تجهیزات آبیاری زیر سطحی

فروش عمده تجهیزات آبیاری زیر سطحی ارزان قیمت

فروش عمده تجهیزات آبیاری زیر سطحی ارزان قیمت و باکیفیت عالی را تنها از ما بخواهید. انواع تجهیزات آبیاری تحت فشار، زیر سطحی و دیگر روش های نوین آبیاری با قیمت مناسب از فروشگاه شرکت تجهیزات کشاورزی آریا با عالی ترین کیفیت به فروش می رسد.

آبیاری زیر سطحی چیست؟

آبیاری زیر سطحی در واقع همان آبیاری قطره ای است. اما این نوع از آبیاری در زیر سطح زمین انجام می شود. یعنی تمام لوله ها و قطره چکان ها در زیر زمین قرار دارند.

تجهیزات آبیاری زیر سطحی

انواع آبیاری زیر سطحی

  1. آبیاری قطره ای سطحی کوزه ای
  2. آبیاری قطره ای زیر سطحی تراوا
  3. آبیاری قطره ای زیر سطحی دریپر دار

هر کدام از این آبیاری های زیر سطحی تجهیزات جداگانه ای دارند از جمله:

  • وله قطره چکان دار
  • وله قطره چکان دار بدون مکش
  • نوار آبیاری
  • نوار تیپ
  • شیر انشعاب
  • انواع لوله پلی اتیلن
  • نوار تیپ قطره ای درز وسط
  • نوار تیپ قطره ای پلاگ دار
  • نوار تیپ قطره ای بغل دوخت
  • تابلو کنترل آبیاری از راه دور

تجهیزات آّبیاری زیر سطحی

شرح نوار تیپ آبیاری :

نوار تیپ یکی‌ از تجهیزات مهم آبیاری زیر سطحی است که از جنس مواد اولیه پلی اتیلن ساخته و طراحی شده است. همچنین در انواع سایز و ضخامت های مختلفی تولید می شوند که نصب و تعبیه ساده ای دارند. این نوار تیپ ها در فاصله های متعددی به روزنه هایی مجهز هستند که عملکرد آبیاری را به صورت یکنواخت فراهم می کنند. این محصولات دارای کاربرد های فراوانی اعم از صیفی جات، ذرت، آفتاب گردان، فلفل، سبزیجات، کشت های گلخانه ای، فضای سبز، پارک ها و غیره می باشد.

فروش عمده تجهیزات آبیاری زیر سطحی ارزان قیمت

ویژگی‌های نوار تیپ آبیاری :

نوار تیپ های آبیاری دارای حداقل فشار کاری 0.4 بار و حداکثر فشار 1 بار می باشد. این محصولات به دو مدل درز دار و پلاک دار تقسیم می شود که هر کدام به نوبه خود مزایای زیادی دارد. همچنین دارای حجم سبکی هستند که حمل و جابه جایی ساده ای دارند. هدف اصلی این نوار تیپ ها افزایش راندمان آبیاری و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف آب دارد. این نوار تیپ ها دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، ضربه ها، کود، سموم، اشعه ماورا بنفش و غیره هستند. این نوار تیپ ها دارای سطح داخلی صاف و صیقلی است که مانع از تشکیل رسوب می شود.

فروش عمده تجهیزات آبیاری زیر سطحی ارزان قیمت

شرح شیر انشعاب ابیاری :

شیر انشعاب یکی دیگر از لوازم سیستم های ابیاری تحت فشار است که عملکرد مهم و اساسی برعهده دارد. این دسته از شیرالات همانطور که از نامش پیداست، موجب انشعاب گیری از لوله های اصلی می شود. به گونه ای که این قابلیت انشعاب گیری از لوله های پلی اتیلن به وسیله اتصال این شیر به کمربند پلی اتیلن امکان پذیر می باشد. همچنین می توانید اتصال قسمت رزوه دار این شیر انشعاب را به وسیله نوار تفلون با سرعت مناسب فراهم کنید.

فروش عمده تجهیزات آبیاری زیر سطحی ارزان قیمت

شرح قطره چکان ابیاری :

قطره چکان از دیگر قطعات کاربردی سیستم های ابیاری است که موقعیت نصب ان ها در امتداد و انتهای خطوط می باشد. وظیفه اصلی این محصولات توزیع یکنواخت آب مشخص شده بر روی خاک و گیاهان و محصولات می شود. این ‌دریپر ها دارای انواع مارک های مشهور و دبی های مختلف هستند که در بهترین شیوه ممکن عمل آبیاری را فراهم می کند. این محصولات مزایای زیادی دارند و در برابر درجه حرارت های نور خورشید مقاوم هستند. برخی از این مدل قطره چکان های ابیاری دارای خاصیت خودشویندگی هستند که از تشکیل رسوب در سطح داخلی جلوگیری می کنند.

فروش عمده تجهیزات آبیاری زیر سطحی ارزان قیمت

عمده فروش تجهیزات آبیاری زیر سطحی باکیفیت

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]شرکت آریا معتبرترین فروشگاه وارد کننده مستقیم انواع تجهیزات آبیاری و ابزارآلات کشاورزی است. تمامی محصولات ما را می توانید در هر جای ایران که هستید سفارش دهید.[/box]

برای ارتباط مستقیم کانال تلگرام ما را دنبال کنید. می توانید برای سفارش و مشاوره رایگان با مشاوران ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا