آبپاش آمبو

قیمت روز آبپاش آمبو

قیمت روز آبپاش آمبو با بهترین کیفیت و ارزان ترین نرخ بازار در سایز های مختلف در تجهیزات کشاورزی آریا موجود می باشد و شما می توانید به دلیل نوسانات قیمت ارز از گذاشتن قیمت روز انواع آبپاش آمبو معذوریم و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت از این محصول باخبر شوید.

قیمت روز آبپاش آمبو

آبپاش آمبو چیست؟

آبپاش آمبو توسط کمپانی sime ایتالیا در سایز های 1، 1.2، 2 و در جنس برنجی و پلیمری تولید و روانه بازار شده است. آبپاش آمبو یکی از اجزایی بسایار کاربردی در آبیاری زمین های کشاورزی است و برای زمین های متوسط به بالا گزینه مناسبی است. آبپاش آبیاری آمبو از نوع ضربه ای می باشد و در دو نوع تمام دور و تنظیمی موجود است وشما بسته به نیازتان این محصول را خریداری نمایید.

تجهیزات آبیاری باران با قیمت مناسب

ویژگی های آبپاش آمبو

  • آبپاش آمبو این ویژگی را دارد که می توان با هر گونه نازل در آن مورد استفاده قرار گیرید.
  • آبپاش آمبو در دو نوع تنظیمی و تمام دور تولید شده که برای آبیاری زمین های زراعی و مزارع کشاورزی بیشترین کاربرد را دارد.
  • آبپاش آمبو مجهز به جت‌شکن (شکستن جت آب خروجی از آبپاش) می‌باشد که قابل تنظیم بوده و باعث می‌شود قطرات آب به شکل یکنواخت و ملایم در سرتاسر شعاع پاشش پخش شوند و زمین را سیراب نمایند.

معرفی بیشتر آبپاش آمبو :

آبپاش آبیاری آمبو یکی از رایج ترین تجهیزات مورد استفاده در سیستم های آبیاری تحت فشار بارانی است که از ساختار ویژه و منحصر به فردی برخوردار است. زیرا این محصول دارای طراحی و کیفیت ساخت عالی است و از پاشش آب به میزان متوسط و بالا بهره می برد.
این محصول ساخت ایتالیا چندین دهه در سراسر دنیا توسط باغبانان و کشاورزان مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز آبیاری گیاهان و سایر محصولات را در بهترین شیوه فراهم می کنند. همچنین این ابپاش ابیاری بارانی آمبو دارای طیف عظیمی از کاربرد ها برای زمین های زراعی و کشاورزی می باشد.

قیمت روز آبپاش آمبوقیمت روز آبپاش آمبو

خصوصیات آبپاش آمبو :

  • آبپاش بارانی آمبو دارای شعاع پرتاب آب به میزان ۱۶ متر تا ۲۹ متر است.
  • فشار کارکرد این مدل از آبپاش های آبیاری به میزان ۱.۵ بار الی ۵ بار است.
  • این محصول به دو مدل تنظیم شونده و تمام دور تقسیم می شود که هرکدام دارای کاربرد خاص و بی نظیر هستند.
  • نازل های مختلف را در ابعاد ۸ میلی متر تا ۱۶ میلی متر در این ابپاش ابیاری بارانی امبو می توانید به کار بگیرید.
  • این محصول دارای میزان آبدهی ۷۶ لیتر در دقیقه تا ۴۰۶ لیتر در دقیقه می باشد.
  • جنس بدنه این دسته از آبپاش ها ساخته شده از پلاستیک، آلومینیوم و برنج است.
  • محل اتصال این محصول از سایز ۱/۲ ۱ اینچ و از نوع ماده است.

قیمت روز آبپاش آمبو

مزایای آبپاش آبیاری آمبو :

آبپاش آبیاری آمبو دارای عملکرد باکیفیت و منحصر به فرد است که در وهله اول موجب پخش یکنواخت و همه جانبه آب با الگو گرفتن کامل از روش باران می باشد.
این ویژگی رشد مناسب گیاهان و محصولات کشاورزی را به خوبی فراهم می کند. همچنین از رواناب شدن آب و رشد علف های هرز و آفات در کنار دیگر محصولات زراعی جلوگیری می کند.
از دیگر مزایای عالی این مدل از ابپاش های ابیاری بارانی، جلوگیری از اتلاف و مصرف بی رویه آب و یا حتی انرژی انسانی می باشد. گذشته از این ها ابپاش آمبو دارای قطعات تشکیل دهنده مرغوب است که در مقابل نور اشعه خورشید، درجه حرارت بالا، سرما و حتی ضربه های فیزیکی دوام بالایی دارد.

قیمت روز آبپاش آمبو

قیمت روز آبپاش آمبو

برای دریافت قیمت روز آبپاش آمبو می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا