قطره ایلوله آبیاری

قیمت لوله قطره ای 16 میلیمتر باغ

قیمت لوله قطره ای 16 میلیمتر باغ در تجهیزات کشاورزی آریا از نرخ پایین تری برخوردار است و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را خریداری نمایید.

قیمت لوله 16 آبیاری قطره ای

کاربرد لوله قطره ای 16 میلیمتر باغ

لوله آبیاری قطره ای با بهترین کیفیت از جنس پلی اتیلن تولید شده است و بیشترین کاربرد و استفاده را در سیستم آبیاری قطره ای دارد و به عنوان لوله های فرعی و لترال شناخته می شوند که یکسری قطره چکان بر روی آن نصب و راه اندازی می گردد و آبیاری یکنواختی به تمامی محصولات کشاورزی می دهد.

مزایایی لوله قطره ای 16 میلیمتر باغ

  • لوله 16 میلیمتر باغ با بهترین کیفیت تولید شده و مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماورای بنفش، پوسیدگی، ساییدگی، فشار و خوردگی را دارد.
  • لوله پلی اتیلن ۱۶ میلیمتریعمدتا به عنوان لوله‌ فرعی در آبیاری و انتقال آب در زمین‌های کشاورزی و آبیاری باغات و گلخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرد و این لوله‌ها قابلیت نصب انواع دریچه‌ و دریپرهای موجود در بازار را دارا می‌باشد و سازگاری ۱۰۰ درصدی با تمامی اتصالات استاندارد را دارد.

قیمت لوله قطره ای 16 میلیمتر باغ

معرفی لوله قطره ای ۱۶ میلی متر :

لوله پلی اتیلن ۱۶ میلی متر امروزه میان کشاورزانی که از روش آبیاری قطره ای استفاده می کنند، بسیار مرسوم شده است. این لوله ها دارای ساختار نرم و انعطاپ پذری هستند، در عین حال از خواص لوله های سخت هم برخوردار می باشند.
از سوی دیگر قرار دادن و سوراخ کردن لوله جهت تعبیه قطره چکان به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر می باشد. این لوله های قطره ای ۱۶ میلی متر بر پایه مواد اولیه پلی اتیلن ساخته شده است که مزایای و ویژگی های منحصر به فردی دارد.

قیمت لوله قطره ای 16 میلیمتر باغ

ویژگی های لوله قطره ای ۱۶ میلی متر :

به طور کلی لوله های ابیاری قطره ای در انواع سایز و ابعاد مختلف تولید می شود. به گونه ای که در تمام سایز های ۶ الی ۳۲ میلی متر عرضه می شود. البته این ابعاد همان معرف قطر خارجی لوله ها می باشد.
اما در این میان پراستفاده ترین آن ها، لوله های ۱۶ و ۲۰ میلی متر است که از کاربرد های زیادی در بخش های کشاورزی، زراعی، گلخانه ای، فضای سبز، پارک، محوطه، باغ های حیاط خانه، ویلا و غیره بهره می برد. علاوه براین ها، لوله های پلی اتیلن آبیاری دارای کیفیت و وزن متناسب با ابعاد می باشد.

قیمت لوله قطره ای 16 میلیمتر باغ

مشخصات دیگر لوله های پلی اتیلن آبیاری :

لوله های پلی اتیلن آبیاری در انواع کلاف های گوناگون از جمله ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متر ارائه می شود که دارای انواع وزن های ۶ الی ۲۲ کیلوگرم هستند. به طور کلی این محصولات ساخته شده از پلی اتیلن اصل و درجه یک HDPE100 می باشند که از خواص و مقاومت فراوانی برخوردار می باشند. یک لوله پلی اتیلن ۱۶ میلی متر قطره ای در انواع ضخامت های ۱ میلی متر ، ۱.۲ میلی متر و ۱.۴ میلی متر عرضه می شود.

قیمت لوله قطره ای 16 میلیمتر باغ

سایر محاسن لوله قطره ای ۱۶ میلی متر :

لوله قطره ای ۱۶ میلی متر، به خصوص در مناطق کم آب و کم بارش توصیه می شود. زیرا قادر به صرفه جویی چشم گیری در مصرف آب تا میزان ۷۰ درصد می باشد. همچنین نصب ساده و‌ سریعی به اتصالات دارد و می‌تواند در هر موقعیتی از زمین ها نصب و اجرا شود. مقاومت این لوله های پلی اتیلن به قدری بالا است که در برابر رانش و زمین لرزه ها و سایر عوامل طبیعی جغرافیایی قدرت و مقاومت خود را از نمی دهد.

قیمت لوله قطره ای 16 میلیمتر باغ

قیمت لوله قطره ای

برای دریافت قیمت روز لوله قطره ای با بهترین کیفیت می توایند از طریق شماره های درج شده و کانل تلگرامی ما از این محصول به صورت آنلاین مطلع شوید و آن را با تخفیف ویژه پاییزه خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا