آبپاش هانتر

فروش ویژه آبپاش هانتر I 90

فروش ویژه آبپاش هانتر مدل I90 را در بهترین کیفیت ها و ارزان ترین قیمت ها، تنها و تنها از طریق نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا در ارزان ترین نرخ ها به صورت عمده و خرده خریداری کنید. این مدل از ابپاش های ابیاری بارانی دارای قابلیت مخفی شوندگی هستند و از کلی ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشند. جهت کسب آشنایی بیشتر همراه ما باشید تا در ادامه به شرح بیشتر آبپاش هانتر I90 بپردازیم :

فروش ویژه آبپاش هانتر I 90

معرفی آبپاش هانتر I90 :

آبپاش هانتر I90 از سری دسته مدل های پرفروش و پرطرفدار است که از ساختار بی نظیر و منحصر به فردی تشکیل شده است. این مدل ابپاش به طولانی ترین مدل های چرخان این کمپانی هانتر مشهور است.
به گونه ای که با عملکرد فوق العاده ای که دارد، تمام مناطق اطراف خود را تحت پوشش آبیاری خود قرار می دهد تا از اتلاف آب جلوگیری کرده و بهترین راندمان آبرسانی را فراهم می کند. این آبپاش آبیاری مخفی شونده هانتر I90 از پوشش لاستیکی مرغوب و قطر سایز جمع و جور بهره می برد که برترین عملیات آبیاری را فراهم می کند.

فروش ویژه آبپاش هانتر I 90

ویژگی آبپاش هانتر I90 :

آبپاش هانتر I90، از طراحی ویژه ای برخوردار می باشد. این آبپاش مخصوص زمین های فوتبالشعاع پاشش این آبپاش هانتر از ۱۹ تا ۳۰ متردبی خروجی از آبپاش ها ۵ تا ۱۸.۵ متر مکعب بر ساعت می باشد.
همچنین ورودی این آبپاش I90 هانتر ۱/۲ ۱ اینچ است و دارای دو مدل تمام دور وتنظیمی می باشد.  به علاوه از ۸ نازل جهت شعاع پاشش مختلف در فشار کاری بهره می برد.  گذشته از این ها دارای تنظیم زاویه پاشش از ۴۰ تا ۳۶۰ در مدل های تنظیمی است. هر کدام از این مدل ها برترین ویژگی ها و مزایای عالی را ارائه می دهد که در بهترین شیوه ممکن زمین های زراعی را سیراب می کند.

مزایای آبپاش هانتر I90 :

آبپاش هانتر I90 همانطور که گفته شد از مدل های مخفی شونده هستند. به این معنی در زیر خاک و همتراز با زمین قرار می گیرند و با رسیدن فشار به آن به سطح بالا حرکت کرده و عملیات آبرسانی را فراهم می کند. با این وجود از ضربه های فیزیکی و اجسام برای نمونه برخورد توپ و غیره همیشه در امان می ماند. همچنین نمای مناظر طبیعت شما را خراب نمی کند. این ابپاش ابیاری مخفی شونده هانتر از برترین قطعات تشکیل شده است که در برابر درجه حرارت و نور بالای خورشید مقاوم است.

فروش ویژه آبپاش هانتر I 90

کاربرد آبپاش هانتر I90 :

آبپاش هانتر I90 را می توانید در انواع زمین های کشاورزی، باغ ها، گلخانه، فضای سبز، پارک، چمنزاز مورد استفاده قرار دهید. با توزیع یکنواختی که بر روی محصولات زراعی ایجاد می کند، موجب رشد بی رویه و برداشت زود تر از موعود گیاهان می شود.

فروش ویژه آبپاش هانتر I90 :

آبپاش ابیاری مخفی شونده هانتر را می توانید در انواع ویژگی های متعدد و مدل های عالی در وب سایت ما خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین و غیر حضوری هم اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا