لوله آبیاری

فروش لوله آبیاری کشاورزی 10 میلیمتری

فروش لوله آبیاری کشاورزی 10 میلیمتری با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بازار می توانید این محصول را به صورت عمده و خرده از طریق شماره های درج شده در وب سایت خریداری نمایید.

فروش لوله آبیاری کشاورزی

کاربرد لوله آبیاری کشاورزی 10 میلیمتری

لوله‌های پلی اتیلن سایز 10 میلیمتر ( قطر اسمی خارجی )پارس اتیلن کیش با برترین مواد PE100 در کلاف‌های 100 , 200 و 400 متری طبق جدول استاندارد Inso 14427 تولید می‌گردد. این لوله های آبیاری به عنوان لوله فرعی در سیستم های آبیاری نیز مطرح می باشد که برای انتقال اب در آبیاری باغات، زمین های کشاورزی و گلخانه های بیشترین استفاده و کاربرد را دارد.
این لوله 10 میلیمتری و سازگاری 100 درصدی با تمامی اتصالات استاندارد را دارد. روش اتصال این لوله‌‌های پلی اتیلن غالبا بوسیله اتصالات پیچی می‌باشد که البته می‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نیز استفاده کرد. این لوله ها مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل زیست محیطی را دارد که سالیان زیادی می توانید از این محصول استفاده کنید.

قیمت لوله و اتصالات آبیاری قطره ای

فروش لوله آبیاری کشاورزی

فروش لوله آبیاری کشاورزی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بازار در تجهیزات کشاورزی آریا امکان پذیر می باشد که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا