چدنیشیر تخلیه هوا

لیست قیمت شیر تخلیه هوا دو روزنه چدنی

لیست قیمت شیر تخلیه هوا دو روزنه چدنی به دلیل نوسانات قیمت دلار گذاشته نمی شود که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت از این محصوول مطلع شوید و به صورت آنلاین و با ارزان ترین قیمت بازار آن را خریداری نمایید.

لیست قیمت شیر تخلیه هوا دو روزنه چدنی

کاربرد شیر تخلیه هوا دو روزنه چدنی

شیر تخلیه هوا دو روزنه با برهترین کیفیت از جنس پدن نیز تولید می شود. این شیر تخلیه ها به صورت اتوماتیک در خط های اصلی لوله گشی ها نیز نصب و راه اندازی می گردد که برای هوا گیری و خالی کرده داخل لوله ها نیز انجام می شود.

مزایایی شیر تخلیه هوا دو روزنه چدنی

  • این محصول در برابر پوسیدگی و فرسایش نیز مقاومت بسیار بالایی را دارد.
  • به طور مستقیم کارکرد شیر هوا از طریق عبور سیال صورت می گیرد.
  • تمام سطح های تشکیل شده این شیر (داخل – خارج) با رنگ پودری اپوکسی انجام گرفته و در نتیجه از آن محافظت می شود.
  •  شیر هوای تک محفظه نسب به شیر هوای دو محفظه می توان به این مورد اشاره کرد که ابعاد کمتر و ظرفیت بیشتری را دارا می باشند.

عملکرد شیر تخلیه هوا دو روزنه چدنی:

پروژه ها و مسیر های لوله کشی مستعد انباشت مقداری هوا به وسیله پمپ های آب، انواع شیر الات، اتصالات و سایر موارد می باشند.
این میزان هوا می تواند اختلال هایی در عملکرد انتقال سیال ایجاد کند و یا اینکه منجر به آسیب رساندن و بروز مشکل در تجهیزات خطوط شود. در این راستا شیر تخلیه هوا دو روزنه چدنی می تواند برترین گزینه برای رفع این چالش ها و این مشکل ها باشد. زیرا این محصول منجر به دفع این میزان هوای خطر ناک داخل لوله ها می شود. در نتیجه مخصوص خطوط و تأسیسات صنعتی و پایپینگ و غیره می باشد.

این هوای داخل لوله ها چه اثری بر مسیر انتقال سیال دارد؟

میزان هوای موجود و بوجود آمده در خطوط پروژه ها می تواند خسارت های جدی بر کارکرد و عملکرد این سیستم تأسیسات وارد کند. این حباب های هوای اضافی می تواند توقف کامل جریان سیال را موجب شود و یا اینکه منجر به افزایش و افت فشار و تغییرات ناسازگار شود.
در این صورت هوای اضافی موقعیت ضربه قوچ را برای خطوط اجرا کند. این پدیده، باعث نشتی در اتصالات و تضعیف استحکام شیرالات می شود.
به علاوه موجب شکستگی، سایش، خوردگی و سایش لوله ها می شود. برای همین شیر تخلیه هوا دو روزنه چد

نی می تواند یک نجات دهنده عالی باشد.

لیست قیمت شیر تخلیه هوا دو روزنه چدنی

ساختار شیر تخلیه هوا دو روزنه چدنی:

شیر تخلیه هوا دو روزنه چدنی خود به تنهایی کارکرد هر دو مدل شیر تک روزنه کوچک و شیر تک روزنه بزرگ را اعمال می کند.
این دسته از شیر الات از انواع مختلف سایز ها تشکیل شده است که بزرگ ترین قطر آن ها به میزان ۲۰۰ میلی متر می باشد.
موقعیت نصب شیر های تخلیه هوا دارای جایگاه ورودی مجهز به شیر های قطع و وصل جداگانه می باشد. در این صورت هنگام نیاز به تعمیر یا تعویض با مشکل روبرو نخواهید شد.

ویژگی های شیر تخلیه هوا دو روزنه چدنی:

شیر تخلیه هوا دو روزنه چدنی دارای یک عدد روزنه بزرگ است که قادر به جای دادن حجم بسیار بزرگی از هوای داخل سیال و جریان ها و با کامل شدن و جمع آوری این حجم زیاد برای و کردن و تخلیه خط کاربرد دارد.
اما روزنه کوچک این شیرالات حجم پایین تری از هوا را نگه می دارد و‌در صورت تحت فشار بودن سیستم از آن برای تخلیه استفاده می شود. این یک محصول مناسب برای جلوگیری از پوسیدگی، خوردگی، سایش و غیره می باشد.

لیست قیمت شیر تخلیه هوا

برای دریافت لیست قیمت روز شیر تخلیه هوا می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا از این محصول به صورت آنلاین مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا