تایمر آبیاری

قیمت تایمر آبیاری بهکو تک کاناله

قیمت تایمر آبیاری بهکو تک کاناله با بهترین کیفیت و ارزان ترین نرخ بازار در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت عمده و خرده از طریق شماره های درج شده در وب سایت می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایید.

قیمت تایمر آبیاری بهکو تک کاناله

کاربرد تایمر آبیاری بهکو تک کاناله

امروزه پرورش گل، گیاهان و درختان یکی از ملزومات در زندگی روزمره است و به دلیل اینکه مشغله کاری و شاید مسافرت ها یکی از دلایل است که گل و گیاهان موجب خرابی شود. تایمر آبیاری بهکو دارای یک خروجی یا همان تک کاناله است که با بهترین کیفیت تولید شده است و شما می توانید این تایمر را به شیر آب وصل نمایید و به وسیله قطره چکان ها یا لوله های مخصوص تایمر می توانید بر روی دکمه های ای دستگاه تنظیمات مورد نیاز جهت آبیاری ساعتی، روزانه و هفتگی انجام دهید تا بدون استرس به مسافرت، مهمانی و سر کار بروید و گلو درختانتان آبیاری یکنواختی داشته باشند و محصولاتتان بازده بالایی داشته باشد و از طریق آن فضای آرامش بخش و پر از انرژی مثبت به آپارتمان، باغ و ویلا و خانه تان هدیه بدهید.

مزیت های تایمر آبیاری بهکو

  • نصب و راه اندازی این دستگاه بسیار ساده است و بدون نیاز به ابزار خاصی می توانید این تایمر را نصب نمایید.
  • تایمر تک کانله بهکو 2 پیچ در آن تعبیه شده برای برای تنظیم ساعات و دفعات آبیاری است.
  • کارکرد ساده با دو باتری آلکالاین نیم قلمی ۱/۵ ولت با مصرف بسیار کم است.

قیمت تایمر آبیاری بهکو

برای دریافت قیمت روز تایمر آبیاری بهکو می توانید از طریق درگاه های ارتباطی و شماره های درج شده در وب سایت از این محصول به صورت شبانه روزی مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا