نایلون کشاورزی

نایلون کشاورزی تبریز به قیمت کارخانه

نایلون کشاورزی تبریز به قیمت کارخانه و ارزان ترین نرخ بازار در تجهیزات کشاورزی آریا به صورت عمده وخرده امکان پذیر می باشد و شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را خریداری نمایید.

نایلون کشاورزی تبریز به قیمت کارخانه

کاربرد نایلون عریض کشاورزی

نایلون عریض کشاورزی در دو نوع ساده و یوی دار تولید شده است که هر کدام بسته به نیاز مشتری انتخاب و کاربرد دارد. نایلون کشاورزی برای مسقف نمودن گلخانه ها بیشترین کاربرد را دارد به دلیل اینکه اشعه مضر خورشید را جذب کرده و نور مفید را به گل و گیاهان و درختان می بخشد. نایلون عریض کشاورزی کاربرد هاب متفاوتی در زمین های کشاورزی، گلخانه ای، دامپروری و عایق کردن پوشش های ساختمانی دارد.

ویژگی های نایلون عریض کشاورزی

  • در مناطقی که هوای آن بسیار سرد است از این نوع افزودنی درونش استفاده می شود که موجب می شود گرما از داخل گلخانه خارج نشود که باعث جلوگیری از کاهش دمای گلخانه می شود .
  • نایلون های گلخانه ای یا به اصطلاح صنعتی، نایلون های عریض هستند که به عرض های بالاتر از 1.5 متر می گویند که تا عرض 18 متر نیز قابل تولید است ، همینطور در انواع 1 لایه ،2لایه، 3 لایه، 5 لایه و هشت لایه تولید می شود که حتی تعداد لایه ها را خود مشتری می تواند مشخص کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا