نوار تیپ

قیمت روز نوار تیپ آبیاری

قیمت روز نوار تیپ آبیاری در وب سایت ما به دلیل نوسانات قیمت دلار گذاشته نمی شود و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت از این محصول مطلع شوید.

قیمت روز نوار تیپ آبیاری

کاربرد نوار تبپ آبیاری

نوار تیپ آبیاری در دو نوع درزدار وو پلاک دار از جنس پلی اتیلن نرم تولید شده است. نوار تیپ یکی از محصولات پر کاربرد در سیستم آبیاری قطره ای برای کشت های ردیفی مانند: پنبه، گوجه فرنگی، توت فرتگی و کلم و ….. بیشترین کاربرد را دارد و شما می توانید هم آبیاری یکنواختی به تمامی محصولاتتان داشته باشید هم همراه با آبیاری کود دهی به تمامی محصولاتتان بدهید.

مزیت های نوار تیپ آبیاری

  • جابجایی و نصب و راه اندازی آسان
  • مقرون و به صرفه
  • دارای انعطاف پذیریی بالایی است.
  • پس از هر دوره آبیاری می توانید آن را جمع آوری کنید و دوره بعدی استفاده کنید.
  • مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماورای بنفش را دارد.

قیمت روز نوار تیپ آبیاری

معرفی نوار تیپ آبیاری :

نوار تیپ آبیاری از سری دسته تجهیزات مهم و اساسی سیستم های آبیاری تحت فشار است که از عملکرد باکیفیت بهره می برد. این نوار ها از دیواره نازکی تشکیل شده اند که بسیار نرم تر از لوله های پلی اتیلن می باشد. برای همین مزایای بیشتری دارد و مورد استقبال همگان قرار گرفته است. این محصولات هنگام پرشدن آب ساختار مسطح شده خود را پرکرده و سپس قطره های آب با فشار مشخص شده ای از دریپر های مربوطه خارج می شود. به صورتی که بعد از اتمام آبیاری این طراحی دوباره به حالت مسطح شکل برمی گردد.

قیمت روز نوار تیپ آبیاری

ویژگی نوار تیپ آبیاری :

نوار تیپ آبیاری، انواع مختلفی دارند که از نظر اندازه و ضخامت با هم متفاوت هستند که متناسب با نیاز کشاورزان و محصولات هرکدام به دلخواه سفارش داده می شود. این نوار تیپ های آبیاری به وسیله انواع اتصالات در خطوط آبرسانی متصل می شود. این گونه اتصالات می توانند شامل اتصالات تیپ به لوله 16، اتصالات تیپ به لی فلت و اتصالات تیپ به تیپ و غیره باشد. برای تعبیه و اجرای این محصول نیازی به واشر و سایر ابزار الات سنگین ندارید. درنتیجه این ویژگی سهولت راه اندازی را فراهم می کند.

قیمت روز نوار تیپ آبیاری

مشخصات دیگر نوار تیپ آبیاری :

نوار تیپ آبیاری همانطور که قبلا ذکر شد دارای انواع گوناگونی هستند که معمولاً برای ابرسانی های کشتی و زیر کشتی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از تفاوت های اصلی میان این نوار تیپ ها در فاصله بین قطره چکان ها و یا درز های مربوطه می باشد.
همچنین کاربردی ترین و  اکثر این نوار تیپ ها دارای ویژگی هایی با ضخامت ۱۷۵ و ۲۰۰ میکرون هستند که از فاصله آبدهی به میزان ۱۰ سانتی متر، ۲۰ سانتی متر و ۳۰ سانتی متر برخوردار می باشند.

قیمت روز نوار تیپ آبیاری

سایر محاسن نوار تیپ آبیاری :

نوار تیپ آبیاری به صورت قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی می کنند و موجب می شود تا سطح‌ زیر کشت به طرز چشم گیری افزایش یابد. به دلیل حجم و وزن کمی که این نوار ها دارند، دارای حمل و جابه جایی بسیار ساده ای می باشند.
این تجهیزات می توانند در هر سطحی از زمین اعم از بالای خاک، زیر خاک و یا معلق نصب و راه اندازی شوند. به گونه ای که حتی در زمین های با شکل ناهموار کاربرد ساده ای دارند. به علاوه از رشد آفات و علف های هرز جلوگیری می کند.

قیمت روز نوار تیپ آبیاری

قیمت روز نوار تیپ آبیاری

برای دریافت قیمت روز نوار تیپ آبیاری می توانید از طریق شماره های درج شده و کانال تلگرامی تجهیزات کشاورزی آریا از این محصول به صورت آنلاین می توانید مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا