لوله آبیاری

فروش لوله آبیاری قطره ای در اصفهان

فروش لوله آبیاری قطره ای در اصفهان با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت به صورت عمده و خرده در تجهیزات کشاورزی آریا در خدمت شما عزیزان است.  لوله های آبیاری قطره ای جهت استفاده در شبکه های آبیاری قطره ای بر اساس استانداردهای ملی INSO 7607 و بین المللی ISO 8779  و با استفاده از بهترین مواد اولیه ویژه تولید و روانه بازار میشود.

کاربرد لوله آبیاری قطره ای

لوله های پلی اتیلن کاربرد زیادی در صنعت کشاورزی و آبیاری دارد به خاطر مقاومت زیادی که دارد بسیار پر طرفدار و پر کاربرد است. لوله های پلی اتیلن یا همان لوله دریپر دار یا قطره چکانی هستند که آب با فشار کم خارج شده و در پای گیاهان جریان می یابد. این لوله ها در کلاف های ۴۰۰ تا ۵۰۰ متری تولید شده و در وزن ۵/۱۰ تا ۲۱ کیلوگرمی موجود می باشند. سایز این لوله ها در حدود ۱۶ میلی متر بوده و کلاس باری آنها ۴اتمسفر می باشد. این لوله ها دارای انشعابات مختلف بوده و با استاندارد های pe80 و pe100  تولید میشوند.

فروش لوله آبیاری قطره ای در اصفهان

4 مزایایی لوله آبیاری قطره ای

  1. لوله پلی اتیلن در برابر اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش مقاومت زیادی دارد و رنگشان در برابر نور خورشید ثابت می ماند.
  2. لوله های پلی اتیلن انعطاف پذیری زیادی دارد و امکان خمیدگی، شکنندگی، خرد شدگی، ترک خوردگی در آها وجود نداشته و مقاومت بالایی نیز در برابر پوسیدگی دارند.
  3. در برابر کودهای شیمیایی، مواد اسیدی و بازی چون نیترات ها این لوله ها دچار خوردگی نشده و جریان آب به راحتی و بدون اصطکاک در آنها برقرار میباشد.
  4. به خاطر سطح صاف درون لوله امکان گرفتگی لجن و رسوب وجود نخواهد داشت.

فروش لوله آبیاری قطره ای در اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا