، به صورت تقریبا مسطح و بسیار نرم می باشد. در واقع نوارتیپ دارای جنسی نرم و انعطاف پذیرند که هنگام ورود آب به آن پر می شود و قطره های آب از طریق درپیرهای تعبیه شده بر روی نوارتیپ خارج می شود و پس از پایان آبیاری، مجددا نوار تیپ به صورت مسطح در می آید.

مزایای نوار تیپ های مختلف

  • از آنجا که منابع آب شهری و کشاورزی به طور فزاینده ای محدود هستند، با استفاده از این نوار تیپ ها، تعرفه های آب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.
  • نوار تیپ های ما یکی از بهترین انتقال دهنده ها برای آبیاری است.
  • نوار تیپ آبیاری با بهترین کیفیت تولید شده و مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماورای بنفش را دارد و سالیان زیادی می توانید از این محصول استفاده نمایید.
  • این محصول را می توانید در انواع زمین های کشاورزی مخصوص زمین های ناهموار نصب و راه اندازی نمایید.
  • برای محصولات ردیفی، باغات و باغ های انگور استفاده می شوند.
  • نوار تیپ را می توانید در انواع زمین های کشاورزی نصب و راه اندازی نمایید و بازدهی بالایی را داشته باشید.

مرکز خرید نوار تیپ ارزان قیمت

نوار آبیاری تیپ ارزان قیمت را می توانید در فروشگاه تجهیزات کشاورزی آریا به صورت عمده و خرده در هرنوع و اندازه ای از طریق شماره های درج شده در وب سایت خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا